Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،امیر سرتیپ دوم محسن آذر افروز در همایش وحدت ارتش وسپاه افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در دفاع از کشور ، کیان اسلامی و حریم اهل بیت (ع) نقشی مهم داشته است.

وی با اشاره به اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار سپاه پاسداران برای دفاع از حرم اهل بیت (ع) وارد عمل شده است، افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران برای دفاع از حریم اهل بیت (ع) و مبارزه با تروریست های تکفیری هشت شهید تقدیم اسلام کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده ارشد ارتش در استان های اصفهان، یزد و چهار محال و بختیاری به نقش نیروی هوایی ارتش در کمک و امداد رسانی به مردم محاصره برخی از شهرهای عراق و سوریه اشاره کرد و افزود: حمایت و امداد رسانی نیروهای نظامی جمهوری اسلامی ایران از جمله ارتش و سپاه به مردم مظلوم این شهرها در سخت ترین شرایط که تروریست ها و دست نشانده های استکبار بوجود آورده بودند، قطع نشد.

وی با بیان اینکه ماموریت مستشاری نیروهای سپاه پاسداران جز با حضور در مناطق عملیاتی قابل درک نیست، افزود: این ماموریت ها برگرفته از فرهنگ جهاد عاشورایی دفاع مقدس است.

وی به حضور روحانیت در دفاع از حرم اشاره کرد و گفت: چندی پیش پیکر مطهر شهید حجت الاسلام قنبریان از مدافعان حرم در اصفهان تشییع شد که نشان از حضور دائمی روحانیت در کنار سایر رزمندگان همانند دوران دفاع مقدس است.

امیر سرتیپ ' آذر افروز ' با اشاره به یاوه گویی های اخیر ترامپ علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: این اظهارات رذیلانه رئیس جمهور آمریکا ناشی از کینه توزی آنها در پی حضور مقتدرانه سپاه در منطقه است.

وی افزود: در آینده ای نزدیک طومار دست نشانده های استکبارجهانی به دست نیروهای سپاه پاسداران در هم پیچیده می شود.

وی ادامه داد: ارتش و سپاه تاکنون قدرت واقعی خود را نشان نداده اند و تاکنون توان رزمی نیروهای نظامی جمهوری اسلامی ایران در حد برخی از رزمایش ها به نمایش درآمده است.

فرمانده ارشد ارتش در استان های اصفهان، یزد و چهار محال و بختیاری خاطر نشان کرد: اقتدار مستشاری نیروهای مسلح ایران که اکنون در منطقه متجلی شده نیز بخش بسیار کوچکی از توان دفاعی نیروهای نظامی جمهوری اسلامی ایران است.

وی گفت: چنانچه دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی ایران و ملت ما مرتکب کوچکترین اشتباه نظامی شود، جواب خیره کننده و کوبنده ای از نیروهای نظامی جمهوری اسلامی ایران دریافت خواهد کرد.
امیر سرتیپ آذر افروز بیان کرد: قدرت واقعی و توان دفاعی خود را برای رویارویی با دشمن نگاه داشته ایم.

فرمانده ارشد ارتش در استان های اصفهان، یزد و چهار محال بختیاری اضافه کرد: ارتش و سپاه با تفکرات بسیجی، دستی واحد برای مقابله با هر توطئه ای هستند.

وی اضافه کرد: بسیجی بودن تفکری برمبنای قرآن و عترت است و بسیجیان در عرصه های مختلف اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و نظامی در مدار ولایت حرکت می کنند.

فرمانده ارشد ارتش در استان های اصفهان، یزد و چهار محال بختیاری با اشاره به وحدت ارتش و سپاه در دوران دفاع مقدس، افزود: عملیات های مشترکی چون فتح المبین و بیت المقدس و حمایت توپخانه ای و هوایی ارتش در عملیات های مستقل سپاه، ایجاد قرارگاه کربلا گواهی بر وحدت نیروهای مسلح در زمان دفاع مقدس است.

وی تصریح کرد: امروز ارتش و سپاه در مرحله هم افزایی قرار دارند و در بسیاری از زمینه ها از جمله تولید تجهیزات نظامی همکاری های خوبی بین ارتش و سپاه برقرار است.

سرتیپ آذر افروز تاکید کرد: اختلاف افکنی بین ارتش و سپاه خواب آشفته دشمن است که هرگز تعبیر نمی شود.

فرمانده ارشد ارتش در استان های اصفهان، یزد و چهار محال بختیاری تاکید کرد: کارکنان ارتش به تاسی از فرمانده کل ارتش امیر موسوی و به پیروی از اندیشه های دفاعی رهبر فرزانه انقلاب به عنوان فرمانده معظم کل قوا از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان رکن مهم اسلام حمایت قاطع دارند و تا خشکیدن ریشه استکبار دست در دست برادران سپاهی خود دارند.

