Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، مجید کیهانی، رئیس فدراسیون دو و میدانی با حضور در غرفه ایسکانیوز در نمایشگاه مطبوعات، درباره برنامه های خود برای المپیک 2020 توکیو اظهار داشت: ابتدا به شما برای فعالیت و تلاش در نمایشگاه مطبوعات خسته نباشید می گویم. در حال حاضر نه تنها ما بلکه تمام رشته های ورزشی شرایط حساسی داریم و برای بازی های آسیایی 2018 جاکارتا و سپس المپیک آماده می شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ما به عنوان یک رشته پایه و پر مدال شرایط حساس تری داریم، یعنی جذب مربی خارجی، استفاده درست از مربیان داخلی و دیگر امکانات مد نظر ماست. تیم ملی بزرگسالان را تقریبا جمع بندی کرده ایم و به امید خدا کار خود را از روزهای آینده آغاز می کنیم.

رئیس فدراسیون دو و میدانی کشورمان تصریح کرد: باید با تمام ظرفیت خود و تعامل با کشورهایی که صاحب دو و میدانی هستند، به سمت جلو حرکت کنیم. هدف ما کسب موفقیت در مسابقات پیش رو است و تمام تلاش خود را در جهت تحقق این هدف به کار می گیریم.

کیهانی درباره پرورش استعدادهای جوان در دو و میدانی گفت: ما ناچار هستیم تیم ملی بزرگسالان خود را با ظرفیت موجود ببندیم. همین تیم به مسابقات آسیایی جاکارتا اعزام می شود. تیم ملی پایه را هم با حدود 70 نفر ورزشکار بسته ایم و از فردا (سه شنبه) اردوی این تیم در تهران آغاز می شود. باید برنامه ریزی بلند مدتی برای مسابقات نوجوانان و جوانان آسیا انجام دهیم تا ان شاءالله به سرعت بتوانیم نفراتی را از این رده به تیم ملی بزرگسالان تزریق کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که می توان به ظهور چهره ای جدید از ایران در المپیک 202 امیدوار بود یا خیر، خاطرنشان کرد: هم در بازی های آسیایی جاکارتا و هم در المپیک ان شاءالله این اتفاق خواهد افتاد.

604

مجید کیهانی کیهانی دو و میدانی دو و میدانی نمایشگاه مطبوعات

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۴۶۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رصد مطبوعات و خبرگزاری‌های فارس، ۹ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز فارس، مهم‌ترین مطالبی که مطبوعات و خبرگزاری‌های استان فارس، امروز نهم اردیبهشت در رسانه‌های خود مطرح کردند. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • هاشمی: درباره اسم و شعار کاروان هفته آینده تصمیم می‌گیریم/ بودجه کمیته المپیک در پایان اسفند ابلاغ نشد+ فیلم
  • هاشمی: امیدواریم بیش از ۳۵ سهمیه بگیریم/ رشد بودجه زیاد نیست
  • استارت حسن یزدانی برای ثبت رکورد 2 رقمی در تاریخ ورزش ایران
  • کدام کشتی گیران ایرانی با ملیت های خارجی در انتخابی المپیک شرکت می کنند؟
  • رصد مطبوعات و خبرگزاری‌های فارس، ۱۰ اردیبهشت
  • مطیعی: دو و میدانی را با کمترین تنش به رئیس جدید تحویل می‌دهیم
  • هیچ مسئولی نمی‌تواند طلبکار رشته کشتی باشد / نمی‌خواهم نفر اول تیم ملی باشم!
  • رصد مطبوعات و خبرگزاری‌های فارس، ۹ اردیبهشت
  • اماواگر‌های ۲ مسابقه حساس در مسیر پاریس-آلبانی برای برادران گرایی؛ انتخابی با پایانِ باز!
  • احتمال حضور ۵ کشتی‌گیر خوزستانی در مسابقات المپیک