Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-05-06@22:35:16 GMT

برخی مسیرهای منتهی به مرز چذابه یک‌طرفه شد

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۴۵۳۶۶

سرهنگ رضا دولتشاهی در گفت و گو با امتداد نیوز با اشاره به اینکه چند مسیر را از اهواز به سمت چذابه یک طرفه کرده ایم، اظهار داشت: جاده سوسنگرد به بستان یک طرفه شده است.

وی با بیان اینکه همچنین جاده معروف به جاده نفت در محور چذابه یک طرفه شده است، تصریح کرد: تردد کامیون های ترانزیتی و حمل بار را محدود کرده ایم و فقط اجازه تردد کامیون های حامل مواد فاسد شدنی را می دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه خوزستان با تاکید بر اینکه کم کم حجم ترافیک در محورهای منتهی به مرزها بالا می رود، افزود: ۱۰۰ تیم را برای ساماندهی ترددها پیش بینی کرده ایم و ۳۰۰ نیروی پیاده نیز در نقاط حادثه ساز و پارکینگ ها مستقر هستند.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۴۵۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد ۶ هزار کامیون خارجی از  مرز نوردوز

 علیزاده گفت: پایانه مرزی نوردوز در فروردین‌ماه سال ۱۴۰۳ شاهد تردد ۱۰ هزار و ۳۰۰ دستگاه وسایل نقلیه سنگین باری بود که این آمار ۱۲ درصد نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۲ افزایش داشت.

 علیزاده اظهار کرد: فروردین‌ماه امسال از این پایانه مرزی بیش از ۴ هزار کامیون ایرانی و بیش از ۶ هزار کامیون خارجی تردد کرد.

 علیزاده گفت: در این مدت ۴۱ هزار و ۸۰۰ مسافر نیز از این پایانه تردد کردند که ۱۲ هزار و ۵۰۰ مسافر ایرانی و ۲۹ هزار و ۲۵۰ مسافر خارجی بودند.

وی گفت: میزان تردد مسافر در فروردین‌ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل تغییر محسوسی نداشت.

علیزاده ادامه داد: در این مدت بیش از ۳۰۰ دستگاه اتوبوس ایرانی هم از این پایانه مرزی تردد کردند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی افزود: در فروردین‌ماه امسال مجموع تناژ محمولات ترانزیتی و وارداتی و صادراتی از این پایانه مرزی ۱۱۷ هزار و ۵۰۰ تن بود که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۷ درصد افزایش داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • تردد ۶ هزار کامیون خارجی از  مرز نوردوز
  • تردد در معابر منتهی به میدان کتاب ساماندهی و کانالیزه شد
  • ترافیک سنگین در جاده‌های منتهی به تهران حتی یک‌روز پس از تعطیلات
  • مسیرهای جاده‌ای مسدود خراسان رضوی بازگشایی شده است
  • محور‌های دارای محدودیت تردد؛ جاده چالوس و آزادراه تهران شمال یک طرفه شد
  • تردد تهرانی‌ها در این مسیرها ممنوع/ اعلام مسیرهای جایگزین
  • آزادراه تهران ـ شمال بازگشایی شد
  • محور کرج چالوس یک طرفه شد
  • محور کندوان به سمت تهران یک طرفه شد
  • محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی | شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند