Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-جعفر زاده ایمن آبادی درباره بداخلاقی‌هایی که توسط اطرافیان احمدی‌نژاد صورت می‌گیرد، اظهار داشت: جواب آقای جوانفکر را پیش از آنکه زندان برود خواهم داد، شاید در زندان فرصت مطالعه برای او فراهم نیاید. درباره آقای احمدی‌نژاد براین اعتقادم که حیف شد.
غلامعلی جعفر زاده ایمن آبادی، نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی با حضور در غرفه رویداد۲۴ در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات، ارزیابی خود از رأی موافق به منصور غلامی به‌عنوان گزینه پیشنهادی برای وزارت علوم را چنین بیان کرد: درباره آقای غلامی بر این نظر بودم که او یک وزیر تحمیلی به کابینه است و در گفت‌وگویی که با آقای جهانگیری داشتم این موضوع را مطرح کردم، اما بر اساس تقاضای او رأی مثبت دادم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی درباره دلیل مخالفت خود با گزینه پیشنهادی برای وزارت علوم پیش از رأی اضافه کرد: برای وزارت علوم وزیر قدرتری نیاز بود و به دلیل کارنامه و دیگر مسائل با او موافق نبودم. علاوه براین به اتفاقاتی که پس از کسب مقام وزارت روی خواهد داد، اطمینانی وجود نداشت، اما الآن بر این تصور هستم که خیلی هم کار اشتباهی صورت نگرفته است.
نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی در این رابطه بیان کرد: تا پیش از ظهر آقای غلامی بارأی مخالف 99 درصدی روبرو بود و در مرز قرار داشت و حدود 10 یا 15 رأی کم می‌آورد، اما پس‌ازآن 35 رأی اضافه آورد. چندگانگی در فراکسیون امید و اشتباه آتش به اختیار موفقیت او را در مجلس تضمین کرد، بنابراین تعداد آرای مخالف آقای غلامی همگی به این فراکسیون تعلق نداشت و برخی از اصولگراها نیز به‌صورت تشخیصی به این نتیجه رسیده بودند که باید رأی مخالف دهند.
جعفر زاده ایمن آبادی درباره بداخلاقی‌هایی که توسط اطرافیان احمدی‌نژاد صورت می‌گیرد، اظهار داشت: جواب آقای جوان فکر را پیش از آنکه زندان برود خواهم داد، شاید در زندان فرصت مطالعه برای او فراهم نیاید. (علی‌اکبر جوانفکر در پی گفت‌وگوی غلامعلی جعفر زاده ایمن آبادی نماینده رشت با رویداد۲۴ ذیل عنوان «دلسوزی یا اشک تمساح احمدی‌نژاد برای مالباختگان مؤسسات مالی؟» مدعی شد که گسترش فعالیت مؤسسات مالی اعتباری مربوط به دوران دولت‌های سید محمد خاتمی و حسن روحانی است.) درباره آقای احمدی‌نژاد براین اعتقاد بودم که حیف شد. او را یک سرمایه برای کشور همانند آقای خاتمی، هاشمی، تاج‌زاده و سایر اصلاح‌طلبان می‌دانم، ولی اطرافیان او یعنی کسانی که دست بر سینه او می‌زنند و می‌گویند که مملکت یک مرد می‌خواهد در حال کندن چاه هستند.
وی دراین‌باره اضافه کرد: توصیه‌ام به آقای احمدی‌نژاد این است که به ریل نظام برگردد و از این حواشی فاصله گیرد. همراه با زنبیل به دادگاه رفتن حاکی از یک بحران روحی است و ارتباط احمدی‌نژاد که زمانی رئیس‌جمهور این کشور بود با چنین آدم‌هایی وارد کردن خسارت به سرمایه‌های اجتماعی خود است.
نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی درباره نیاز به علنی برگزار شدن دادگاه حمید بقایی توضیح داد: درباره آقای بقایی با سایت تابناک گفت‌وگویی داشتم که کمتر از یک ساعت به خواست شورای عالی امنیت ملی (بر اساس گفته سایت) از خروجی حذف شد. در صورت اجازه از سوی آقای بقایی و قوه قضائیه مدارکی در اختیار دارم که نشان می‌دهد او تا خرخره گرفتار است و تخلفاتی کرده است. البته یک‌بار در خصوص آن صحبت کردم که شکایت صورت گرفت و تبرئه هم شدم.
جعفر زاده ایمن آبادی در خصوص دلیل قاطع رفتار نکردن قوه قضائیه با احمدی‌نژاد و نزدیکان به او تصریح کرد: قوه قضائیه در حال تقویت این شائبه در بین مردم است که دست احمدی‌نژاد از حکومت پر است برای همین نمی‌توانند به او حرف بزنند. به نظر می‌رسد بهتر است تا رئیس قوه قضائیه از برجام قدری بیرون آید و اجازه دهد سیاسیون کار خود را انجام دهند و به این مسائل بپردازد.
وی درباره محدودیت‌هایی اخیر برای آقای خاتمی نیز اظهار داشت: آقای خاتمی روزبه‌روز محبوب‌تر می‌شود و یک سرمایه برای کشور است. بنابراین حصر یا محدود کردن او محدود کردن سرمایه‌ها به‌حساب می‌آید. گناه او این بود که تعداد شرکت‌کننده‌ها را در پای صندوق رأی اضافه کرد.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۵۳۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستاوردهای جهاد افغانستان را حفظ می کنیم

