Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- گییرمو دل تورو، فیلمساز سرشناس در جمع علاقمندانش حاضر شد. علاوه بر فیلمهای قدیمی کارگردان معروف مکزیکی، فیلم جدیدش «شکل آب» نیز در جشنواره لومیر به نمایش گذاشته شد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، فیلم سینمایی "شکل آب" تازه‌ترین ساخته "گیلمو دل تورو"  در جشنواره لومیر رونمایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دل تورو پیش از این آثار مطرحی را در کارنامه دارد که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به مجموعه فیلم‌های پسر جهنمی اشاره کرد. این فیلم به تازگی برای ساخت نسخه های بعدی به دنبال کارگردان می‌گردد.

این فیلم توانست در هفتاد و چهارمین جشنواره فیلم ونیز جایزه شیر طلایی را از آن خود کند. گیرمو دل تورو علاوه بر کارگردانی این فیلم نویسندگی، تهیه کنندگی و نوشتن داستان را نیز بر عهده داشته است.

سالی هاوکینز، مایکل شنون، ریچارد جنکینز، داگ جونز، مایکل استلبرگ و اکتاویا اسپنسر از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.

کمپانی "بال پروداکشن" ساخت و تولید اثر را بر عهده داشته و فاکس سرچلایت پیکچرز توزیع این فیلم فانتزی و هیجان آور را بر عهده گرفته است.

گییرمو دل تورو، فیلمساز سرشناس در جمع علاقمندانش حاضر شد. علاوه بر فیلمهای قدیمی کارگردان معروف مکزیکی، فیلم جدیدش «شکل آب» نیز در جشنواره لومیر به نمایش گذاشته شد.

"شکل آب" فیلمی در ژانر رمانتیک فانتزی است که امسال جایزه شیر طلایی هفتادوچهارمین جشنواره فیلم ونیز جشنواره فیلم ونیز را دریافت کرد.

کارگردان، فیلم نامه، تهییه کننده و رمان نویس ۵۳ ساله درباره این فیلم می گوید: موضوع این فیلم عشق است درباره اینکه چگونه عشق که در حاشیه است و زمینه مشترک همه انسانها، می تواند به ترس و نفرت “نه” بگوید. مهم نیست طرف مقابلتان موجودی خیالی باشد، یا انسانی واقعی از فرهنگی دیگر، یا دین و تمایل جنسی متفاوت داشته باشد، اگر حاضر نباشید ارتباط برقرار کنید و حس دوستی و همدردی داشته باشید، دنیا را نفی می کنید و خودتان را از بخشی از دنیا محروم می کنید.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۴۷۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«چندهیچ» نمایشنامه خوانی می‌شود/ سرانجام وقایع جنگ در پنج گویش

به گزارش خبرنگار مهر، «چندهیچ» به نویسندگی مریم یاسین‌زاده و کارگردانی رومینا مهدوی که نگاهی متفاوت به جنگ دارد و روایتی از سرانجام وقایع جنگ با پنج گویش مختلف است، در پردیس تئاتر شهرزاد نمایشنامه خوانی می شود.

رومینا مهدوی کارگردان این نمایشنامه‌خوانی در این باره توضیح داد: در این وضعیت که دل نگرانی‌های زیادی برای جنگ وجود دارد خواستم با اجراخوانی این نمایشنامه از همه جوانب تاثیرات جنگ در زندگی مردم آگاه شویم. به امید روزی که صلح در تمام جهان برقرار باشد.

این اجراخوانی به صورت محدود و در روزهای ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت برگزار می‌شود. تارا قبادی، پویا رجبی، حسین ملکی، سروشا فاضلی، غزل کوچک‌بیگ و مهیار کشاورز نقش‌خوان‌های این اجرا هستند.

دیگر عوامل این نمایشنامه‌خوانی عبارتند از دستیار کارگردان: مهسا کرم وندی، روابط‌عمومی: هما اعرابی، آهنگساز: ارشیا مستوفی، پوستر و تبلیغات: سهیل فلاح و عکاس: پرنیا خوشرو.

کد خبر 6090085 آروین موذن زاده

دیگر خبرها

  • اعضای هیئت داوران جشنواره فیلم کن معرفی شدند
  • اکران آنلاین «روز مبادا» با حضور هدیه تهرانی
  • وقتی «خانه خدا» سینماها را شلوغ کرد
  • کدام کارگردان‌ها مشغول ساخت سریال هستند؟
  • روایت یک کارگردان از فیلمسازی در نوجوانی/ چیزی جز گوشی لازم نیست
  • «چندهیچ» نمایشنامه خوانی می‌شود/ سرانجام وقایع جنگ در پنج گویش
  • عکس| ماجرای مصدومیت شدید سعید آقاخانی چیست؟/ حال کارگردان نون خ خوب است
  • بدترین فیلم‌های ترسناک تاریخ سینما!
  • روایت یک کارگردان از فیلمسازی در نوجوانی/ هیچ چیز جز گوشی موبایل لازم نیست
  • کارگردان پیشکسوت درگذشت