Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز از بیرجند، سرهنگ غلامرضا فلاحی صبح امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز بسیجی کشور اظهار داشت: شهرستان بیرجند ۶۶ دانش‌آموز شهید دارد که یاد و خاطره آنها را گرامی می‌داریم.

وی با بیان اینکه تعامل خوبی بین سازمان بسیج دانش‌آموزی و آموزش و پرورش شهرستان بیرجند برقرار است افزود: ۵۰ هزار دانش‌ آموز در شهرستان بیرجند وجود دارد که از این تعداد ۱۸ هزار دانش آموز بسیجی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده  ناحیه  مقاومت  بسیج سپاه  شهرستان بیرجند با بیان اینکه می‌توان گفت ۳۵ درصد از دانش‌آموزان شهرستان بیرجند بسیجی هستند اظهار داشت:  تلاش داریم بتوانیم همه دانش آموزان را جذب بسیج کنیم.

فلاحی افزود: بسیجیان در سه بخش امیدان، پویندگان و پیشگامان رده‌بندی می‌شوند  و در شهرستان بیرجند ۸۶ پایگاه مقاومت برادر و ۸۷ پایگاه مقاومت خواهر داریم و یکی از اقدامات بسیج دانش‌آموزی حلقه‌های صالحین است که در موضوعات معرفت و بصیرتی دانش آموزان فعالیت دارد.

وی بیان کرد: طرح اتصال حلقه‌های بسیج دانش‌آموزی به مساجد، حلقه‌های صالحین است که سعی داریم بتوانیم همه حلقه‌های صالحین را به مساجد وصل کنیم و شاهد حضور چشم‌گیر دانش‌آموزان در مساجد باشیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بیرجند گفت: در بخش فعالیت علمی به خوبی رشد داشتیم و در بحث کمک به مباحث علمی در سال گذشته هزار و ۲۲۰ نفر دانش‌آموز پسر و هزار و ۹۴۰ نفر دانش‌آموز دختر شرکت کردند که امیدواریم امسال تعداد بیشتر از این باشد.

فلاحی افزود:  در طرح‌های هجرت دانش‌آموزی برنامه‌های خوبی انجام شده که ۲۷ عنوان برنامه بوده و شامل بهسازی، مرمت مدارس و طراحی بوده است و تعداد ۴۱۳ نفر دانش‌آموز پسر و ۱۸۰ نفر دانش‌آموز دختر در اردوهای هجرت با موفقیت اعزام شدند.

وی با اشاره به اردوهای راهیان نور اظهار داشت: از ۳۰ آبان ماه اعزام اردوهای راهیان‌نور دانش‌آموزی را داریم که امسال ۶۵۰ نفر دانش‌آموز پسر و ۴۵۰ نفر دانش‌آموز دختر به این اردوها اعزام خواهند شد.

فلاحی با بیان اینکه تیم‌های امر به معروف و نهی ازمنکر در مدارس بیرجند راه‌اندازی شده است افزود: در تمامی مدارس واحد مقاومت داریم و اردوهای آمادگی دفاعی در سه مرحله انجام می‌شود.

انتهای پیام/

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۳۷۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه مشاغل دانش‌آموزی زارچ 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مدیر هنرستان زارچ گفت: این نمایشگاه باهدف ارائه دستاورد‌های علمی و آشنایی هرچه بیشتر دانش آموزان با مشاغل و بازار کار راه‌اندازی شده است. 
 
وکیلی افزود: در این نمایشگاه دانش آموزان در رشته‌های حسابداری، معماری، گرافیک و خیاطی دستاورد‌های خود را در قالب ۲۰۰ اثر برگزیده به نمایش گذاشتند.

دیگر خبرها

  • دورهمی دانش آموزان و دبیران ۲۹ سال پیش در میبد
  • برپایی نمایشگاه مشاغل دانش‌آموزی زارچ 
  • مشکل رفت‌وآمد دانش آموزان شهرستان دیر حل شود
  • بهره برداری از ۱۵۷ کلاس درس در خواف
  • طرح ملی سواد آبی در یزد ۳ ساله شد
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان زمینه‌ساز تقویت چرخه تولید و اقتصاد کشور است
  • هیچ دانش‌آموزی نباید از تحصیل باز بماند
  • ترک تحصیل ۱۵ درصد دانش‌آموزان خراسان شمالی در دوره متوسط دوم
  • تعیین تکلیف اردوگاه«سی پی» سوادکوه بعد از ۳۰ سال در دولت سیزدهم انجام شد
  • دانش‌ آموزی که فرشته نجات سه نفر شد