Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه آزاد واحد هشتگرد گفت: کمبود نیروی انسانی و نبود ارتقای درجه واحد دانشگاهی یکی از نقاط تحلیل رونده نیروی دانشگاه است. به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سید شاپوررضا شجاعی رئیس دانشگاه آزاد واحد هشتگرد ضمن اشاره به حضور هیات نظارت منطقه 6 از این دانشگاه گفت: همه کارکنان و اعضای هیات علمی با تلاش شبانه‌روزی که داشته اند این واحد دانشگاهی با تقریبا 10 سال قدمت را در مقایسه با بسیاری از واحدهای دانشگاهی و مجتمع‌های آموزش عالی در جایگاه مناسبی قرار داده اما از نظر استانداردها و نقطه مطلوب که مد نظر خودم هست نیز فاصله وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شجاعی افزود: همه سعی ما این است که بتوانیم نواقص موجود در بخش‌های مختلف را برطرف کرده تا دانشجویانی که این واحد را برای ادامه تحصیل انتخاب می‌کنند از انتخاب خود پشیمان نشده و حتی می‌تواند یکی از مروج های تبلیغ برای جذب دانشجو باشد.

رئیس دانشگاه آزاد واحد هشتگرد کمبود نیروی انسانی و نبود ارتقای درجه واحد دانشگاهی را یکی از نقاط تحلیل رونده نیروی پیشبرنده دانشگاه دانست و گفت: اکنون به ازای هر 120 نفر دانشجو یک نفر کارمند داریم که براساس تعریف سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی باید به ازای هر 80 نفر دانشجو یک کارمند داشته باشیم و عدم ارتقای درجه واحد با بیش از 6000 نفر دانشجو موجب شده چارت سازمانی واحد در حد یک واحد کوچک مانده و واحد تنها با 2 معاون اداره شود که تداخل امور موجب کندی خدمت‌رسانی شده هرچند که با همه این فشار کار حوزه‌های مختلف این واحد دانشگاهی در مقایسه با بسیاری از مراکز آموزش عالی بهترین ارائه خدمت را به دانشجویان دارند.  اسفندیار نیازی معاون هیات نظارت منطقه 6 دانشگاه آزاد اسلامی گفت: با توجه به رصد مباحث و اقدامات واحد هشتگرد خوشبختانه با یک رشد مستمر مواجه هستیم که این امر هم اکنون در مقایسه با بسیاری از واحد دانشگاهی کم نظیر بوده و این مساله نشانگر تلاش رئیس واحد هشتگرد و همکاری کارکنان و اعضا هیات علمی را نشان می دهد.

نیازی با بیان اینکه فضای آموزشی برای بهره‌برداری دانشجویان تقریبا در دو سال اخیر 200 درصد رشد داشته و این امر به نوبه خود موجب سیل عظیم رضایتمندی دانشجویان خواهد شد افزود: آن چیزی که در دانشگاه آزاد اسلامی در این مقطع از زمان بسیار مورد تاکید است همان افزایش میزان رضایتمندی دانشجویان از فضای تحصیلی خود است.


منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۹۶۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورسیه شدن دانشجویان سال سوم دانشگاه‌ها برای آموزش و پرورش

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ رجبعلی برزویی، رئیس دانشگاه فرهنگیان افزود: امسال، ۱۰ هزار دانشجو از طریق این بورسیه جذب آموزش و پرورش خواهند شد. رئیس دانشگاه فرهنگیان گفت: طرحی قرار است از مهر امسال اجرا شود که راتبه معلمی نام دارد. رجبعلی برزویی افزود: در این طرح از ظرفیت دانشگاه‌های کشور برای جذب دانشجو معلم استفاده خواهد شد. برزویی گفت: آیین نامه راتبه معلمی تا یک ماه آینده برای تصویب به شورای عالی آموزش ارسال می‌شود که از مهر امسال پذیرش دانشجو در دانشگاه فرهنگیان صورت خواهد گرفت. رئیس دانشگاه فرهنگیان گفت: دانشجویانی که در دانشگاه‌های خوب و سطح بالا درس می‌خوانند فراخوان خواهند شد بطوریکه دانشجویانی که دو سال از درس دانشگاه را گذرانده باشند با یکسری حداقل‌های معدلی و شرایط‌های متعددی که گذاشته خواهد شد، فراخوان می‌شوند که از سال دوم تحصیلی بورسیه آموزش و پرورش می‌شوند و مثل بقیه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان، نیروی آموزش و پرورش خواهند شد. برزویی گفت: این دانشجویان علاوه بر درس‌های که در دانشگاه مبدا می‌گذرانند درس‌های مورد نیاز دانشگاه فرهنگیان را نیز خواهند گذراند. وی گفت: حدود ۳۰ تا ۴۰ واحد درسی که شامل تربیتی و مورد نیاز دانشگاه فرهنگیان است، این دانشجویان طی خواهند کرد.
رئیس دانشگاه فرهنگیان گفت: این دانشجویان دو مدرکی خواهند بود که هم از دانشگاه اصلی مدرک خواهند گرفت و هم از دانشگاه فرهنگیان مدرک دریافت خواهند کرد و این کار مشترکی بین دو دانشگاه خواهد بود.
برزویی گفت: پیش بینی می‌شود که در سال اول اجرای این طرح ۱۰ هزار دانشجو جذب دانشگاه فرهنگیان شود. به گفته برزویی، این دانشجویان جذب و استخدام دانشگاه فرهنگیان می‌شوند و همچنین از معافیت سربازی و دیگر مزایای دانشگاه فرهنگیان بهره‌مند خواهند شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • «برنامه بی‌واسطه» دستاوردهای محققان دانشگاه آزاد اسلامی را به تصویر کشید
  • راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی در رشتخوار ضروری است
  • خروش موج بیداری انسانی توسط دانشجویان/ حبس دموکراسی در سرزمین مدعیان مردم‌سالاری!
  • آمادگی دانشگاه آزاد برای همکاری با صنعت
  • بورسیه شدن دانشجویان سال سوم دانشگاه‌ها برای آموزش و پرورش
  • جشن ازدواج ۵۰ زوج دانشجو در قم برگزار شد
  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم
  • دانشگاه فرهنگیان کرمان با کمبود شدید فضا روبه‌رو است
  • بازگشت دوباره رشته پرستاری به دانشگاه آزاد بوشهر
  • رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در قزوین