Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران با اشاره به اینکه پدافند غیرعامل مصون‌سازی سرمایه‌ها و زیرساخت‌های ملی است، گفت: محورهای شریاتی مازندران دارای پیوست پدافندغیرعامل می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساریبه نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران، احمد آفرین محمدزاده از مازندران به عنوان یک استان شاخص و خاص در سطح کشور در زمینه حمل و نقل یاد کرد و اظهار داشت: مازندران از جمله استان‌هایی است که در تمامی بخش‌های حمل و نقل اعم از هوایی ـ ریلی ـ جاده ای و دریایی صاحب امتیاز بوده و زیرساخت پدافند غیر عامل در این استان دارای اهمیت و ویژگی خاص است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه هفته پدافند غیرعامل فرصت مغتنمی بوده که آمادگی خود را در مقابله با دشمنان و بیگانگان ارزیابی کرده و بسنجیم، افزود: پدافند غیرعامل ارتقای پایداری در بحران‌ها است که باید این آمادگی در همه جا وجود داشته و مدیریت صحیح در زمان بروز مشکلات ایجاد شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران از محورهای شریانی مازندران به عنوان شاهرگ‌های حیاتی حمل و نقل جاده‌ای در کشور یاد کرد و گفت: محورهای ارتباطی استان به دلیل دارابودن ابنیه‌های فنی متعدد، وجود تونل و پل‌های بزرگ و گردنه‌های کوهستانی از اهمیت ویژه ای در حوزه پدافند غیر عامل محسوب می‌شود.

محمدزاده به ضرورت آموزش عمومی اشاره و تصریح کرد: دوره‌های آموزشی در زمینه پدافندغیر عامل یکی از گام‌های مهم و زیربنایی در نیل به اهداف راهبردی دفاع غیرعامل جهت تقویت توان دفاعی، ارتقای آستانه مقاومت ملی در برابر تهدیدات بالقوه و بالفعل دشمن و حفاظت از سرمایه‌های کلان ملی کشور است.

ششم تا دوازدهم آبان ماه امسال به عنوان هفته پدافند غیرعامل نامگذاری شده است.

انتهای پیام/

R41358/P1486/S6,74/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۳۷۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه قطعه از محورهای شریانی هرمزگان بسته می شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ مدیرکل حمل و نقل جاده ای هرمزگان گفت: جاده بندرعباس- حاجی آباد برای ساخت پل زیرگذر سرخون، محدوده تقاطع، کیلومتر بیست و یک تا ۲۲ بسته است .
عباس شرفی افزود: این مسیر از 15 اردیبهشت تا ۱۵ مرداد بمدت سه ماه از ساعت شش صبح تا ۱۸ بسته است
وی گفت: رانندگان جاده ای می توانند از مسیر انحرافی کنارگذر رفت وآمد کنند.

 

بیشتر بخوانید:  استقرار ۲۵۰ نیروی راهداری در جاده‌های هرمزگان


مدیرکل حمل و نقل جاده ای هرمزگان افزود: جاده بستک - لار محدوده تَنگ بستک به چاهبِنارد کیلومتر صفر تا ۲ ، از بیستم اردیبهشت تا ۱۵ تیر از ساعت شش صبح تا ۱۸ در محدوده اجرای عملیات بسته است و رفت و آمد از مسیر کنارگذر ، در کنار مسیر اصلی امکان پذیر است.
شرفی گفت: جاده بندرعباس - حاجی آباد محدوده تونل راهدار فداکار نیز برای عملیات بازسازی و مرمت تونل واقع در کیلومتر ۱۰۲ تا ۱۰۳ از اول خرداد تا ۳۱ مرداد بسته می شود .
وی افزود: این محور از ساعت شش صبح تا 18 بسته است و رانندگان می توانند برای رفت وآمد از مسیر برگشت حاجی آباد - بندرعباس (تونل ۱۷ شهریور ) به صورت دو طرفه استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • محور‌های دارای محدودیت تردد؛ جاده چالوس و آزادراه تهران شمال یک طرفه شد
  • تلاش برای هدایت آب‌های سطحی و رفع آب‌گرفتگی در جاده‌های لرستان
  • بارش باران در محورهای البرز/خطر ریزش سنگ در جاده چالوس
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت / بارش باران در محورهای مواصلاتی
  • در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه رانندگان احتیاط کنند
  • ۲۱ میلیون تردد در جاده های استان تهران ثبت شد
  • محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • ترافیک در محورهای ارتباطی مازندران سنگین شد
  • سه قطعه از محورهای شریانی هرمزگان بسته می شود
  • رفع و آشکارسازی ۹ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی ارومیه