Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری در اولین روز از هفته بسیج دانش آموزی ۱۵۰ نفر از دانش آموزان بسیجی با حجت الاسلام و المسلمین نکونام، نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد دیدار کردند.

سرهنگ دوم پاسدار حاتم ریاحی، مدیر سازمان بسیج دانش آموزی استان در این دیدار، گزارشی از فعالیت های بسیج دانش آموزی و عرصه های فعالیت حوزه ها و واحدهای مقاومت دانش آموزی را ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ریاحی گفت: فعالیت های بسیج دانش آموزی در ۵ عرصه علمی، فرهنگی، معرفتی، سازندگی و اجتماعی می باشد.

وی افزود: اجرای طرح آیه های تمدن، برگزاری آزمون های علمی، حلقه های صالحین، برنامه های مناسبتی، برگزاری اردوهای عملی آمادگی دفاعی و میدان تیر، اردوهای راهیان نور دانش آموزی، اردوهای جهادی و طرح هجرت، اردوی یاوران ولایت از مهمترین برنامه های بسیج دانش آموزی است.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین نکونام ،امام جمعه شهرکرد به ایراد سخن پرداخت و هفته بسیج دانش آموزی را به فعالان در این عرصه تبریک گفت.

وی ضمن خیر مقدم گویی به دانش آموزان از مجموعه سپاه، بسیج دانش آموزی و آموزش و پرورش که زمینه ساز این محفل شدند تقدیر نمود.

نماینده ولی فقیه در استان خطاب به دانش آموزان گفت: امروز آنچه بیش از هرچیز برای نسل جوان به عنوان یک ضرورت محسوب می شود و او را برای حرکت تکاملی آماده می کند، ایمانِ از دل و درون برخاسته است. همان چیزی که شهید ۱۳ ساله محمدحسین فهمیده را در اوج ایمان قرار داده بود، یعنی باور به راه و هدف و باور به اینکه در محضر پروردگار و سیر الی الله است.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام افزود: مبادا در شعارها بمانیم و شعور از یادمان برود‌، از شهدا دم بزنیم، از شهدای کربلا بگوییم؛ اما شعور یادمان برود.

وی خاطرنشان کرد: مراقب باشیم غیر خدا را باور نکنیم، بینش و آگاهی و بصیرت را باید به خاطر داشته باشیم. کار دشمن کار پیچیده ای است و باید مراقب باشیم. مصون ماندن از ریزش، بینش و آگاهی است. ترفندهای دشمن را بشناسیم ، دشمن انواع مکرها و شبهه ها را به کار می برد.

امام جمعه شهرکرد خطاب به دانش آموزان بسیجی گفت: در کنار ایمان و بینش و آگاهی و بصیرت باید به داشته ها و توانمندی های درونی باور داشت و مهترین نکته استقامت است.

گفتنی است در این دیدار سرهنگ پاسدار مهران مرادی، جانشین فرماندهی سپاه حضرت قمربنی هاشم(علیه السلام)، مدیر آموزش و پرورش نواحی یک و دو، مسئولین سازمان بسیج دانش آموزی و فرماندهان حوزه های بسیج دانش آموزی نیز حضور داشتند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۵۶۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هلند هم حریف دانش‌آموزان والیبالیست ایران نشد


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ تیم‌ والیبال دانش‌آموزی ایران که با سه پیروزی و صعودی مقتدرانه از گروه چهار مسابقات والیبال دانش‌آموزان جهان ۲۰۲۴ راهی مرحله یک هشتم نهایی شده بود، امروز به مصاف تیم قدرتمند هلند رفت و توانست با پیروزی در دست‌های اول و دوم، بازی را به سود خود خاتمه دهد.

در دیدار‌های دانش‌آموزی که در سه دست برگزار می‌شود، تیم‌ والیبال دانش‌آموزی کشورمان موفق شد در رقابتی نفس‌گیر مقابل هلند در دست اول با حساب ۲۵ بر ۲۱ و در دست دوم با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ پیروز شده و به مرحله یک چهارم نهایی راه پیدا کند.

تیم‌ والیبال دانش‌آموزی کشورمان در مرحله یک چهارم نهایی فردا از ساعت۱۰:۳۰ به وقت تهران در بلگراد به مصاف ایتالیایی خواهد رفت که امروز مقتدرانه از سد فرانسه عبور کرد.

تیم والیبال دانش آموزی کشورمان پیش ازپیروزی امروز مقابل هلند، موفق به شکست تیم‌های ملی اوگاندا، آلمان و بلژیک نیز شده بود.

دیگر خبرها

  • پیروزی تیم والیبال دانش‌آموزی مقابل چین تایپه/ تقابل با آلمان در فینال جهان
  • راهیابی تیم والیبال دانش‌آموزی به فینال مسابقات جهانی
  • تکلیف کلاسهای درس شلوغ مشخص شد ‌
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • آیین‌نامه توسعه و تقویت مهارت‌آموزی دانش‌آموزان تصویب شد
  • نمایشگاه دست سازه‌های دانش آموزی در هنرستان فنی و حرفه‌ای ابوذر آبادان
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان به تصویب رسید‌
  • آموزش ۳۰۰ ساعت مهارت‌آموزی به دانش‌آموزان متوسطه نظری
  • تیم والیبال دانش آموزان ایران به جمع چهار تیم برتر جهان راه یافت
  • هلند هم حریف دانش‌آموزان والیبالیست ایران نشد