Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس فدراسیون اسکیت می گوید برای فردی که خود را به عنوان مربی یزد معرفی کرده است و کلاهبرداری و تعرض به خانواده های یزدی داشته است پرونده تشکیل می شود و تا زمانی که به نتیجه نرسد از این موضوع کوتاه نخواهیم آمد.

رییس فدراسیون اسکیت با حضور در غرفه ایسنا در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها در مورد مربی خاطی شهر یزد اظهار کرد: این مربی اصالتاً یزدی نیست و فروشنده لوازم ورزشی در یزد بوده و اخیراً به عنوان مربی وارد اسکیت شده و مشکلاتی را برای این مجموعه و رشته به وجود آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در پارکی در ابتدای جاده یزد ـ شیراز چند خانواده را دور خود جمع کرده است و هم از نظر مالی و هم موارد دیگر کلاهبرداری کرده است.

او در ادامه گفت: ما وظیفه خود می دانیم با این فرد خاطی برخورد جدی کنیم. در قوه قضاییه تشکیل پرونده خواهیم داد چون این فرد با نام اسکیت تخلفاتی را انجام داده است و از خانواده ها کلاهبرداری کرده است. این اتفاق در یک محیط ورزشی بسیار ناخوشایند است و ما به عنوان متولیان این امر بایستی پاسخگوی مردم باشیم. این اتفاق در استان دارالمومنین رخ داده است که باید پیگیری جدی شود.

محمدرضایی در ادامه گفت: صبح امروز با حراست وزارت ورزش هماهنگ کردم، مسئولین محترم حراست نیز به من دستور دادند تا تعیین تکلیف این موضوع به طور جدی ادامه دهیم. او از حیثیت ورزش اسکیت سوء استفاده کرده است. ما باید از این موضوع دفاع کنیم. به هیچ عنوان کوتاه نخواهیم آمد.

رییس فدراسیون اسکیت خاطرنشان کرد: بحث امنیتی و حیثیتی است زیرا این فرد خاطی خود را یزدی معرفی کرده و به فرهنگ و شعور مردم این شهر توهین شده است. صددرصد پیگیری می کنیم و تا زمانیکه این لکه ننگ از روی زمین برداشته نشود کوتاه نخواهیم آمد.  

رییس هیات یزد صادق طهماسبی نیز با حضور خود در غرفه ایسنا در مورد این مربی خاطی، خاطرنشان کرد: این مربی به عنوان مربی باشگاه آریااسکیت یزد خود را معرفی کرده است. ما سال گذشته برای این مربی کمیته انضباطی تشکیل دادیم تا در مورد اخاذی و کلاهبرداری اش بررسی کنیم. او هیچگونه ارتباطی با هیات اسکیت استان یزد نداشته است.

طهماسبی در ادامه افزود: این فرد هیچ مدرک قانونی نداشته، سالنی هم در اختیارش نبوده است و سال گذشته هم همانطور که گفتم به خاطر گران فروشی به کمیته انضباطی فرا خوانده شده است. او حتی گاهی خود را به عنوان مربی تیم ملی معرفی کرده است. ما به هیچ عنوان کوتاه نمی آییم. باید هر چه سریعتر تشکیل پرونده شود و تحت پیگیرد قانونی قرار بگیرد. مسئولان امنیتی باید سریعا او را دستگیر کنند چون این شخص فعلا فراری است.

رییس فدراسیون اسکیت : از صنف اسکیت سو استفاده شده است و باید با این فرد به شدت برخورد شود تا درس عبرتی برای سایرین شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۴۱۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل ضرب و شتم در اتوبوس/مجازات سنگین در انتظار فرد خاطی

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عباسعلی محمدیان رئیس پلیس پایتخت امروز در بازسازی صحنه جرم در جمع خبرنگاران گفت: از شهروندی که فیلم ضرب و شتم مردم در اتوبوس را تهیه کرد تشکر می‌کنم؛ چراکه موجب دستگیری این متهم شد و ما پنج تا ۶ روز بعد از این حادثه هویت متهم را شناسایی کردیم.

وی گفت: این متهم به یکی از استان‌های غربی کشور متواری شد و به یکی از روستاها رفته بود اما همکاران با اشراف اطلاعاتی وی را که به هنگام دستگیری با مأموران درگیر شده بود، دستگیر کردند.

سردار محمدیان تاکید کرد: به این گونه افراد هشدار می‌دهیم که پلیس توان و تجهیزات لازم را دارد و از این صحنه‌ها به سادگی نمی‌گذرد و با هماهنگی دستگاه قضائی مجازات سنگینی برای این افراد در نظر گرفته شده است.

وی گفت: شخص دادستان تهران هم پیگیر قضیه بود تا زودتر دادگاه این فرد اجرا شود.

سردار محمدیان گفت: این فرد سابقه دار است و همدست دارد اما در آن فیلم تنها بوده است.

کد خبر 6090781

دیگر خبرها

  • سپهرزاد: کنار گذاشتن من بدون اطلاع قبلی زیبنده دوومیدانی نیست/ حسین رسولی از بی توجهی‌ها دلخور است
  • وعده رییس فدراسیون والیبال به ساحلی‌بازان برای صعود به المپیک
  • قرارداد هاکان دمیر سرمربی تیم ملی بسکتبال تمدید نشد
  • معرفی دو گزینه اروپایی سرمربیگری تیم ملی بسکتبال
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ مربی ایتالیایی در جوانگرایی موفق بوده
  • دستگیری عامل ضرب و شتم در اتوبوس/مجازات سنگین در انتظار فرد خاطی
  • دختران هندبال آماده قدرت نمایی با مربی قدیمی
  • مجلس به دنبال اجرای سند تحول رییس جمهور در حوزه ارز است
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • فصل زاد و ولد حیات وحش از راه رسید؛ زنده‌گیری نوزادان پیگرد قانونی دارد