Web Analytics Made Easy - Statcounter

وحید امیری بازیکن آرام و بی‌حاشیه پرسپولیس در شهرآورد جنگنده بود و چند باری ناخواسته با بازیکنان حریف درگیر شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یکی از این صحنه‌ها خطای سفت و سختی بود که امید ابراهیمی روی وحید انجام داد و نزدیک بود جنجال به راه بیفتد. وحید امیری می‌گوید این خطاها طبیعی است و ابراهیمی هم عمدی او را نزد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* وحید آقای شفر گفت که پرسپولیس زیر توپ می‌زد و خوش‌شانس‌تر از استقلال بود که توانست شهرآورد را ببرد. تو موافق حرف‌های او هستی؟

وحید امیری – نه، این‌ها حاشیه است. ما تلاش‌مان را کردیم. تیمی هم برد که بیشتر تلاش کرده بود.

* استقلالی‌ها می‌گویند نیمه دوم عملکرد ما بهتر بود.

وحید امیری – ولی ما هم زیر توپ نزدیم. اصلاً معنی ندارد که بگویم پرسپولیس خوش‌شانس بود و برنده شد. هر تیمی که تلاش کند، برنده می‌شود. ما تلاش کردیم و توانستیم برنده بازی باشیم.

* امید ابراهیمی در نیمه دوم خطایی روی تو کرد نزدیک بود جنجال‌ساز شود.

کدام خطا؟

* همان که به زمین افتادی و صورتت را گرفتی و نزدیک بود بازیکنان دو تیم درگیر شوند.

وحید امیری – من که یادم نمی‌آید! (خنده)

* اعتقاد داری عمدی در کار بود؟

وحید امیری – جدا از شوخی عمدی در کار نبود. این چیزها در فوتبال طبیعی است. گاهی در زمین هر اتفاقی می‌افتد، چیزی که مهم است ما همه برادر هستیم. حالا شما خیلی نمی‌دانید ما با استقلالی‌ها همیشه در تیم ملی هم‌اتاق هستیم و واقعاً رفاقت داریم ولی در بازی استقلال و پرسپولیس طبیعی است به خاطر حساسیتی که وجود دارد، شاهد یکسری اتفاقات و صحنه‌ها باشیم.

* هواداران دو تیم هم عصبانی بودند و دیدی که بطری، صندلی و… پرت می‌کردند.

وحید امیری – اشکالی ندارد، این‌ها هم در شهرآورد طبیعی است. بازی چون حساسیت دارد پیش می‌‌آید. کری‌خوانی هم بین هواداران زیاد است. نباید خیلی این مسائل را بزرگ کرد.

* استقلالی‌ها به داوری هم خیلی اعتراض داشتند.

وحید امیری – والا من که کارشناس نیستم بخواهم درباره داوری حرف بزنم. قطعاً کارشناس‌ها در این باره نظر می‌دهند. من نمی‌توانم بگویم عملکرد داور چطور بود ولی به نظرم او هم مثل همه بازیکنان داخل زمین تلاش خود را کرد.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۳۷۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعویض بازیساز پرسپولیس در ابتدای نیمه دوم

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که پرسپولیس در بازی‌های گذشته با حضور یک مهاجم سایه به زمین می‌رفت، مصدومیت امید عالیشاه ترکیب اوسمار در جام حذفی را دچار تغییر کرد.

پرسپولیس در این مسابقه با حضور خدابنده‌لو و سروش رفیعی در زمین عملا دو بازیکن بازیساز داشت اما در نیمه دوم اوسمار دست به تعویض تاکتیکی زد.

سروش که در نیمه اول یک کارت زرد هم گرفته بود در ابتدای نیمه دوم جای خود را به وحید امیری داد تا فرم سرخ‌ها مثل بازی‌های قبلی شود.

وحید امیری با حضور در میدان مسابقه بازوبند کاپیتانی را از مهدی ترابی گرفت.

دیگر خبرها

  • تعارف ستاره‌های پرسپولیس بعد از اتفاق تلخ/ همه ما مقصر هستیم!
  • (عکس) پیام اینستاگرامی و احساسی وحید امیری پس از حذف پرسپولیس
  • دانیال: من مقصر باخت پرسپولیس هستم
  • (عکس) پیام وحید امیری پس از خراب کردن پنالتی
  • عکس‌| پیام وحید امیری پس از حذف پرسپولیس
  • پست عذرخواهی وحید امیری از پرسپولیسی‌ها
  • دومین پنالتی مهمی که وحید امیری از دست داد
  • وحید امیری و تکرار اتفاق تلخ استرالیا
  • تعویض بازیساز پرسپولیس در ابتدای نیمه دوم
  • ورزشگاه اراک و باز هم جیمی‌جامپ!