Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بولتن نیوز، خوابگاه دانش آموزی مدرسه شبانه‌روزی امام خمینی روستای کرویه از توابع بخش رویدر دچار آتش سوزی شد. در این مدرسه 70 دانش‌آموز پسر متوسطه اول مشغول تحصیل‌اند که 40 نفر آنها از روستاهای اطراف هستند و در خوابگاه به سر می‌برند.

این اتفاق که معلمان مدرسه احتمال بروز آن را کابل‌های برق می‌دانند با سرعت عمل خوب آتش‌نشانی رویدر و همکاری عوامل مدرسه در زمان کمی مهار شد و به غیر از خسارت فیزیکی آسیبی برای دانش‌آموزان نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر چند این حادثه با مدیریت کارکنان مدرسه و حضور مستقیم رئیس آموزش‌ و پرورش بندرخمیر و پیگیری مسائل از نزدیک، ختم به خیر شد، اما نکته قابل‌توجه این است که مدارس نیازمند ایمنی بیش‌ از پیش هستند و باید نسبت به مواردی از قبیل اردوهای دانش‌آموزی، بوفه‌های مدارس، آب‌سردکن و خطر برق گرفتی و ... در آموزشگاه‌های هرمزگان اهتمام جدی‌تری در پیش‌گرفته شود، چرا که هر از چند مدت شاهد نشر چنین اخباری از گوشه و کنار هستیم.

بسیاری از مدارس هرمزگان فاقد بیمه برابر در حوادث هستند که این امر نیز در نوع خود معظی غیرقابل جبران را در صورت بروز مشکلات می‌تواند رقم بزند.

شهرستان خمیر با جمعیت دانش‌آموزی 12 هزارنفری خود دارای مدارس تخریبی زیادی است که این امر خود گویای خطرات احتمالی متصور دیگر نیز هست.

منبع: بولتن نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bultannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بولتن نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۴۳۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات ورزشی مدارس سمپاد همدان با حضور ۱۵۰ دانش آموز

به گزارش خبرگزاری مهر، شهرام بخشی صبح امروز با اعلام این خبر، اظهار کرد: مسابقات ورزشی سمپاد استان یادواره شهدای دانش آموز از ۹ اردیبهشت سال جاری با شرکت بیش از ۲۰۰ نفر دانش آموز و عوامل اجرایی در سالن‌های ورزشی آموزش و پرورش همدان برگزار خواهد شد.

بخشی افزود: این مسابقات در رشته‌های فوتسال (پسران)، والیبال (دختران)، تنیس روی میز (پسران و دختران) و شطرنج (پسران و دختران) برگزار می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نفرات برتر این دوره از مسابقات مورد تقدیر قرار خواهند گرفت و به مسابقات کشوری نیز اعزام خواهند شد.

کد خبر 6090676

دیگر خبرها

  • آتش سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار
  • نمایشگاه تولیدات خوداتکایی مدارس شبانه‌روزی در سنندج برپا شد
  • دوره آموزشی مدیران دبیرستان‌های شبانه‌روزی غرب کشور در سنندج
  • برگزاری مسابقات ورزشی مدارس سمپاد همدان با حضور ۱۵۰ دانش آموز
  • نمایشگاه دست ساخت‌های دانش آموزی در سنندج
  • برپایی نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی کردستان
  • بازگشت به تحصیل ۶۰ هزار تارک تحصیل در کشور
  • نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان کردستان برپا شد
  • ۳۴۰ هزار دانش‌آموز در آزمون مدارس سمپادونمونه دولتی رقابت می‌کنند
  • ساخت مدارس شبانه روزی در دستور کار