Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در مراسم یادواره شهدای دانش‌آموز خواهر شهرستان نهاوند ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید «محمد حسین فهمیده» و ۱۱۴ شهید دانش‌آموز شهرستان به تعداد سوره های قرآن و با اشاره به روایتی از پیامبر گرامی اسلام(ص) اظهار داشت: به سراغ جوانان بروید چون ضمیر پاکی دارند؛ در زمان پیامبر گرامی اسلام(ص) این نیروهای جوان دور ایشان را گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی زمانی که امام خمینی (ره) قیام کردند همین نیروهای جوان و انقلابی بودند که هم‌قدم ایشان شدند.

امام جمعه نهاوند در ادامه گفت: در جامعه دو دعوت وجود دارد یکی دعوت به دین و قرآن و معنویت و در مقابل آن دعوتی که انسان‌ها را به سمت و سوی لذات و شهوات دنیوی دعوت می کند.

وی با اشاره به اینکه تهاجم فرهنگی بنیان خانواده‌ها را متزلزل کرده است، بیان داشت: متاسفانه یکی از عللی که بنیان خانواده‌ها متزلزل شده و باعث شده است که جوانان ما تمایلی به ازدواج نداشته باشند جنگ نرم دشمن است که این امر نیز باعث کاهش آمار ازدواج و افزایش طلاق و بالارفتن سن ازدواج در خانواده‌ها شده است.

مغیثی تصریح کرد: بدحجابی، مواد مخدر، ماهواره و تهاجم فرهنگی از جمله برنامه‌هایی است که دشمن برای از بین بردن نسل نوجوان و جوان در نظر گرفته است و نسل جوان و نوجوان ما باید از طریق دین، حجاب، نماز و آموزه های دینی به مبارزه با این تهاجم فرهنگی بپردازند.

وی در نهایت با توصیه به مسئولین آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: از مسئولیت‌های خانواده‌ها تربیت آنها است اما آموزش و پرورش نیز در قبال این قشر آسیب پذیر نوجوان و جوان وظایفی دارد و آن دور ساختن این قشر از تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمن است که در این راستا باید در بین آموزش‌های خود آموزه‌های دینی را بیش از بیش آموزش دهد.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۴۶۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عفاف و حجاب موضوع اجتماعی و فرهنگی است

فرمانده فراجا با بیان اینکه دشمنان به دنبال این هستند که موضوع عفاف و حجاب را امنیتی و انتظامی جلوه دهند و جامعه را ناامن کنند، گفت: بارها اعلام کرده‌ایم که این موضوع اجتماعی و فرهنگی است، اما هنگامی که سرریز می‌شود باید با اقدام انتظامی از آسیب بیشتر آن جلوگیری کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار احمدرضا رادان در نشست هم‌اندیشی معاونان و مدیران کل امور مجلس وزارتخانه‌ها و سازمان‌های دولتی اظهار کرد: در ابتدا خیرمقدم و خوش آمد می‌گویم به کسانی که در دورانی در سنگر دفاع مقدس همراهشان بودیم و امروز نیز در سنگری دیگر برای آبادانی کشور در کنار آنها هستیم.

وی با بیان اینکه شغل حساس و سختی بر عهده معاونان پارلمانی وزارتخانه‌ها و سازمان‌های دولتی قرار دارد که بتوانند به نوعی تمشیت کنند که ثمرات آن برای سازمان‌ها و مردم باشد، افزود: دقت در انجام وظیفه با حساسیت و رعایت سر فصل‌ها سودی حاصل می‌کند که ثمرات آن امنیت روانی جامعه را فراهم و ماحصل آن برای مردم مفید است، امروز امنیت در همه کشورها دارای ابعاد مختلفی است که با توجه به شرایط زمانی و مکانی اولویت‌های آن تغییر می‌کند و این ابعاد اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و جانی است.

فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه یکی از کارویژه‌های هر نظام امنیت اجتماعی و امنیت است و این مبنای سنجش و کارآمدی هر نظامی محسوب می‌شود، تصریح کرد: دشمن امروز به همین سبب به دنبال کارزار خیابانی است و از این طریق می‌خواهد اذهان را تسخیر و جامعه را ناامن جلوه دهد.

سردار رادان با بیان اینکه دشمنان به دنبال این هستند که موضوع عفاف و حجاب را امنیتی و انتظامی جلوه دهند و جامعه را ناامن کنند، ادامه داد: بارها اعلام کرده‌ایم که این موضوع اجتماعی و فرهنگی است، اما هنگامی که سرریز می‌شود باید با اقدام انتظامی از آسیب بیشتر آن جلوگیری کرد.

وی با بیان اینکه امنیت محصول جمعی است و به هیچ عنوان نباید آن را کار ویژه یک دستگاه دانست، افزود: برآیند همه فعالیت‌ها در همه حوزه‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و نقش تأثیرگذار همه این‌ها می‌شود امنیت که باید آن را حفظ و ارتقا بخشیم.

فرمانده کل انتظامی کشور افزود: در موضوع عفاف و حجاب همگان شاهد هستند که دشمن تا پشت در خانه‌های ما آمدند و به دنبال گرفتن چادر از بانوان است که امروز به عنوان پرچم کشورمان محسوب می‌شوند و در اینجا ما باید پای کار باشیم و این اجازه را به دشمن ندهیم، امروز فراجا ۴۰ مأموریت و وظیفه مشخص شده در قانون دارد که هرکدام از این مأموریت‌ها ۱۰ تا ۱۵ پیش نیاز دارد، یعنی باید این‌ها باشد تا بتوان آن ۴۰ مأموریت را به درستی انجام داد و یکی از آنها برخورد با بی‌حجابی است.

کد خبر 751137

دیگر خبرها

  • حجاب نوعی مقاومت در مقابل تهاجم جهان سلطه است
  • هر نوع حجابی برای دشمن یک پرچم ایران شده است
  • طرح نور با پشتوانه‌ مردمی و با قدرت ادامه دارد
  • عفاف و حجاب موضوع اجتماعی و فرهنگی است
  • اختتامیه دومین جشنواره نوجوان و جوان برتر ساوجبلاغ برگزار می‌شود
  • افزایش ظرفیت تولید کاغذ تحریر/ ناشران و مخاطبان کودک و نوجوان حمایت می‌شوند
  • غرق‌شدن اعضای یک خانواده در رودخانه نیاتک شهرستان هیرمند
  • دیدار و گفتگوی صمیمانه مدیرکل آموزش و پرورش استان با خانواده های معزز شهدای فرهنگی
  • توجه به عفاف و حجاب ارزش نهادن به کرامت زن است
  • ۶۰ هزار میلیارد تومان برای قانون رتبه‌بندی معلمان هزینه شد