Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-07@17:13:20 GMT

دستگیری چهار مرد ماساژور زنان

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۴۸۰۲۹

دستگیری چهار مرد ماساژور زنان

به گزارش گروه انتظامی و حوادث خبرگزاری برنا،  فرمانده انتظامی هرمزگان از انهدام باند 4نفره ماساژ بانوان توسط آقایان در بندرعباس خبر داد.به نقل از پلیس هرمزگان، سردار عزیزاله ملکی بیان داشت: ماموران پلیس امنیت عمومی استان در راستای اجرای وظایف ذاتی و با رصد لحظه ای فضای مجازی ، افرادی را که اقدام به ماساژ بانوان توسط آقایان و تبلیغ آن در فضای مجازی می نمودند، شناسایی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با بکارگیری شگردهای خاص پلیسی، چهار نفر از متهمان شناسایی ودر یک عملیات فنی و ضربتی دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیرمراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند که این مجرمان در حین رسیدگی پرونده قضایی صراحتا به بزه انتسابی خود معترف شدند.

فرمانده انتظامی هرمزگان با اشاره به اینکه یکی از اهداف عمده اینگونه افراد اغفال زنان و دختران جوان و سوء استفاده های جنسی از آنان می باشد که عدم برخورد قاطع و قانونی با آنان موجب جریحه دار شدن عفت عمومی ، از بین رفتن قبح چنین کارهایی در سطح جامعه و اشاعه فساد و بی بندوباری می شود، خواستار اعمال مجازات شدید و برخورد قاطعانه با این گونه مجرمان از سوی مقام قضایی شد.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۴۸۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری چهار شرور در زابل

  سرهنگ حمید نوری  اظهار داشت: در پی گزارشات مردمی مبنی بر شرارت چهار نفر در یکی از محلات شهرستان زابل، بلافاصله ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این فرماندهی جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

 وی افزود:با توجه به حساسیت موضوع، ماموران اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی به منظور دستگیری متهمان را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند و در نهایت موفق شدند محل اختفای متهمان را شناسایی و هر چهار نفر آنها را در یک عملیات غافلگیرانه به همراه یک قبضه سلاح کلت کمری دستگیر کنند.

 فرمانده انتظامی شهرستان زابل با بیان اینکه متهمین به منظور سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند؛ بیان داشت: از تمامی ظرفیت خود استفاده خواهیم کرد تا فضا را برای هنجارشکنان ناامن کنیم. 

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • کشف ۲۵۰ میلیارد کالای قاچاق و سوخت در طرح ضربتی پلیس هرمزگان
  • پرونده‌های قضایی انتخابات مربوط به نماینده‌ها نیست
  • دستگیری سارقان ۲۲ دستگاه موتورسیکلت در تاکستان
  • هفتمین تور نظارتی قوه قضاییه با حضور اصحاب رسانه در استان هرمزگان/ طراحی سامانه‌های الکترونیک قضایی در حوزه های اعسار، انحصار وراثت و.../ ابتکار جالب توجه در خصوص پرداخت دیه تصادفات بدون تشکیل پرونده قضایی/ تشریح آسیب‌های قاچاق سوخت در استان هرمزگان
  • بررسی علت فوت کارگر معدن زغالسنگ کوهبنان توسط دستگاه قضایی
  • شناسایی و انهدام باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • بررسی علت فوت کارگر معدن کوهبنان در دستور کار قضایی است
  • بررسی علت مرگ کارگر معدن کوهبنان در دستور کار قضایی است
  • دستگیری چهار شرور در زابل
  • از دستگیری قاچاقچی هروئین تا کشف ۳۰ فقره موبایل‌قاپی در مشهد