Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-26@21:48:04 GMT

آلکساندر نوری در آستانه اخراج از وردربرمن

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۴۰۲۵۴

آلکساندر نوری در آستانه اخراج از وردربرمن

اوضاع ناامیدکننده باشگاه آلمانی با هدایت سرمربی ایرانی الاصل با شکست مقابل آگسبورگ ادامه پیدا کرد تا زمزمه های برکناری این مربی به گوش برسد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

وردربرمن در ادامه نتایج ضعیف خود با هدایت آلکساندر نوری با نتیجه ۳-۰ به آگسبورگ در خانه باخت تا در انتهای جدول وضعیتش دشوارتر از همیشه شود، نتیجه ای که با اعتراضات بیشتر هواداران و کارشناسان روبرو شد تا همه چیز برای تصمیم بزرگ مدیران باشگاه در راستای دادن شوک فراهم گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موضوعی که به سوژه اصلی محافل خبری تبدیل شد تا جایی که رسانه های آلمانی دقایقی پیش اعلام کردند در نشستی اضطراری در باشگاه وردربرمن مربی ایرانی الاصل از سمت خود برکنار خواهد شد تا فرد دیگری هدایت سبزپوشان شمال آلمان را برعهده گرفته و زمینه نجات آنها از بحران های اخیر را فراهم سازد، اتفاقی که فصل پیش هم رخ داد تا آلکساندر نوری اولین تجربه مربیگری اش را به دست بیاورد.

 

فرانک بائومن مدیرورزشی باشگاه وردربرمن که از او به عنوان حامی اول نوری نام برده می شد بعد از شکست سنگین خانگی دیروز دست از حمایت از آلکساندر برداشت و گفت:

« نمی دانم چه سرنوشتی برای آلکساندر نوری رقم خواهد خورد و او در تیم می ماند یا نه؟ اما می دانم او فصل پیش در سخت ترین شرایط هدایت تیم را برعهده گرفت و روزهای سختی را پشت سر گذاشت».

رسانه های آلمانی مدعی شدند تا عصر امروز باشگاه حکم اخراج مربی ایرانی الاصل خود را صادر خواهد کرد چون آلترناتیوهای لازم برای سپردن هدایت تیم را نیز در اختیار دارد. نام هایی همچون برونو لابادیا، مارکوس وینزیرل، مارسل کلر، آندره شوبرت و فلورین کوهلفت مربی زیر ۲۳ ساله های برمن از جمله کسانی هستند که ممکن است جانشین نوری شوند.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۴۰۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ NBA| لیکرز در آستانه حذف

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، تیم بسکتبال دنور ناگتس در بازی سوم از سری پلی‌آف یک چهارم نهایی کنفرانس غرب لیگ NBA به سومین پیروزی خود مقابل لس‌آنجلس لیکرز دست پیدا کرد و لیکرز را در آستانه حذف قرار داد. این یازدهمین پیروزی متوالی دنور مقابل لیکرز بود.

نیکولا یوکیچ 24 امتیاز،‌ 15 ریباند و 9 پاس گل برای دنور و آنتونی دیویس 33 امتیاز و 15 ریباند برای لیکرز کسب کردند.

نکته قابل توجه در مورد لیکرز این است که در هر 3 بازی پلی‌آف از حریف با اختلاف بیش از 10 امتیاز پیش بود اما در نهایت شکست خورد. کارشناسان معتقدند دلیل شکست‌‌های لیکرز این است که به جز لبران جیمز، آنتونی دیویس و آستین ریوز، هیچ بازیکنی قادر به کسب امتیاز در حد قابل قبول نیست. دی‌آنجلو راسل نیز در بازی صبح امروز 24 دقیقه بازی کرد اما امتیازی به دست نیاورد.

فیلادلفیا سونی سیکسرز با 50 امتیاز و 8 ریباند از جوول امبید از سد نیویورک نیکس گذشت. جیلین برانسون 39 امتیاز و 13 پاس گل برای نیکس به دست آورد.

نتایج دیدارهای صبح امروز، جمعه به شرح زیر است:

کلیولند 83 - اورلاندو 121 (2 بر یک به سود کلیولند)
نیویورک 114 - فیلادلفیا 125 (2 بر یک به سود نیویورک)
دنور 112 - لیکرز 105 (3 بر صفر به سود دنور)

دیگر خبرها

  • قسم به وعده‌ی صادق که قدس آزاد است
  • لیگ NBA| لیکرز در آستانه حذف
  • سرمربی فاینورد در یک‌قدمی نیمکت لیورپول
  • توقیف موتورسیکلت میلیاردی قاچاق در آستانه‌اشرفیه
  • وکیل بهاره هدایت: موکلم فعلا به زندان باز نخواهد گشت
  • اجرای ۳۵ کیلومتر فیبر نوری در آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر
  • شرط حضور گل‌محمدی روی نیمکت تراکتور/ مربی تیم ملی سرمربی موقت شد
  • سرمربی علیرضا جهانبخش در آستانه هدایت لیورپول؛ جانشین یورگن کلوپ کیست؟
  • سرمربی موقت تراکتور تبریز معرفی شد
  • هدایت تراکتور به دستیار قلعه‌نویی سپرده شد