Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه قدس گیلان از برگزاری کارگاه های آموزشی آسیب ها و فرصت های دوره نوجوانی در مدارس استان برای مقطع متوسطه اول خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، سرهنگ علی رفاهتی، مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه قدس گیلان امروز (۶ آبان) در نشست با اصحاب رسانه به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج دانش آموزی و تصریح اینکه فعالیت بسیج در حوزه فکر و اندیشه است اظهار کرد: سازمان بسیج دانش آموزی به لحاظ نیروی انسانی و منابع غنی تفکر از ارکان مهم بسیج است و در همه شهرستان ها رده بسیج دانش آموزی تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی از فعالیت ۴۰ سازمان بسیج دانش آموزی در مدارس سراسر استان خبر داد و گفت: ۶۲ درصد دانش آموزان مدارس گیلان عضو این سازمان هستند.

 

رفاهتی ادامه داد: بسیج دانش آموزی در مقطع ابتدایی با عنوان‌ « بسیج امیدان»، در مقطع متوسطه اول « پویندگان» و متوسطه دوم « پیشگام» فعالیت دارد.

 

وی با بیان اینکه همزمان با هفته بسیج دانش آموزی ۱۵ برنامه شاخص در مدارس سراسر استان اجرا می شود تصریح کرد: در نخستین روز از این هفته، یکشنبه (۷ آبان) همایش هم اندیشی دانش آموزان نخبه بسیجی در حوزه های فرهنگی، آموزشی، افتصادی و سیاسی برگزار و از نخبگان بسیج دانش آموزی تجلیل می شود ضمن اینکه نمایشگاه پوستر استکبارستیزی در همه مدارس استان دایر خواهد شد.

 

رفاهتی افزود: آئین صبحگاهی سراسری، نواختن زنگ استکبارستیزی در مدارس استان، قرائت پیام دانش آموزان گیلانی به دانش آموزان آمریکایی در جهت بصیرت افزایی و روشنگری از برنامه های دومین روز از هفته بسیج دانش آموزی است.

 

وی با بیان اینکه شهید دانش آموز قاسم اصغری اهل کومله شهید شاخص و منتخب استان است اذعان کرد: با همکاری صدای مرکز گیلان مستندی از زندگی این شهید جهت آشنایی بیشتر دانش آموزان با روحیه ایثار و مجاهدت شهدای دانش آموز تهیه شده که در سومین روز هفته بسیج دانش آموزی رونمایی می شود.

 

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه قدس گیلان، دیدار دانش آموزان بسیجی با ائمه جمعه در سراسر استان به منظور ارائه گزارش عملکرد، دیدار با فرماندهای سپاه در استان و شهرستان ها را از دیگر برنامه های سومین روز از این هفته اعلام کرد.

 

وی از برگزاری کارگاه های آموزشی آسیب ها و فرصت های دوره نوجوانی برای متوسطه اول تحت عنوان «واحدهای پویندگان» خبر داد و گفت: این دوره آموزشی در راستای انحرافات اجتماعی موجود در مدارس و استفاده دانش آموزان از فضای مجازی و پیامدهای آن به صورت ارائه مشاوره با حضور اساتید برجسته دانشگاه برگزار که ۶۴ میلیون تومان اعتبار برای این امر اختصاص یافت.

 

رفاهتی با اشاره به اعزام ۱۰ نفر از دانش آموزان بسیجی گیلان جهت شرکت در کنگره ملی «همفکری آینده سازان» گفت: این کنگره چهارشنبه (۱۰ آبان) در ساختمان قدیم مجلس با حضور دانش آموزان بسیجی برگزیده استان و با هدف مطالبه گری برگزار می شود.

 

وی برگزاری نشست های بصیرتی ویژه دانش آموزان متوسطه دوم با موضوع چرایی مرگ بر آمریکا و استکبار ستیزی، برگزاری سلسله برنامه های نهضت ما زنده ایم ویژه دختران با موضوع استکبار از دیدگاه رهبر و امام خمینی(ره)، برگزاری دوره آموزشی یاوران ولایت و رهبران کوچک، را از دیگر برنامه های چهارمین روز از هفته گرامیداشت بسیج دانش آموزی عنوان کرد.

 

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه قدس گیلان ادامه داد: غبارروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا و جانبازان، مسابقه دومیدانی رهروان شهدای دانش آموز ویژه متوسطه اول، کوهپیمایی ویژه متوسطه دوم از برنامه های روز پنج شنبه (۱۱ آبان ) است.

 

وی سخنرانی یکی از دانش آموزان بسیجی در خصوص ضرورت و فلسفه بسیج دانش آموزی پیش از خطبه های نماز جمعه در سراسر استان، حضور سازمان یافته دانش آموزان در نماز جمعه و تشکیل حلقه های صالحین را از دیگر برنامه ها دانست و تصریح کرد: در روز ۱۳ آبان، روز ملی استکلبارستیزی، دانش آموزان و تمام ملت ایران با حضور گسترده در راهپیمایی ۱۳ آبان با وحدت و همدلی مواضع خود نسبت به سخنان رئیس جمهور آمریکا نشان می دهند.

 

رفاهتی، خاطرنشان کرد: اتحاد و همبستگی ملت ایران در حضور گسترده در راهپیمایی ۱۳ آبان موجب تقویت وحدت و همبستگی مردم شده و راه های نفوذ دشمن انسداد می یابد.

پایان پیام/84

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۹۷۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن دانش آموزی در کازرون

سروان پاسدار جهانشیر تیموری فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید فهمیده خشت و کنارتخته شهرستان کازرون با بیان اینکه چهل و دومین دوره مسابقات چهارده گانه قرآن، عترت و نماز دانش آموزی شهرستان کازرون به میزبانی منطقه خشت، کنارتخته و کمارج برگزار شد، اظهار کرد: این مسابقات در رشته‌های قرائت، تحقیق، حفظ ویژه قرآن کریم، صحیفه سجادیه، نهج البلاغه، احکام، انشاء نماز، اذان، گفتمان مهدوی، مداحی و دعاخوانی در مدارس بخش‌های خشت و کنارتخته برگزار شد.

او افزود: ۴۲۰ نفر از دانش آموز پسر و دختر مقاطع متوسطه اول و دوم در این دوره از مسابقات با کارشناسی داوران قرآن شهرستان کازرون با حضور و همراهی مسئولان، دبیران و خانواده‌های دانش آموزان به رقابت پرداختند و نفرات برتر در هر رشته جهت شرکت در مسابقات استانی معرفی شدند.

سروان پاسدار جهانشیر تیموری، تصریح کرد: بهترین راه انس، الفت و آشنا کردن نوجوانان با قرآن کریم در دوران دانش آموزی است که جا دارد در این خصوص همت و تلاش مضاعفی داشته باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • فعالیت‌های فرهنگی با پیوست هنری تاثیرگذاری بیشتری بر جامعه دارد
  • برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن دانش آموزی در کازرون
  • دستان هنرآفرین دانش‌آموزی
  • شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی طرح قدس در بندرانزلی آغاز به کار کرد
  • برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت پسماند به مناسبت گرامیداشت هفته زمین پاک
  • رشته‌های فنی باید در شهرستان معمولان ارتقا یابد
  • مسابقه مناظره دانش‌آموزی توسط جهاد دانشگاهی مازندران در ساری برگزار شد
  • برگزاری پویش دانش‌آموزی «معلم خوب من»
  • توسعه زیرساخت های آموزشی در استان سمنان/ افتتاح ۱۴ چمن مصنوعی
  • دوره آموزشی مدیران دبیرستان‌های شبانه‌روزی غرب کشور در سنندج