Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-03@12:02:25 GMT

پیشرفت 75 درصدی پروژه شبکه فاضلاب شهر نیر

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۴۲۲۷۷

پیشرفت 75 درصدی پروژه شبکه فاضلاب شهر نیر

فرماندار نیر از پیشرفت 75 درصدی پروژه شبکه فاضلاب شهر نیر خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نیریمیز، مهدی احمدی امروز در جلسه شورای اداری شهرستان نیر که در محل فرمانداری تشکیل شد به اجرای پروژه شبکه فاضلاب و تصفیه خانه شهر نیر اشاره کرد و گفت: 22/5 کیلومتر از شبکه فاضلاب شهر نیر اجرا شده و 4 کیلومتر هم در حال اجرا است و 3 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای این پروژه  هزینه شده و یک میلیارد تومان اعتبار دیگر نیاز است تا به اتمام برسد و این پروژه ها از پیشرفت فیزیکی 75 درصد برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

احمدی به اجرای پروژه تصفیه خانه فاضلاب شهری نیر هم اشاره کرد و گفت: ابنیه تصفیه خانه فاضلاب شهر نیر اجرا شده و در حال محوطه سازی است و پس از اتمام محوطه سازی، تجهیز مکانیکی خواهد شد.

 

وی افزود: تاکنون برای احداث این پروژه 3/5 میلیارد تومان هزینه شده و 5 میلیارد تومان دیگر نیاز است تا تصفیه خانه و خط پساب آن تکمیل شود.

 

فرماندار نیر گفت: تصفیه خانه شهر نیر با پیشرفت فیزیکی 80 درصد و خط پساب آن نیز با پیشرفت فیزیکی 50 درصد در حال اجراست.

 

احمدی در ادامه این جلسه به اجرای پروژه  مجتمع آبرسانی شهید محمدزاده اشاره کرد و گفت: مجتمع آبرسانی شهید محمدزاده با پیشرفت فیزیکی 80 درصد و با اعتبار هزینه شده 7 میلیارد تومان در حال اجراست که با اتمام آن 39 روستا از نعمت آب شرب سالم بهره مند خواهند شد.

 

فرماندار نیر به فرارسیدن روز 13 آبان هم اشاره کرد و با گرامیداشت این روز بزرگ گفت: مراسم راهپیمایی 13 آبان با حضور گسترده دانش آموزان، دانشجویان و اقشار مختلف مردم در نیر و کورائیم برگزار خواهد شد.

 

در پایان این جلسه از ادارات تبلیغات اسلامی، آموزش و پرورش ، بهداشت و درمان، بهزیستی و ورزش و جوانان  دستگاههای برتر شهرستان در حوزه رعایت حقوق شهروندی ، عفاف و حجاب تجلیل شد.

 

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۴۲۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح زون بندی شبکه آب شوشتر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سرپرست مدیریت آب و فاضلاب شهرستان شوشتر شامگاه سه شنبه (١١ اردیبهشت) در گفتگو با خبر ٢٣ شبکه خوزستان گفت:یکی از مشکلات این شهرستان نداشتن زون بندی شبکه آب است که در هنگام تعمیرات در یک منطقه، ۵۰ درصد آب شهر قطع می‌شود.

فریدون احمدی افزود: برای حل این مشکل طرح زون بندی شبکه آب شوشتر در حال اجراست.

وی با اشاره به اینکه وجود ساخت و ساز‌های غیرمجاز بر روی شبکه موجب کم فشاری آب در مناطق مختلف شهرستان می‌شود، اظهار کرد: در دو ماه گذشته آب ۱۳۰ باغ ویلا که به صورت غیر قانونی ایجاد شده بودند قطع گردید. 

سرپرست مدیریت آب و فاضلاب شهرستان شوشتر بیان کرد:تعمیرات اساسی تابلو برق ها، لایروبی ۱۱ مخزن و اصلاح شبکه از جمله اقداماتی است که برای جلوگیری از قطعی و افت فشار در فصل تابستان در حال اجرا می‌باشد.

دیگر خبرها

  • اولتیماتوم ۱۸ ماهه برای تعیین‌تکلیف شبکه فاضلاب بندرعباس
  • اتصال فاضلاب در بندرعباس به تصفیه خانه افزایش می‌یابد
  • پیشرفت ۶۰ درصدی طرح احداث محل های اسکان پرستاران بیمارستان امام حسین (ع)تربت حیدریه
  • پیشرفت ۶۵ درصدی پروژه ۱۸۰ واحدی زیتون گرگان
  • تعریف ۷۵ پروژه در قالب ۵۲ تصفیه‌خانه برای ۹.۳ میلیون نفر
  • آماده سازی شبکه های آبرسانی البرز برای ورود به تابستان ۱۴۰۳
  • پیشرفت فیزیکی ۹۲ درصدی پل سفیدرود
  • بهره مندی هشت روستای مجتمع امام علی (ع) شهرستان کرمانشاه از آب آشامیدنی
  • اجرای طرح زون بندی شبکه آب شوشتر
  • روایت ۲۰۰۰ نفری که بعد از چند دهه صاحب «آب» شدند