Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان به نمایندگی از جنبش دانش آموزی و به عنوان نماینده افسران جنگ نرم، از جوانان حقیقت جو جهان دعوت کرد برای نمایش چهره حقیقی ترور و تروریستم مدرن، به پویش «جهان، بدون ترور» بپیوندند.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاه ایرنا، حامد علامتی روز سه شنبه در همایش «جهان، بدون ترور» که در مجمتع فرهنگی شهدای سرچشمه برگزار شد، افزود: در زمانه ای که ریزگردهای غفلت مدرن، تمام شئون زندگی را آلوده کرده و راه تنفس را بر انسان و انسایت بسته است و در روزگاری که متهم بر کرسی قضاوت تکیه زده و رسانه در خدمت عوام فریبی او قرار گرفته است، هر روز در یکی از غالب های مدرن هم چون سایبرتروریست، پروکسی تروریست، مدیاتروریست، اکوتروریست خودنمایی می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: با برگزاری این همایش بر آن شدیم که از جهانی سخن بگویم که در آن صحبتی از وحشت و ترور نباشد، جهانی که امید، پدر، مادر و همسر را نابود نکند.
دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گفت: بهترین بندگان خدا هم چون شهید بهشتی، باهنر، رجایی، صیاد شیرازی، لاجوردی و دانشمندانی همچون شهریاری، علی محمدی و احمدی روشن و در کنار این شهیدان 17 هزار انسان بی گناه به همین بهانه کشته شده اند.
وی گفت: در حرکتی ملی و انقلابی با دانش آموزان ایران اسلامی هم سخن شده ایم تا از فردای روشن سخن بگویم، فردای که سراسر امید و نشاط اس .
علامتی گفت: جهان، بدون ترور با فکر و دغدغه فعالان جنبش دانش آموزی به ظهور و بروز رسید.
وی افزود: خانواده های ارجمند شهدای ترور، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه های انجمن های اسلامی، اساتید و معلمین به همراه در این همایش حضور دارند.
دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان به نمایندگی از جنبش دانش آموزی و به عنوان نماینده افسران جنگ نرم، از جوانان حقیقت جو جهان دعوت کرد برای نمایش چهره حقیقی ترور و تروریستم مدرن، به پویش «جهان، بدون ترور» بپیوندند.
فراهنگ ** 1085** 1417** خبرنگار: سید مهدی حسینی ** انتشار: امید غیاثوند

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۵۵۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پویش قدردانی از معلم در «زنگ انشا» از رادیو صبا

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ،  این شبکه رادیویی در آستانه سالروز شهادت استاد مطهری و روز معلم با راه‌اندازی پویش قدردانی از معلم در برنامه «زنگ انشا» به استقبال روز معلم می‌رود.

برنامه «زنگ انشا» که به انشا نویسی و انشا خوانی دانش آموزان اختصاص دارد، به مناسبت فرا رسیدن هفته معلم از دانش آموزان کل کشور دعوت می‌کند در پویش قدردانی از معلم شرکت نمایند و با نوشتن انشا از معلم خود قدردانی نمایند.

علاقه‌مندانی که دوست دارند انشای آنها به گوش معلمشان برسد، می‌توانند فایل صوتی خوانش انشای خود را به آدرس @radiosabaFM ۱۰۵۵ ارسال نمایند.

انشا‌های ارسالی دانش آموزان در برنامه «زنگ انشا» تقدیم معلمشان می‌شود.

زنگ انشا شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۴:۴۵ به تهیه کنندگی محبوبه برزگر از رادیو صبا پخش می‌شود.

دیگر خبرها

  • تاریخی: مدرسه جایی برای گفتگوی رو در رو با دانش‌آموزان است
  • تیم والیبال دانش آموزان ایران به جمع چهار تیم برتر جهان راه یافت
  • صعود دانش‌آموزان والیبالیست ایران به جمع چهار تیم برتر جهان
  • ایتالیا هم زانو زاد: والیبال ایران در جمع ۴ تیم برتر جهان
  • پویش قدردانی از معلم در «زنگ انشا» از رادیو صبا
  • پیشگامی پلیس در استفاده ازظرفیت دانش‌آموزان درگسترش قانون‌
  • پلیس؛ پیشگام بهره‌مندی از ظرفیت دانش‌آموزان در گسترش قانون‌مداری
  • پلیس پیشگام در بهره‌مندی از ظرفیت دانش‌آموزان در گسترش قانونمندی
  • صدور ترور و خشونت به جهان/ کارکرد واقعی اتحادیه اروپا چیست؟
  • صدور ترور و خشونت به جهان/کارکرد واقعی اتحادیه اروپا چیست؟