Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی امتداد نیوز، ثبت‌نام از کاندیداهای انتخابات ریاست فدراسیون تکواندو روز چهارشنبه ۲۶ مهرماه پایان یافت و ۱۵ نفر برای حضور در مجمع انتخاباتی این فدراسیون ثبت‌نام کردند که در  آرش فرهادیان، مدیر سازمان تیم‌های ملی تکواندو به نفع محمد پولادگر از حضور در مجمع انتخاباتی این رشته انصراف داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از زمان ثبت‌نام کاندیداها برای انتخابات ریاست این فدراسیون همه کارشناسان این رشته از محمد پولادگر، مختار کلانتری و جمشید محمدی سهرابی به عنوان پر امیدترین گزینه‌های ریاست این فدراسیون نام بردند.

دلیل این پیش‌بینی‌ها نیز حضور محمد پولادگر به واسطه سالیان سال حضور در راس مدیریتی فدراسیون تکواندو، کلانتری به واسطه سابقه ریاست این فدراسیون و همچنین حمایت برخی قهرمانان و چهره شاخص سابق این رشته و مخالفان مدیریت فعلی فدراسیون تکواندو و جمشید سهرابی نیز به عنوان یکی از دیگر مخالفین محمد پولادگر و رئیس سابق هیئت تکواندو استان تهران در میان کاندیداهای ثبت‌نام کننده بود.

اما در روزهای گذشته مختار کلانتری در مصاحبه با یکی از رسانه‌ها از احتمال عدم حضور خود در مجمع انتخاباتی این رشته و ائتلاف با یکی از کاندیداها صحبت کرده بود که مجددا گمانه‌زنی‌های جدیدی را در خصوص سرنوشت انتخابات یکی از رشته‌های مدال‌آور ورزش ایران در المپیک افزایش داد.

کلانتری در این گفت‌و‌گو از اصرار قهرمانانی مانند ساعی و افلاکی برای حضور و ثبت‌نام در انتخابات صحبت و همچنین از دوستی خود با شخص رئیس فعلی فدراسیون تکواندو صحبت کرده بود. صحبت‌هایی که سرنوشت ائتلاف او با جمشید محمدی سهرابی و محمد پولادگر را نامشخص کرده بود.

در این بین برخی‌ها اعتقاد به ائتلاف کلانتری با سهرابی برای افزایش شانس پیروزی خود در مقابل پولادگر در انتخابات صحبت می‌کنند و در طرف مقابل با توجه به اعلام دوستی کلانتری با پولادگر معتقد هستند مانند گذشته ممکن است کلانتری با رئیس فدراسیون تکواندو ائتلاف و به حضور در پست نایب رئیس فدراسیون تکواندو اکتفا کند.

گمانه‌زنی‌هایی که باید تا روزهای آینده منتظر قطعی شدن آنها منتظر ماند و سپس با قاطعیت بیشتری از شانس کاندیدای پرشانس‌تر صحبت کرد.

انتهای پیام/

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۴۹۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفتار غیر حرفه ای شهربانو منصوریان/ مسئولان ووشو پاسخگو باشند

به گزارش خبرنگار مهر، تجلیل از مدال آوران و قهرمانان ورزش ایران امروز سه شنبه با حضور ابراهیم رئیسی، وزیر ورزش و جوانان، رئیس کمیته ملی المپیک و پارالمپیک، رؤسای فدراسیون‌ها و چهره‌های ورزش کشور در سالن سران اجلاس برگزار شد. در زمان حضور مسئولان ووشو برای تجلیل، عضو تیم ملی مشخص نشد به چه دلیل با واکنشی عجیب و به دور از انتظار محل را ترک کرد.

بر اساس تصمیم اتخاذ شده به دلیل تعداد بالای ورزشکاران مدال آور رشته‌های ورزشی، از هر فدراسیون علاوه بر رئیس تنها تعداد محدودی از ورزشکاران به نمایندگی از همان رشته با حضور در جایگاه جوایز را دریافت می‌کردند. زمانی که نوبت به فدراسیون ووشو رسید، خواهران منصوریان به همراه علی صدیقی رئیس فدراسیون در جایگاه حضور پیدا کردند که لحظاتی بعد، شهربانو با تکان دادن دست و صورت به صورت عجیب، جایگاه را ترک کرد.

اینکه منصوریان به چه چیزی معترض بود، مشخص نیست، ولی وی نباید به خود اجازه می‌داد که چنین برخوردی را در مراسمی که برای تجلیل از ورزشکاران ترتیب داده شده، از خود بروز می‌داد. نباید فراموش کرد از زمان حضور کیومرث هاشمی این دومین مراسمی است که برگزار شده و قهرمانان رشته‌های مختلف جوایز خود را دریافت می‌کنند.

مسئولان فدراسیون ووشو را باید یکی از عوامل اصلی رفتار ملی پوش خود معرفی کرد. متأسفانه بها دادن بیش از حد به این ورزشکار که کم نداشتند حاشیه‌های مجازی و واقعی و نادیده گرفتن برخی رفتارهای مشابه در داخل مجموعه ووشو، به جایی می‌رسد که مقابل وزیر ورزش، رؤسای فدراسیون و دیگر مسئولان و قهرمانان ورزش کشور چنین رفتار غیر حرفه‌ای و زننده‌ای را انجام بروز می‌دهد.

امیدواریم مسئولان فدراسیون از کنار این رفتار غیر حرفه‌ای به سادگی عبور نکنند.

کد خبر 6099458

دیگر خبرها

  • رفتار غیر حرفه ای شهربانو منصوریان/ مسئولان ووشو پاسخگو باشند
  • اسکی ۱۵۰ مدال دارد/ از قله به درون شهرها رفتیم
  • وزارت ورزش تکلیف VARرا مشخص کند/امیدوارم فصل آینده VARداشته باشیم
  • سکاندار هیئت اسکی اصفهان مشخص شد
  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ
  • ژیمناستیک و «پرش» از روی انتخابات/ فرود «آرام» نیاز رشته مادر است
  • حضور پرشکوه مردم در آزمون بزرگ انتخابات
  • ترکیب شمس‌آذر مقابل گل‌گهر مشخص شد
  • نکونام تکلیف خودش با مالکان جدید استقلال را روشن کرد
  • احتمال انصراف قالیباف از ادامه حضور در مجلس