Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-01@13:32:36 GMT

بارش پراکنده باران در 9 استان

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۳۹۴۶۰

بارش پراکنده باران در 9 استان

پول‌نیوز -مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع هواشناسی از بارش پراکنده باران در ۹ استان کشور طی امروز و فردا خبر داد و گفت: از چهارشنبه شاهد کاهش نسبی دما در نوار شمالی کشور خواهیم بود.

احد وظیفه با اشاره به نقشه های پیش یابی هواشناسی افزود: امروز در مناطقی از استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان، کردستان، کرمانشاه، شمال ایلام در اوایل شب در قزوین، البرز و تهران رشد ابر، رگبار باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: این موج اوایل روز سه شنبه در ارتفاعات شمال شرق کشور سببب بارش پراکنده وزش باد شده و به تدریج از کشور خارج می شود و روز سه شنبه تنها سواحل غربی خزر و ارتفاعات شمال غرب رشد ابر و بارش پراکنده خواهد داشت.

همچنین روز چهارشنبه بانفوذ جریان های شمالی و گذر موج ترازمیانی جو ضمن کاهش نسبی دما در نوار شمالی کشور، در شمال غرب کشور ابرناکی، رگبار باران گاهی با رعدوبرق و وزش باد و در سواحل غربی و مرکزی خزرابر ناکی و بارش پراکنده باران پیش بینی می شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع هواشناسی گفت: امروز وزش باد شدید جنوبی همراه با افزایش دما در گیلان و اردبیل تداوم خواهد داشت و از اواخر وقت از شدت وزش باد در این منطقه کاسته می شود. همچنین به سبب وجود گردو خاک بر روی عراق، در برخی نقاط شمال غرب، غرب کشور پدیده گردوغبار رقیق پیش بینی می شود.

وی گفت: بیشینه و کمینه دمای هوای تهران فردا به ۲۷ و ۱۴ درجه سانتیگراد می رسد.


منبع:میزان

منبع: پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۳۹۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان نیمه ابری در گلستان/ بارش پراکنده در ارتفاعات

سمیه ملاحی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مطابق الگوهای هواشناسی به واسطه نفوذ امواج کم دامنه امروز آسمانی نیمه ابری خواهیم داشت.

وی افزود: برای پنج شنبه کاهش نسبی دما و در ارتفاعات بارش پراکنده و رعدوبرق پیش بینی می شود.

کارشناس هواشناسی استان گلستان گفت: با افزایش فعالیت این سامانه از اواخر وقت جمعه تا عصر شنبه رگبار و رعدوبرق و کاهش دما مورد انتظار است.

وی دمای حداقل صبح امروز گرگان را ۱۳ درجه اعلام کرد و افزود: پیش بینی می شود حداکثر دمای امروز گرگان به ۲۷ درجه برسد.

کد خبر 6093916

دیگر خبرها

  • آسمان نیمه ابری در گلستان/ بارش پراکنده در ارتفاعات
  • پیش بینی هواشناسی کشور 12 و 13 اردیبهشت 1403 / بارش باران در بیشتر استان‌ها
  • جدیدترین پیش‌بینی وضعیت دما و بارش‌ها تا ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
  • پیش بینی بارش سنگین باران در برخی استان‌ها تا خرداد
  • آغاز بارش باران در غرب کشور؛ کم‌تر از ۲۴ ساعت تا ورود سامانه جدید
  • پیش بینی هواشناسی؛ بارش شدید باران در 15 استان کشور، از امروز تا جمعه
  • پیش‌بینی وضعیت هوا طی چهار روز آینده/ بارش باران و رعد و برق در این نقاط
  • هشدار زرد هواشناسی در لرستان/ رگبار باران در راه است
  • لرستان بارانی می‌شود
  • شروع باران شدید از فردا در ۷ استان