Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@05:43:59 GMT

سودجویی به قیمت سلامت انسان ها

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۳۰۹۸۷

سودجویی به قیمت سلامت انسان ها

کرج - ایرنا - توزیع داروها و مکمل های ورزشی آن هم از نوع تقلبی معضلی است که گاهی اوقات آثار جبران ناپذیری را به همراه داشته و سودجویانی هستند که حتی به قیمت سلامت انسان ها به درآمد بیشتر می اندیشند.

با ماموران اداره آگاهی و دادستان شهرستان نظرآباد‌ همراه شدیم و به شرکتی که اقدام به تولید مکمل های ورزشی تقلبی می کرد، رفتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سوله ای واقع در شهرک صنعتی نظرآباد که هیچ تابلو و نشانی بر سر در آن وجود نداشت و حتی در بدو ورود کارکنان آن حاضر به بازگشایی در این شرکت نبودند که با دستور دادستان مشکل حل شد.
پس از ورود به انبار این شرکت وجود برچسب ها و قوطی هایی با برندهای معروف آمریکایی و آلمانی نظرمان را جلب کرد.
نمایندگی های شرکت های آلمانی و آمریکایی که به خاطر سوء استفاده از اعتبار آنها با ما همراه بودند با دیدن برچسب های خود در انبار این شرکت شوکه شدند و از خسارت های جبران ناپذیری که به اعتبار آنها خورده است، سخن گفتند.
وکیل این شرکت نیز ادعای جالبی در خصوص وجود لیبل ها و قوطی های خالی مربوط به برندهای معتبر در این انبار این شرک داشت و اظهار کرد: این برچسب ها و قوطی ها را ما از یک پیک‌ موتوری خریداری کردیم و قصد داشتیم فقط محتویات داخل بطری ها را آنالیز و مشابه این برچسب ها را تولید کنیم و به هیچ وجه نیت جعل و تولید دارو ها مکمل ورزشی تقلبی را نداشتیم.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نظرآباد گفت: این شرکت مواد اولیه قاچاق را با موادی دیگر مخلوط و داروها و مکمل های ورزشی تقلبی کرده است.
قیومی گفت: متخلفین بعد از تولید با جعل برندهای معروف دنیا اقدام به توضیح در داروخانه ها و باشگاه های بدن سازی سراسر کشور می کرده است.
وی تصریح کرد: حدود 10 تن مواد اولیه قاچاق به ارزش تقریبی 4 میلیارد ریال از این شرکت کشف و ضبط و این محل پس از انتقال کالاهای قاچاق و تقلبی پلمپ خواهد شد.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نظرآباد با اشاره به اینکه این مکمل ها و داروهای ورزشی بیشتر مورد استفاده جوانان قرار می گیرد و می تواند سلامت آنها را به خطر بی اندازد، لذا مسولین وزارت بهداشت و درمان باید هرچه سریع تر کلیه این محصول های تقلبی را از بازار جمع آوری کند.
کسانی که می خواهند از داروها و ‌مکمل های ورزشی استفاده کنند، ضمن خرید از داروخانه ها و مراکز معتبر کد اصالت کالا را به سامانه 20008822 ارسال و از سلامت این محصول اطمینان حاصل پیدا کنند.
1535/6155خبرنگار:رقیه پروینی**انتشار دهنده:داریوش غفاری

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۳۰۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش روز ملی گندم و نان در نظرآباد

مدیر جهاد کشاورزی نظرآباد گفت: در حوزه تولید و رتبه بندی و توزیع نان هم با مدیریت درستی که انجام شد خوشبختانه مشکلی در حال حاضر در زمینه نان و آرد  نداریم و امسال در زمینه خرید گندم بهتر از گذشته عمل خواهد کرد .   الماسی گفت: یکی از اهداف برگزاری این‌مراسم ارتقاء امنیت غذا،نحوه مبارزه صحیح و به موقع با آفات غلات و همچنین انجام بیمه محصولات کشاورزی است.   وی گفت: در سال زراعی جاری حدود شش هزار هکتار گندم و حدودا پنج هزار هکتار جو در شهرستان نظرآباد کاشه شده است. باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • دلیل عرضه طلای تقلبی در بازار چیست؟
  • چگونه آب لیموی اصل را از تقلبی تشخیص دهیم؟
  • ادعای صدور برگه‌های تقلبی توسط آزمایشگاه‌ها کذب است
  • برگزاری همایش روز ملی گندم و نان در نظرآباد
  • کاظم موسوی نماینده مجلس: فروش نوکیای تقلبی حرام است
  • چگونه از خرید لاستیک، روغن و فیلتر تقلبی خودرو در امان باشیم؟ | لوازم یدکی اصل را از اینجا تهیه کنید
  • برخورد قضایی با خاطیان مجتمع ورزشی مختلط لواسان/ متصدی برکنار شد
  • ادارات تهران باید تا ۱۵ خرداد امسال برچسب انرژی بگیرند
  • آبلیموی تقلبی را چگونه تشخیص دهیم؟ | باورهای اشتباه مردم درباره آبلیموهای سنتی
  • (تصویر) تیپ ورزشی جدید بهنوش طباطبایی