Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز از نهاوند حجت الاسلام عباس‌علی مغیثی‌نیا در یادواره شهدای دانش‌آموز خواهر شهرستان نهاوند که ظهر امروز در محل مصلی امام خمینی(ره) این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: متأسفانه امروزه بنیاد خانواده‌ها در جامعه ما متزلزل شده و این بلایی است که تهاجم فرهنگی بر سر ما آورده است.

وی تصریح کرد: تهاجم فرهنگی سبب شده است که جوانان ما تمایلی برای ازدواج نداشته باشند و همین امر باعث کاهش آمار ازدواج و افزایش آمار طلاق در جامعه شده است و این مهمترین بلا و مشکلات کنونی جامعه ماست که باید برای حل این مشکلات باید به فکر چاره اساسی باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مغیثی‌نیا افزود: وقتی که امام خمینی(ره) برای مبارزه با طاغوت قیام کردند جوانان و نوجوانان ما در حوزه، دانشگاه و جامعه پذیرای این قیام شدند و از هنگامی که انقلاب اسلامی ما پیروز شد دشمنان ما سعی کردند که نسل جوان و نوجوان ما را از انقلاب ما بگیرند و جدا کنند و امروز هم دشمنان به دنبال همین هدف هستند.

وی با بیان این‌که دشمنان ما امروز به دانش‌آموزان و نسل جوان ما دل بسته‌اند، عنوان کرد: تهاجم فرهنگی، ماهوراه، ترویج بدحجابی، مواد مخدر و غیره از برنامه‌هایی است که دشمنان ما برای نابودی نسل جوان ما در نظر گرفته‌اند و جمعیت هدف در تهاجم فرهنگی دانش‌آموزان و نسل جوان ما هستند.

امام جمعه نهاوند بیان کرد: همانطور که پدر و مادرها در برابر فرزندانشان و تربیت آن‌ها مسئولیت دارند آموزش و پرورش نیز در برابر دانش‌آموزان مسئولیت دارد و وظیفه دارد که نسل نوجوان ما را با دین، نماز، حجاب و غیره آشنا کند و الفت دهد و با برگزاری جلسات ماهیانه با مربیان و اساتید دانش‌آموزان در این خصوص آن‌‌ها را توجیه کند.

فرماندهی سپاه ناحیه نهاوند نیز در ادامه این جلسه گفت: امروز دانش‌آموزان و نسل جوان ما باید با بالا بردن بصریت و آگاهی‌شان برای مقابله با جنگ نرم دشمنان خود را آماده کنند.

سرهنگ کامران کریمی اظهار داشت: در هشت سال جنگ تحمیلی دشمنان ما با تمام توان خود سعی کردند که ما را نابود کنند ولی موفق نشدند و امروز هم دشمنان ما بیکار ننشسته‌اند و همچنان دارند برای نابودی انقلاب ما تلاش می‌کنند.

وی تصریح کرد: امروز دشمنان بر علیه ما جنگی را آغاز کرده‌اند که مهمترین دغدغه مقام معظم رهبری است و ایشان از این جنگ به تعابیری متعددی از جمله جنگ فرهنگی، شبی خون فرهنگی، غارت فرهنگی و جنگ نرم نام می‌بردند و قشری که دشمنان ما در این جنگ مورد هدف خود قرار داده‌اند دانش‌آموزان، نسل نوجوان و نسل جوان ما است.

کریمی افزود: در مقابل دانش آموزان، نسل نوجوان و جوان ما باید تلاش کنند که با بالا بردن آگاهی و بصیرت خود در این زمینه برای مقابله با این جنگ خودشان را آماده کنند.

نتهای پیام/

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۴۴۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدا کارت همیار پسماند به دانش آموزان لاهیجانی

اسدالله عباسی امروز (شنبه ۸ اردیبهشت) بمناسبت هفته زمین پاک در آیین اهدای (کارت شهریار) همیار پسماند در شهر لاهیجان حضور یافت و با دانش‌آموزان فعال در حوزه تفکیک زباله از مبدا گفتگو صمیمی داشت.

 استاندار گیلان در حاشیه این مراسم و در جمع خبرنگاران نقش آموزش در مدیریت پسماند و تفکیک زباله از مبدا را بسیار مهم برشمرد و اظهار کرد: برگزاری چنین مراسماتی با مشارکت شهرداری و آموزش و پرورش، بسیار در مدیریت پسماند و آموزش به دانش آموزان دارای اهمیت است.

وی با بیان اینکه خانواده و دانش آموزان باید مسئله تفکیک زباله از مبدا را جدی گرفته و آن را اجرایی کنند، گفت: تفکیک زباله از مبدا یکی از مهم‌ترین راه‌های کاهش تولید زباله و مدیریت پسماند در گیلان است که با تلاش دولت سیزدهم در گیلان و با اقدامات صورت گرفته توسط فرمانداران، بخشداران و دهیاران در تمامی شهرستان‌های استان، هم‌اکنون بیش از یک‌هزار و ۲۰۰ روستا در این استان موفق شدند تفکیک زباله از مبدا را آغاز و اجرایی کنند.


نماینده عالی دولت در گیلان با تأکید بر لزوم توجه به  خطرات زیست محیطی در صورت عدم رعایت تفکیک زباله از مبدا و مدیریت پسماند بیان کرد: باید فرهنگ مدیریت پسماند را در بین دانش آموزان و خانواده‌های ایرانی جا انداخت، زیرا اگر آنان بدانند که انجام چنین کاری چه میزان در کاهش مشکلات زیست محیطی مفید است قطعا به انجام آن روی خواهند آورد.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • دشمنان برای رواج بی حیایی و بی عفتی در جامعه تلاش می کنند
  • انعقاد تفاهم‌نامه‌ بنیاد نخبگان و آموزش و پرورش خراسان جنوبی
  • علت عمده سقط جنین مسایل فرهنگی و اقتصادی است
  • خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام هستند
  • اهدا کارت همیار پسماند به دانش آموزان لاهیجانی
  • گلزار شهدا یک فرصت برای کار فرهنگی است
  • لزوم تقویت برنامه‌های فرهنگی و معنوی در بنیاد شهید استان ایلام
  • تهاجم فرهنگی در کمین جوانان و خانواده هاست
  • موضوع حجاب و عفاف از برنامه های دشمنان و مقابله جبهه کفر برابر حق
  • رواج بی حجابی در جامعه توطئه دشمنان است