Web Analytics Made Easy - Statcounter

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در تمرین تیم ملی جوانان حاضر شد و برای بازیکنان این تیم صحبت کرد.

 

به گزارش وب سایت نود، عصر امروز (دوشنبه) کارلوس کی‌روش در تمرین تیم ملی فوتبال جوانان در مرکز ملی تیم‌های فوتبال حاضر شد و دقایقی کوتاه برای بازیکنان این تیم صحبت کرد.

کی‌روش خطاب به ملی‌پوشان جوان فوتبال ایران گفت: فراموش نکنید وقتی لباس مقدس تیم ملی ایران را بر تن می‌کنید، نگاه‌های زیادی به سمت شما است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در درجه اول، مربیانی که شما را برای پوشیدن لباس تیم ملی انتخاب کردند و سپس خانواده‌های‌تان. مطمئنا وقتی شما لباس تیم ملی را بر تن می‌کنید. هم تیمی‌های‌تان و هوادران به شما اعتماد کافی دارند.

او ادامه داد: در نهایت این افراد را نا امید نکنید. به خودتان فکر نکنید. شما باید دستور مربیان و حرف‌هایی را که به شما می‌گویند اجرا کنید. نگاه هواداران به سمت شما است. حواستان به این مطالب باشد. همیشه روحیه جنگجویانه داشته باشید. مهم‌ترین مطلب این است که شما باید به خودتان افتخار کنید و کاری را انجام دهید که تیمتان به شما افتخار کنند. نتیجه بازی در دستان خداوند است. بازی که تمام شد، باید مطمئن باشید که کاری کرده‌اید که بازیکنان، خانواده و هواداران به شما افتخار کنند.

مهم‌ترین توصیه‌ام به بازیکنانم در تیم ملی بزرگسالان این است که با یکدیگر کار کنید، کنار هم بجنگید و در کنار هم برای تیم ملی بازی کنید. کارهایی را که مربیان‌تان می‌گویند انجام دهید. راجع به خودتان فکر نکنید. تنها به لباسی که بر تن دارید، فکر کنید. اگر این کارها را انجام دهید، همه چیز راحت است. ان‌شاء‌الله در تورنمنتی که عازم هستید، موفق باشید. برای کادر فنی هم آرزوی موفقیت می‌کنم. وقتی بازی شروع می‌شود، اگر به تیم فکر کنید، همه چیز راحت می‌شود.

در این جلسه تمرینی علاوه بر فرهاد پورغلامی، سرمربی تیم ملی جوانان، مارکار آقاجانیان، مدیر تیم‌های ملی ۱۸ تا ۲۳ سال ایران، کی‌روش را همراهی می‌کرد.

 

2051

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۴۲۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت مردم در هر کاری رمز موفقیت در آن کار است

امام جمعه سنندج در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مسجد جامع شهر سنندج اظهار کرد: سنندج مرکز دین و عرفان و شهر مسجد و مناره و زادگاه بابا مردوخ‌ها، اردلانی‌ها و در مجموع جوانمردان و شیرزنانی است که نام پر آوازه آنها همواره بر تارک تاریخ درخشیده است.

امام جمعه اهل سنت سنندج با تبریک هفته کار و کارگر، تصریح کرد: کارگران تلاشگران به حرکت درآوردن چرخ‌های تولید هستند.

ماموستا رستمی با بیان اینکه پیامبر مکرم اسلام در مورد کارگران می‌فرمایند، قبل از خشک شدن عرق کارگران حق و حقوق‌شان را پرداخت کنید، افزود: توجه پیامبر مکرم اسلام به افرادی که نقش مهمی در به حرکت درآوردن چرخ‌های توسعه و تولید دارند نگاه از جایگاه ویژه آنان دارد.

وی تصریح کرد: امنیت کشور، امنیت مردم، اجرای عدالت، رسیدگی به مشکلات، ایجاد اشتغال برای جوانان از مسائل بسیار مهمی است که خوشبختانه در کشور ما توجه خاصی به آن صورت می‌گیرد.

وی افزود: دولت سیزدهم به بهترین شیوه توان خود را در مسیر رفع مشکل بیکاری و ایجاد اشتغال جوانان گذاشته و خوشبختانه شاهد اتفاقات خوبی در این حوزه هستیم.

وی بر لزوم همکاری مردم با مسئولان برای تحقق شعار سال تاکید کرد و افزود: مشارکت مردم در هر کاری رمز موفقیت در آن کار است به همین دلیل رهبر معظم انقلاب در شعار امسال از عبارت «جهش تولید با مشارکت مردم» استفاده کردند.

امام جمعه سنندج در ادامه به وضعیت مردم فلسطین و غره هم گریزی زد و گفت: از یک سو شهادت بی‌شمار مسلمان و زخمی شدن تعداد زیادی زن، مرد و کودک در فلسطین اشغالی یک درد بزرگ است و بی‌تفاوتی سران و ممالک اسلامی و مجامع بین‌الملل درد بزرگتر است.

وی تصریح کرد: سکوت مجامع بین‌المللی در برابر این ظلم عظیمی که به مردم مسلمان و بی‌گناه غزه صورت می‌گیرد جای سوال دارد باید به حال آینده بشریت گریست.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • گلر پرسپولیس اردوی تیم ملی جوانان را از دست داد
  • کتک‌کاری وحشتناک در مسابقات لیگ جوانان تهران (فیلم)
  • کتک کاری وحشتناک داور در بازی فوتبال دسته دو جوانان تهران/ دستور موقت برای خاطیان+ فیلم
  • جرارد: به رقابت کردن با مسی و رونالدو افتخار می‌کنم
  • عکس‌| پیام وحید امیری پس از حذف پرسپولیس
  • پست عذرخواهی وحید امیری از پرسپولیسی‌ها
  • مورایس: استقلال ملاثانی باعث افتخار جام حذفی بود
  • مطهری:برد تراکتور را به خانواده لاله تقدیم می‌کنم
  • افتخار آفرینی نازنین فاطمه عیدیان برای کشورمان / کسب طلای ۴۰۰ متر با مانع توسط این بانوی ایرانی
  • مشارکت مردم در هر کاری رمز موفقیت در آن کار است