طالبان در بیانیه‌ای به مناسبت 8 ثور/اردیبهشت، سالروز پیروزی مجاهدین بر حکومت کمونیستی در افغانستان نوشت «سی و دومین سال پیش در چنین روزی، پس از 14 سال مبارزه پدیده شوم کمونیسم و در کنار آن شوروی در کشور ما شکست خورد و ملت مجاهد افغان توانست آخرین اداره کمونیستی را سرنگون و کشور را به گونه کامل آزاد سازد».

این بیانیه افزود: «هشتم ثور 1371 هـ ش روز کامیابی و آزادی مردم افغانستان است که قربانی‌های ملت مجاهد نتیجه داد و مردم و کشور ما از شر هیولای کمونیسم نجات یافتند». 

طالبان همچنین در این بیانیه کودتای کمونیستی 7 ثور در سال 1357 را نیز روز سیاه افغانستان نامید و تأکید کرد: «کشور ما پس از 20 سال جهاد از یک اشغال دیگر نیز آزاد شد و نظام اسلامی برقرار گردید، بنابراین طالبان با تمام توان تلاش می‌کند تا ثمره قربانی‌ها و مبارزات چندین ساله ملت ما یکبار دیگر ضایع نگردد و نظام اسلامی را که آرمان شهدا است، به گونه کامل نافذ می‌کند».

کودتای هفتم اردیبهشت توسط حزب دموکراتیک خلق افغانستان منجر به روی کار آمدن حکومت کمونیستی در این کشور شد. حکومت کمونیستی که برای تحمیل عقاید الحادی و مارکسیستی بر مردم افغانستان تلاش می‌کرد، اما با واکنش جدی مردم روبه‌رو شد و رفته‌رفته قیام‌های مردمی در این کشور شکل گرفت.

وقتی نظام «داوود خان» براثر کودتای کمونیستی سقوط کرد و چپی‌ها به قدرت رسیدند، با شکل‌گیری آهسته‌آهسته مقاومت در برابر آن‌ها، سربازان روس برای حمایت از نظام دست‌نشانده‌شان وارد افغانستان شدند.

در نهایت مردم متدین افغانستان پس از 14 سال جنگ و مقاومت، حکومت کمونیستی و ابرقدرت تا دندان مسلح را شکست دادند و هشتم ثور سال 1371 نیروهای مجاهدین آخرین سنگر حکومت کمونیستی در کابل را تصرف کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • جلد ششم کتاب «عنوان بصری» منتشر شد
  • ۵ رقیب قالیباف در کرسی ریاست مجلس /تندروها به صف شدند /وزیر احمدی نژاد هم هست
  • دستاوردهای جهاد افغانستان را حفظ می کنیم
  • احمدی نژاد می‌گفت مشکل ما خود رهبری است!
  • از احمدی‌نژاد تا رییسی/چه کسی پای رانت را به بازار خودرو باز کرد؟
  • دو ضربه مهم به بودجه‌نویسی کشور؛ یکی در دولت احمدی‌نژاد و یکی در دولت رئیسی
  • (تصاویر) برگزاری نماز جماعت پشت سر محمود احمدی‌نژاد!
  • کشف تصویر ۱۸۰۰ساله «اسکندر مقدونی»
  • احمدی: ۱۰ درصد از قرارداد بازیکنان پرسپولیس را پرداخت کردیم/ تیم را برای قهرمانی در آسیا تجهیز می کنیم
  • فعالیت‌های آموزش محور در حوزه سلامت، تقویت می‌شود