Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-27@02:34:57 GMT

استاندار قم از غرفه ایکنا بازدید کرد

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۴۱۸۲۸

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، وی در جریان حضور خود در غرفه این خبرگزاری به بیان نکاتی درباره جایگاه اخلاق در فعالیت‌های مطبوعاتی و رسانه‌ای و همچنین رسالت‌های خبرگزاری قرآنی پرداخت.
یادآور می‌شود بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات با شعار «جامعه آگاه تر: توسعه بیشتر و شعار کمتر» از روز جمعه پنجم آبان ماه آغاز شده و تا روز جمعه ۱۲ آبان ماه ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


غرفه خبرگزاری ایکنا در راهروی اصلی شبستان شماره 163 میزبان علاقه مندان و مخاطبان محترم است.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۴۱۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفتگوی اختصاصی با همسر شهید طهرانی مقدم

به گزارش گروه ایثار و حماسه خبرگزاری صداوسیما ؛ بخش اول گفتگوی اختصاصی خبرگزاری صداوسیما با همسر سردار شهید حسن طهرانی مقدم با عنوان "روزهایی که نیستی"بزودی از شبکه خبر پخش می شود.

 شهید حسن طهرانی مقدم ۶ آبان سال ۱۳۳۸ در محله سرچشمه تهران متولد شد. وی پس از تحصیلات مقدماتی، موفق به دریافت مدرک کارشناسی در رشته مهندسی صنایع شد. این شهید که در آغازین روز‌های تشکیل سپاه پاسداران، به عضویت آن درآمده بود، در دوران جنگ عراق و ایران، جزو نخستین فرماندهان توپخانه سپاه و بنیان‌گذاران این واحد بود. شهید طهرانی مقدم بنیان‌گذار یگان موشکی سپاه است که با گذراندن دوره موشکی در سوریه، این واحد ارزشمند را در زمان جنگ مدیریت می‌کرد. او در سال ۱۳۶۴ به سمت فرمانده موشکی نیروی هوایی سپاه منصوب شد و همچنان تحقیقات خود را درباره ساخت موشک و راکت ادامه داد. راکت نازعات، موشک شهاب ۳، قیام، قدر، عاشورا و خلیج‌فارس، جزو تولیدات موشکی ایران در دوران مدیریت اوست. شهید حسن تهرانی مقدم در سال ۱۳۸۵، مسؤولیت سازمان جهاد خودکفایی سپاه را بر عهده گرفت و تا روز شهادتش در حادثه انفجار مهمات یکی از پادگان‌های تحت امر در تاریخ ۲۱ آبان سال ۱۳۹۰، برای تولید و گسترش تسلیحات موشکی کشور فعالیت داشت. علی طهرانی مقدم برادر شهید حسن طهرانی مقدم نیز ۱۸ آبان سال ۱۳۵۹ مصادف با ظهر عاشورا وقتی تنها ۱۸ سال داشت در جبهه سوسنگرد به شهادت رسیده بود.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بازدید استاندار لرستان از چند طرح عمرانی و اقتصادی خرم آباد
  • بازدید استاندار از چند طرح عمرانی و اقتصادی خرم آباد
  • امام جمعه اهواز به مسئولان: تنها تا مهر و آبان ماه جاری برای کار کردن وقت دارید
  • شکست ابهت پوشالی صهیونیسم در عملیات وعده صادق
  • کارگران نقش اصلی در تحقق شعار سال را برعهده دارند
  • بر تلاش مسئولان برای تحقق شعار سال تأکید کرد
  • لزوم حمایت از جامعه کارگری برای تحقق شعار سال
  • سفر استاندار چهارمحال و بختیاری به ناغان
  • رعایت عدالت و کرامت انسانی رویکرد مدیران لرستان باشد
  • گفتگوی اختصاصی با همسر شهید طهرانی مقدم