Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور از روند ساخت یادمان شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، سردار بهمن کارگر در این بازدید با حمایت از ادامه ساخت یادمان شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی اظهار کرد: «دانشگاه آزاد اسلامی یک نهاد انقلابی بوده و یک فرصت و ثروت ملی محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی افزود: «برگزاری کلاس‌های دفاع مقدس در دانشگاه آزاد اسلامی قبل از مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی بوده که این نقش دانشگاه آزاد اسلامی را در حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس پررنگ‌تر می‌کند.»

کارگر اظهار کرد: «دفاع مقدس هیچ ارتباطی به حزب و جناح خاصی ندارد و تمامی افراد و احزاب باید در راستای حفظ ارزش‌های دفاع مقدس تلاش کنند.»

علیرضا اقدامی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی نیز گزارشی از روند ساخت یادمان شهدای گمنام این واحد دانشگاهی ارائه کرد.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی با حدود ۴ هزار دانشجو و ۹۱ عضو هیأت علمی در محدوده منطقه آزاد انزلی واقع شده است.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۳۹۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام همبستگی دانشجویان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه

 امروز استادان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس با پیگیری خبر‌های سرکوب دانشجویان و استادان معترض به رژیم اشغالگر قدس در دانشگاه‌های آمریکا این سرکوب را نماد دورویی استکبار جهانی در ادعای پایبندی به حقوق بشر دانستند.

سیما رهگشای و الیاس پرورش دو عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس گفتند سرکوب دانشگاهیان آمریکایی با یورش پلیس از موضوعات پر بحث دانشجویان سر کلاس درس است.

حمید باقری دهبارز استادیار گروه معارف دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس هم به همراه شماری از دانشجویان این دانشگاه از اعتراض دانشگاهیان آمریکایی به رژیم اشغالگر قدس حمایت و حمله پلیس به آنان را محکوم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد
  • فاز نخست موزه دفاع مقدس زنجان سوم خرداد افتتاح می‌شود
  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم
  • مسجد مقدس جمکران میزبان پیکر دو شهید گمنام می‌شود
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است
  • اعلام همبستگی دانشجویان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه
  • دیدار مدیران مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان+تصاویر
  • شهدای گمنام مظلوم هستند/ ساخت فیلم کالدو
  • سومین کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود