Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین فروتن کارگردان مجموعه «محرمانه خانوادگی» در گفت و گو با روابط عمومی خانه مستند انقلاب اسلامی از شروع مراحل پس تولید محرمانه خانوادگی خبر داد. به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ با توجه به استقبال گسترده از فصل اول مستند «محرمانه خانوادگی»، تولید فصل دوم این مستند در دستور کار قرار گرفت. فروتن کارگردان این اثر ضمن اعلام این خبر درباره تولید فصل جدید محرمانه خانوادگی گفت: فصل دوم محرمانه خانوادگی مراحل پس تولید را پشت سر می‌گذارد و به زودی در سیزده به روی آنتن خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد جباری «سردبیر محرمانه» خانوادگی است و ایمان جلیلی همانند فصل اول اجرای برنامه را بر عهده دارد.

وی درباره تفاوت‌های فصل جدید با فصل قبلی گفت: در فصل دوم چارچوب اصلی برنامه حفظ شده است، اما بخش‌ها و فضای برنامه تا حد زیادی تغییر یافته. بر خلاف فصل اول، دوربین میهمان زوج‌ها نمی‌شود و این زوج‌ها هستند که برای گفت‌وگو به استودیوی «محرمانه خانوادگی» می‌آیند.

فروتن اضافه کرد: «محرمانه خانوادگی» به ازدواج و مسائل گریبان‌گیر جوانان در این حوزه می‌پردازد. فصل اول «محرمانه خانوادگی» از آشنایی تا خواستگاری را مطرح می‌کرد و در فصل دوم به ماجراها، باید‌ها و نباید‌ها و خاطرات فاصله نامزدی تا ازدواج پرداخته می‌شود. زوج‌های جوان میهمان برنامه می‌شوند و در برابر دوربین از دوران نامزدی‌شان می‌گویند. مجری برنامه هم سعی می‌کند تا با طرح پرسش‌هایی از خرج و مخارج ازدواج میهمانان سر در بیاورد. مانند فصل اول، راز‌ها با تصویرسازی محمدرضا دوست‌محمدی، متن‌های احسان عمادی و صدای حمید محمدی بار اصلی محتوای برنامه را به دوش می‌کشند و در هر قسمت، نکاتی را در قالب باید و نباید برای کسانی که در آستانه ازدواج هستند، مطرح می‌کند.

کارگردان مجموعه «محرمانه خانوادگی» تشریح کرد: محسن کالجی مدیر تصویربرداری و داود قلی‌پور صدابردار این کار بوده‌اند. طراحی صحنه و اجرای دکور را محسن و احسان رحیمی بر عهده داشته‌اند.

گفتنی است فصل دوم مجموعه «محرمانه خانوادگی» به کارگردانی حسین فروتن در خانه مستند انقلاب اسلامی تولیده شده است و به زودی از شبکه‌های سیما به نمایش گذاشته خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۳۵۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عاشقانه «نیلگون» با مثلث فروتن، حجار و درخشانی می‌آید

«نیلگون» عنوان نخستین ساخته سینمایی حسین سهیلی‌زاده است که آن را بعد از ساخت ۲۳ سریال تلویزیونی و سریال خانگی «مانکن» در سال ۱۳۹۸ جلوی دوربین برده است.

به گزارش فیلم‌نیوز، مراحل آماده سازی این فیلم با شیوع ویروس کرونا و نیمه تعطیل شدن سینما‌ها همزمان شد و بعد از آن به دلیل ترافیکی که در اکران فیلم‌ها ایجاد شده بود فرصت نمایش به دست نیاورده بود.

این فیلم حالا قرار است بعد از گذشت ۴ سال از صبح چهارشنبه نوزدهم اردیبشهت ماه روی پرده سینما‌ها برود.

«نیلگون» راوی یک درام عاشقانه است که در آن بازیگرانی، چون محمدرضا فروتن، میترا حجار و سام درخشانی به ایفای نقش پرداخته‌اند. آنهایتا درگاهی همراه با همایون ارشادی دیگر نقش‌آفرینان این فیلم هستند.

حسین سهیلی‌زاده فیلم «نیلگون» را بلافاصله بعد از ساخت سریال «مانکن» جلوی دوربین برد و بعد از آن نیز دو سریال خانگی دیگر به نام‌های «ملکه گدایان» و «عقرب عاشق» را کارگردانی کرد.

فیلم «نیلگون» به تهیه‌کنندگی ایرج محمدی و سرمایه‌گذاری ایمان نیکنام تهیه و تولید شده است.

دیگر خبرها

  • بسیاری از مسائل معلمان در برنامه هفتم توسعه مدنظر قرار گرفته است
  • عاشقانه «نیلگون» با مثلث فروتن، حجار و درخشانی می‌آید
  • در مرحله دوم انتخابات، نامزدی که اکثریت نسبی آرا را کسب کند، پیروز است
  • (ویدئو) صحنه‌هایی از فیلم جدید محمدرضا فروتن پس از ۵ سال
  • پخش فیلم های تبلیغاتی نامزد‌های مجلس ۱۲ از قاب شبکه همدان
  • صحنه‌هایی از فیلم جدید محمدرضا فروتن پس از ۵ سال | ببینید
  • پخش مناظره‌های انتخاباتی نامزد‌های مجلس ۱۲ از قاب شبکه همدان
  • جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی برگزار شد
  • دستور رئیسی به بانک ها درباره وام ازدواج، مسکن و اشتغال
  • همایش پیاده روی خانوادگی در شهر رزن