Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد:رییس فدراسیون کشتی با تمجید از شخصیت والای پهلوان عباس زندی، گفت‌: متاسفانه پهلوانی را از دست داده‌ایم که نمی توانیم جای خالی او را پر کنیم.

به گزارش خرداد ،رسول خادم در گفت‌وگو با ایسنا، با تسلیت درگذشت پهلوان "عباس زندی" به مردم و جامعه کشتی ایران، اظهار کرد: ایشان به معنای واقعی بزرگ جامعه کشتی  و به طور کلی ورزش ایران محسوب می‌شدند و افتخارات بسیار زیادی را برای کشورمان به ارمغان آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمامی افرادی که تجربه دیدار با پهلوان زندی را داشتند چیزی جز صمیمیت ، صداقت و شرافت در رفتار و منش او به یاد ندارند.

رییس فدراسیون کشتی در ادامه‌ افزود:  متاسفانه پهلوانی را از دست دادیم که نمی توانیم جای خالی او را پر کنیم.  تمام کسانی که افتخار شاگردی پهلوان زندی را داشتند، به جایگاه بزرگ و انسانیت این مرد شریف اذعان‌ می‌کنند.

همچنین ابراهیم جوادی، از پیشکسوتان بزرگ کشتی ایران با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی پهلوان عباس زندی، گفت‌: او به معنای واقعی یک پهلوان بود و زحمات زیادی را برای کشتی ایران متحمل شد. اکثر قهرمانان ما مدیون او هستند و جای خالی او  در ورزش ایران احساس خواهد شد.

دارنده چهار مدال طلای جهان و برنز المپیک افزود: یکی از مشخصات ویژه‌ او پیگیری کار همه افراد چه ورزشکار و چه مردم عادی بود و هر کاری که از دستش بر می آمد برای همه انجام می داد، تا جایی که هیچ وقت ندیدم کسی از پهلوان زندی چیزی بخواهد و او بگوید نمی‌توانم.

وی با اشاره به این که او چه در دوران ورزشکاری و چه در دوران سرمربیگری تیم‌ ‌ملی موفقیت‌های زیادی را برای کشتی ایران به ارمغان آورد، گفت‌: بزرگانی همچون تختی، سیف پور، صنعت کاران، موحد و ... شاگردان او در تیم‌ ‌ملی بودند و زندی به همه کشتی‌گیران به یک چشم نگاه می‌کرد.

به‌ گزارش ‌ایسنا، مراسم تشییع پیکر مرحوم پهلوان عباس زندی تا دقایقی دیگر از ورزشگاه شیرودی به سمت بهشت زهرا (س) خواهد شد.

در این مراسم بزرگان کشتی ایران و بسیاری از مردم حضور پیدا کرده‌اند.


برچسب ها: رسول خادم ، پهلوان زندی ، کشتی

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۵۶۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور کرج -چالوس مسدود شد

 

به گزارش تابناک، علی زندی فر گفت: به علت ادامه عملیات نصب توری بر روی سنگ، محور کرج چالوس از کیلومتر ۱ تا ۶ (محدوده کندر) از تاریخ ۹ اردیبهشت تا ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ از ساعت ۰۹:۰۰ الی۱۵:۰۰ مسدود می‌شود.
زندی فر بیان کرد: بر همین اساس تردد از ابتدای میدان امیرکبیر تا کندر در زمان اجرای عملیات ممنوع است و تردد از محور فرعی آتشگاه - نوجان و آزادراه تهران - شمال انجام می‌شود.


مدیر کل راهداری البرز خاطرنشان کرد: رانندگان برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌ها با سامانه ۱۴۱ تماس بگیرند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیگر خبرها

  • رسول جعفریان: مبدع اصطلاح کذایی خلیج عربی جمال عبدالناصر نبود/ نوشته‌ی داخل عبای بحرینی برملا می‌کند
  • نحوه اعزام حسن یزدانی به المپیک؛ بحران بزرگ یا یک اتفاق عادی؟!
  • ببینید | ناگفته‌های فردیون جیرانی از خدمت بزرگ عباس کیارستمی به سینما
  • (عکس) روایت غم‌انگیز رسول خادم از گفتگو با دختر پابرهنه
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • محمود عباس: در صورت حمله اسرائیل به رفح، بزرگ‌ترین فاجعه تاریخ رقم می‌خورد
  • ببینید | دلم می‌خواست شاه ایران شوم
  • محمود عباس: حمله به رفح بزرگ‌ترین فاجعه تاریخ فلسطین خواهد بود
  • محور کرج -چالوس مسدود شد
  • بیمه البرز، حامی چهل و چهارمین دوره جام جهان پهلوان تختی