Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - پايگاه فري‌بيکن به نقل از مقامات آمريکايي نوشت واشنگتن به دنبال رژيم بازرسي سخت‌تر از فعاليت‌هاي هسته‌اي ايران است.
به گزارش گروه بين‌الملل خبرگزاري فارس، مقامات آمريکايي مي‌گويند واشنگتن به دنبال يک رژيم بازرسي بين‌المللي از برنامه هسته‌اي ايران، شامل سايت‌هاي نظامي و شفافيت بيشتر درباره غني‌سازي اورانيوم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به نوشته پايگاه خبري تحليلي «فري بيکن» 13 سناتور ارشد از «نيکي هيلي» نماينده آمريکا در سازمان ملل خواستند تا يک سري روش‌هاي بازرسي سخت‌تر عليه ايران اعمال کند که به کشورهاي غربي اجازه دهد ديد عميق‌تري نسبت به سايت‌هاي نظامي ايران پيدا کنند.
مقامات آمريکايي به فري بيکن گفتند دولت ترامپ کاملا موافق اين اقدامات بازرسي سخت‌گيرانه بوده که مي‌تواند مرتبط با تشکيک آنها در پايبندي ايران به توافق هسته‌اي باشد.
در اين نامه از دولت آمريکا خواسته شده تا سازمان ملل را به پذيرش رژيم بازرسي هسته‌اي جديد از ايران، مجبور کند.
انتهاي پيام/
عضويت در کانال تلگرامي بين‌الملل و سياست خارجي فارس

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۵۱۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آکسیوس : تعویق ارسال محموله سلاح از آمریکا به اسرائیل

تارنمای «آکسیوس» امروز (یکشنبه) به نقل از ۲ مقام رژیم صهیونیستی خبر داد که دولت «جو بایدن» رئیس‌جمهوری آمریکا، هفته گذشته ارسال یک محموله مهمات ساخت ایالات متحده به رژیم اسرائیل را به تعویق انداخت.

به گزارش ایرنا، این تارنمای خبری آمریکایی نوشت: از زمان حمله هفتم اکتبر (۱۵ مهر)، این اولین بار است که ایالات متحده [ارسال] یک محموله تسلیحاتی که برای ارتش اسرائیل در نظر گرفته شده بود را متوقف می‌کند.

مقامات رژیم صهیونیستی به آکسیوس گفته‌اند که این موضوع نگرانی‌های جدی در میان مقامات اسرائیل به وجود آورده و آنها را به تکاپو انداخته است تا از دلیل جلوگیری از ارسال این محموله مطلع شوند.

طبق این گزارش، کاخ سفید از اظهار نظر در این باره خودداری کرده است و وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون)، وزارت امور خارجه آمریکا و دفتر نخست وزیر رژیم اسرائیل نیز بلافاصله به سوالات پاسخ نداده‌اند.

این گزارش خاطرنشان می‌کند که جو بایدن با انتقاد شدیدی در میان آمریکایی‌هایی که مخالف حمایت وی از رژیم اسرائیل هستند، روبه‌رو است. در همین حال، دولت بایدن در ماه فوریه (بهمن/اسفند) از اسرائیل خواست تا تضمین دهد که نیروهایش در غزه از تسلیحات ساخت ایالات متحده مطابق با قوانین بین‌المللی استفاده کنند. اسرائیل در ماه مارس (اسفند/فروردین) یک تضمین‌نامه را امضا و ارائه کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ادعای یک روزنامه درباره درخواست تـازه آمریکا و پاسخ ایـران
  • ادعای روزنامه کویتی درباره درخواست تازه آمریکا از ایران
  • آمریکا ارسال مهمات به اسرائیل را متوقف کرد؛ نگرانی در کابینه رژیم صهیونیستی
  • آکسیوس : تعویق ارسال محموله سلاح از آمریکا به اسرائیل
  • آمریکا ارسال مهمات به اسرائیل را متوقف کرد
  • تحصیل رایگان دانشجوی اخراجی آمریکایی در ایران؛ کدام دانشگاه‌ها صف کشیدند؟
  • واکنش معاون رئیسی به پذیرش دانشگاهیان آمریکایی
  • درب دانشگاه‌های ایران به روی دانشجویان معترض آمریکایی باز شد
  • مثلث آمریکایی چه هدفی را در تقابل با فعالیتهای هسته‌ای ایران دنبال می‌کنند؟ / نقشه راه گروسی در تهران پس از عملیات وعده صادق
  • پنتاگون اعلام کرد پدافند هوایی اردن را تقویت می‌کند