همایش بزرگ وحدت با عنوان 'ارتشی و سپاهی، یک لشکر الهی' با حضور فرماندهان ارشد و میانی رده های مختلف ارتش، سپاه و برخی فرماندهان نیروی انتظامی مستقر در اصفهان روز دوشنبه به میزبانی ارتش منطقه اصفهان در سالن کوثر این شهر برگزار شد.

 

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۴۵۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز بازدارندگی و قدرت تهاجمی نیروهای مسلح برای همگان آشکار است

امیر سرتیپ غلامعلیان، گفت: امروز بازدارندگی و قدرت تهاجمی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برای دفع هرگونه تهدیدی برای همگان آشکار است.

به گزارش ایسنا، امیر سرتیپ امیر غلامعلیان، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق نیروی زمینی ارتش گفت: خداوند متعال را شاکریم که در سایه رهبری فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی)، اتحاد، همدلی، هم‌افزایی و تعاملی که بین نیروهای مسلح کشور وجود دارد، خار چشم دشمنان اسلام شده است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق نیروی زمینی ارتش با اشاره به بیانات فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی) اظهار کرد: ایشان در بیانات خود، عملکرد نیروهای مسلح را توأم با تدبیر، آگاهی از مسائل راهبردی و رعایت مصلحت، عزت و حکمت نظام دانسته‌اند. این عوامل نشان ‌دهنده‌ سبک فرماندهی و مدیریتی خاصی است که امروز در سطح تمامی نیروهای مسلح کشور وجود دارد.

امیر سرتیپ غلامعلیان افزود: چنین سبک مدیریتی خاصی در کشور، سبب بروز بازدارندگی کامل شده است. امروز بازدارندگی و قدرت تهاجمی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برای دفع هرگونه تهدیدی برای همگان آشکار است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق نیروی زمینی ارتش با اشاره به وجود وحدت بالای ارتش و سپاه تصریح کرد: اگرچه میان شرح وظایف ارتش و سپاه پاسداران، تفاوت‌هایی وجود دارد، اما هر کجا به همکاری ارتش نیاز باشد، بدون کوچک‌ترین تعللی به همکاری و همیاری با دیگر نهادها و نیروهای خدمت‌رسان به کشور اقدام می‌شود. به همین دلیل است که همواره اشاره می‌شود که اتحاد و یکپارچگی میان ارتش و سپاه پاسداران، برادرانه و ریشه‌ای است.

در بخش دیگری از دیدار، سردار سرتیپ دوم نظری با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران، جزو انقلابی‌ترین ارتش‌ها است، گفت: امروز ارتش ما یکی از انقلابی‌ترین و مردمی‌ترین ارتش‌ها است؛ ارتشی که از ابتدای پیروزی انقلاب همواره به طور مستمر و یکنواخت به ارزش‌های انقلاب نزدیک‍تر شده و به پاسداری از آن پرداخته است.

فرمانده سپاه ثارالله افزود: در سیل رودبار جنوب مشاهده کردیم که ارتش از تمامی ادوات و توان مهندسی خود، برای حل سریع‌تر مشکلات مردم استفاده کرد و این همراهی، همدلی، یک‌زبانی و یک‌هدف بودن در برنامه‌های ارتش و سپاه پاسداران، در اقصی نقاط کشور علی‌الخصوص در استان کرمان به خوبی دیده می‌شود.

سردار سرتیپ دوم نظری در پایان خاطرنشان کرد: وجود انعطاف، تفاهم، همدلی و هم‌زبانی زیاد در همه زمینه‌ها میان ارتش و سپاه، باعث افتخار و کسب روحیه بیشتر و خدمت صادقانه‌تر به مردم می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در اندونزی
  • امیرسرتیپ بختیاری: مرتضی رضایی و ابوشریف اعتقاد داشتند وظیفه سپاه جنگیدن با دشمن خارجی نیست
  • ارتش اوکراین با کمبود شدید نیروی نظامی روبروست
  • توضیح درباره یک خبر از دوران دفاع مقدس و محسن رضایی
  • محسن رضایی و ابوشریف اعتقاد داشتند وظیفه سپاه جنگیدن با دشمن خارجی نیست /گروه‌های چپ به ارتشی‌ها تهمت‌های ناموسی زدند
  • امیر سرتیپ بختیاری: محسن رضایی و ابوشریف اعتقاد داشتند وظیفه سپاه جنگیدن با دشمن خارجی نیست /گروه‌های چپ به ارتشی‌ها تهمت‌های ناموسی زدند
  • پیشروی گسترده ارتش روسیه در 3 منطقه شرقی اوکراین
  • وزیر دفاع: راهبرد نیروهای مسلح تامین امنیت خلیج فارس است
  • روسیه محل اقامت مزدوران ارتش اوکراین را بمباران کرد
  • امروز بازدارندگی و قدرت تهاجمی نیروهای مسلح برای همگان آشکار است