Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@02:15:49 GMT

ثریا قاسمی با «جاده‌ای به سوی کعبه» در شبکه چهار

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۵۶۱۲۸

ثریا قاسمی با «جاده‌ای به سوی کعبه» در شبکه چهار

تئاتر تلویزیونی «جاده‌ای به سوی کعبه» به کارگردانی تاجبخش فناییان از شبکه چهار سیما پخش می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه چهار سیما، نمایش «جاده ای به سوی کعبه» که بر اساس متنی از آثول فوگارد تولید شده است با نقش آفرینی ثریا قاسمی، شهره سلطانی و هرمز هدایت در دو قسمت ۱۱ و ۱۲ آبان روی آنتن شبکه چهار سیما می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داستان «جاده ای به سوی کعبه» درباره پیرزن هنرمندی به نام هلن است که در منطقه‌ای مسیحی نشین در روستایی واقع در آفریقا زندگی می‌کند. این زن سالخورده مهمان دختر جوانی در شهر می‌شود و در جریان این دیدار، دختر جوان اطلاع می‌یابد که هلن مجسمه‌ای از کعبه ساخته که ۱۲ مرد روحانی سوار بر شتر در اطراف آن حضور دارند. ساختن این مجسمه باعث خشم اهالی روستا می‌شود و هلن تصمیم می گیرد که از مجسمه اش حفاظت کند...

«جاده ای به سوی کعبه» به تهیه کنندگی احمد آسوده پنجشنبه و جمعه ساعت ۲۴ از شبکه چهار سیما پخش می شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۵۶۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ کشته در پی تصادف نیسان و پژو ۴۰۵ در جاده پارس‌آباد

عکس آرشیوی است.

به گزلرش «تابناک» به نقل از ایرنا از جمعیت هلال احمر استان اردبیل، مجید فتاح زاده با اعلام این خبر گفت : شب گذشته برابر با دریافت گزارش حادثه برخورد یک دستگاه وانت نیسان و پژو ۴۰۵ در کیلومتر ۳۵ جاده پارس آباد_ مشگین شهر(حوالی قشلاق حاج فتحعلی) نجاتگران شهرستان پارس آباد با هماهنگی مرکز کنترل عملیات به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: نجاتگران هلال احمر در قالب دو تیم عملیاتی متشکل از چهار نفر با خودروی آمبولانس امدادی و ست نجات در محل حادثه حاضر شدند.

فتاح زاده اضافه کرد: نیروهای عملیاتی هلال احمر در این حادثه چهار فوتی را رهاسازی کرده و تحویل عوامل ذیربط دادند.

به گفته وی یک مصدوم حادثه نیز توسط عوامل اورژانس حاضر در صحنه انتقال یافت.

سرپرست معاونت امدادونجات استان اردبیل با اشاره به اینکه نجاتگران هلال احمر به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات به هموطنان هستند، گفت: سامانه پاسخگویی به حوادث ۱۱۲ همواره آماده دریافت گزارش های مردمی است.

دیگر خبرها

  • سرو مشروبات الکلی در سریال «هفت سر اژدها» جنجال‌برانگیز شد
  • پخش مستند «مسئله حجاب» از شبکه یک
  • مستند «مسئله حجاب» به تلویزیون رسید + ساعت پخش
  • پخش مستند «مسئله حجاب» به مناسبت سالگرد شهادت استاد مطهری
  • ۴ کشته در پی تصادف نیسان و پژو ۴۰۵ در جاده پارس‌آباد
  • پخش فیلم «رابطه» با بازی خسرو شکیبایی
  • گزارشی از ۳ سریال جدید تلویزیون + زمان پخش
  • نگاهی به ۳ سریال جدید تلویزیون
  • پخش «جاده‌های سرد» و «رابطه» از تلویزیون در هفته بزرگداشت مقام معلم
  • پخش مستند‌هایی با موضوعات اجتماعی، فرهنگی و تاریخی از شبکه افق