Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-05-02@14:04:14 GMT

بازی با نفت برای استقلال ساده نیست

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۴۴۸۱۱

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: آبی پوشان برابر نفت تهران کار سختی پیش رو دارند و نباید فکر کنند این تیم را به راحتی خواهند برد.
به گزارش صدای ایران، ایوب اصغرخانی در خصوص دیدار استقلال برابر نفت تهران از هفته یازدهم لیگ هفدهم گفت: آبی پوشان برابر پرسپولیس عملکرد بدی نداشتند و حتی می توانستند بازی را به تساوی بکشانند اما نبود یک مهاجم گلزن و تاثیرگذار باعث شد شکست را مقابل پرسپولیس پذیرا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی درخصوص دیدار روز سه شنبه آبی پوشان برابر نفت تهران هم گفت: نفت این روزها شرایط خوبی ندارد، جابجایی های مکرر سرمربی باعث شده تا این تیم نتواند به آنچه استحقاق دارد دست پیدا کند. استقلال باید بداند این بازی برای آنها ساده نیست و فکر نکنند چون این تیم شرایط خوبی ندارد پس به راحتی می توانند آنها را شکست دهند.
وی تاکید کرد: البته آبی پوشان باید تلاش کنند تا این بازی را با پیروزی به پایان برسانند و بعد به تعطیلات سه هفته ای رفته و اعتقاد دارم سرمربی استقلال باید در این زمان مناسب برنامه های تاکتیکی خود را به بازیکنان القا کند تا بتواند دوباره شروعی خوب در لیگ برتر داشته باشد.
وی در پایان و درباره بحث جدایی میک درموت از استقلال گفت: تشخیص این مساله با سرمربی است و ما نمی توانیم در این خصوص نظری دهیم، شفر پاسخگوی نتایج خواهد بود و باید برای این کارش یک استدلال خوبی داشته باشد.

منبع: صدای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۴۴۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان استقلال برابر تراکتور بازی می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران درحالی مصاف بزرگ هفته برابر تراکتور تبریز را در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار می‌کند که کاپیتان اصلی این تیم اجازه حضور در این بازی را ندارد و این روزبه چشمی است که جلوتر از سایر نفرات آبی پوشان وارد زمین خواهد شد.

روزبه که حتی با وجود حسینی هم رهبر بازیکنان استقلال درون زمین است و با توجه به پست کلیدی در قلب زمین بیشترین ارتباط را با بازیکنان مختلف دارد، در این بازی یکی از سخت‌ترین مسابقات خود را دنبال خواهد کرد و باید آبی‌ها را به سمت کسب سه امتیاز و ماندن در صدر جدول رهبری کند.

چشمی که در سال 94 به جمع آبی پوشان پیوست و در این مقطع یک بار به مقصد قطر استقلال را ترک کرده، در نهمین سال حضور در استقلال دومین کاپیتان تیم است و حالا جلوتر از حسینی غایب بازوبند را بر بازو می‌بندد تا برای اولین بار در این فصل بازوبند کاپیتانی به دست کسی جز سیدحسین بسته شود.

دیگر خبرها

  • گلر استقلال محبوب ماند
  • تغییرات تراکتور به ضرر استقلال است
  • آبی پوشان پایتخت به دنبال تثبیت صدرنشینی در تبریز/ نبرد اوسمار و مورایس در ال کلاسیکوی ایران
  • نقطه ضعف استقلالی‌ها، فن اصلی تراکتور
  • کاپیتان استقلال برابر تراکتور بازی می‌کند
  • حمید مطهری در تدارک ضربه زدن به نکونام و استقلال
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال/ ۳ شکست متوالی سرخ‌ها
  • جمشیدیان: شانس بردن سپاهان و پرسپولیس برابر است/ طلایی پوشان فوتبال را از ۲ قطبی در آوردند
  • مطهری فقط به شکست دادن استقلال فکر می‌کند و بس!