Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز، همکاری کارلو آنچلوتی با بایرن مونیخ در فصل جاری زیاد دوام نداشت و او ماه گذشته خیلی زودتر از آنچه تصور می‌شد دومین فصل مربیگری‌اش در آلیانس آره‌نا را به پایان رساند. بعد از این اتفاق اخباری در خصوص بروز اختلاف میان کارلتو و مهره‌های اصلی تیمش منتشر شد، هر چند خود او حاضر نشد به این موضوع اذعان کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنچلوتی در گفت‌و‌گو با شبکه رای اسپورت ایتالیا گفت: بایرن مونیخ؟ من از این تیم اخراج شدم، شاید چون آنها دیگر کاری که من داشتم انجام می‌دادم را باور نداشتند. به نظر خودم الان دارم کار درستی می‌کنم که به استراحت می‌پردازم و وقتم را به عنوان یک تماشاگر صرف تماشای بازی‌های فوتبال می‌کنم. من منتظر یک فرصت دیگر خواهم بود اما نه فعلاً.

کارلتو ادامه داد: من دوست دارم فرصتی برای ایجاد یک پروژه و کار در محیطی آرام و بی‌سرو‌صدا [بی‌حاشیه] داشته باشم، اگرچه ما در صنعتی مشغول به کار هستیم که آرامش و صلح و صفا را از شما می‌گیرد و این هم طبیعی است. وقتی نتیجه بد می‌گیرید، فشار موجود روی شما بیشتر می‌شود اما من با آرامش منتظر خواهم ماند چون عجله‌ای برای برگشتن ندارم.

سرمربی پیشین میلان سپس به استفاده از تکنولوژی کمک داور ویدئویی در قضاوت بازی‌های این فصل سری A و انتقاداتی که بعضاً از این فناوری شده است اشاره داشت.

او عنوان کرد: کمک داور ویدئویی؟ به نظرم همین حالا ما خیلی دیر برای استفاده از این فناوری اقدام کرده‌ایم. تنها یک احمق می‌تواند فکر کند که فوتبال به چنین چیزی نیاز ندارد. استفاده از این فناوری بسیاری از جنجال‌هایی که درباره بحث داوری وجود دارد را برطرف می‌کند و من امیدوارم که در جام جهانی بعدی از این فناوری استفاده شود.

انتهای پیام/

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۴۴۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمیله علم‌الهدی: از رسانه‌های غربی می‌خواهم که به ایران بیایند و وضعیت را ببینند

به گزارش صدای ایران به نقل از فرارو به نقل از سایت شیعت‌نیوز پاکستان، همسر رئیس جمهور ایران گفت: خداوند هرگز کسانی را که سکوت کرده‌اند را نمی‌بخشد، سکوت آنها بدتر از جنایتی است که در فلسطین رخ می‌دهد.

خانم علم الهدی افزود: آنچه در غزه در حال وقوع است در جهان بی سابقه است. اما ما به مادران و خواهرانمان افتخار می‌کنیم که با این همه ساکت نمی‌نشینند و با اسرائیل می‌جنگند.

وی افزود: نه تنها زنان غزه، بلکه روزنامه نگاران و پزشکان نیز داوطلبانه در غزه حضور دارند.

همسر رئیس جمهور ایران اظهار کرد: در مورد زنان غزه تصور می‌شود که آنها ترس دارند، اما زنان فلسطینی در مقابل نسب کشی اسرائیل بی‌باک هستند. اسرائیل خود را پیرو حضرت موسی می‌داند، اما در واقع از پیروان فرعون هستند.

جمیله علم الهدی با اشاره به اخباری که رسانه‌های غربی درباره برخورد بد با زنان ایرانی منتشر می‌کنند، گفت: از رسانه‌های غربی می‌خواهم که به ایران بیایند و وضعیت را خودشان ببینند.

وی در ادامه گفت که بسیار خوشحالم که به پاکستان سفر کرده ام، قبل از اینکه به پاکستان بیایم، فکرم در مورد پاکستان مثبت بود، اما بعد از آمدن به اینجا، فکرم مثبت‌تر شد

دیگر خبرها

  • سوسیداد 0-1 رئال: تیم کارلتو برای قهرمانی عجله دارد
  • کلوپ: هر کجای دنیا باشم، لیورپول را تماشا خواهم کرد
  • جمیله علم‌الهدی: از رسانه‌های غربی می‌خواهم که به ایران بیایند و وضعیت را ببینند
  • کنکور سراسری ۱۴۰۳ با آرامش برگزار شد
  • آرنه اسلوت: لیورپول فرصتی است که نمی‌خواهم از دست بدهم؛ می دانم فاینورد موافقت می‌کند
  • رانگنیک: باید ببینم بایرن را می‌خواهم یا نه!
  • پائز: قلب بازیکنان را می‌خواهم
  • سرمربی تیم ملی والیبال: می‌خواهم با ایران در پاریس ۲۰۲۴ حضور داشته باشم
  • سرمربی تیم ملی والیبال: می‌خواهم با ایران در پاریس 2024 حضور داشته باشم
  • خشم ستاره رئال: نمی‌خواهم اینجا بمانم!