Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرج - سرپرست اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گچسر گفت: اجرای عملیات روکش آسفالت و لکه‌گیری محور چالوس به‌منظور پیشگیری از حوادث احتمالی در فصل زمستان انجام می‌شود.

محمد علیپور در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اقدامات اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در آستانه فرارسید فصل سرما، اظهار کرد: با توجه به حساسیت‌ها، کوهستانی بودن و پر بارش بودن محور کرج - چالوس اقدامات ویژه‌ای برای ایمن‌سازی و بهسازی مسیر در دستور کار قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه اداره کل راهداری گچسر تمهیدات ویژه‌ای را در دستور کار خود قرار داده‌شده که آماده‌سازی ماشین‌آلات و ادوات راهداری ازجمله این موارد محسوب می‌شود، افزود: اجرایی کردن عملیات روکش آسفالت و لکه‌گیری به‌منظور پیشگیری از حوادث احتمالی در فصل زمستان انجام می‌شود.

پوشش و مهاربندی تونل شماره پنج در حال انجام است

سرپرست اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گچسر بحث ایمن‌سازی محور کرج - چالوس را حائز اهمیت دانست و گفت: دو اداره راهداری گچسر و کوشک واقع در محور کرج - چالوس در محدوده تونل پنج از آمادگی لازم در فصل سرما و کنترل بروز حوادث احتمالی برخوردار هستند.

علیپور به فرسوده بودن ماشین‌آلات راهداری در راستای ایمن‌سازی و بهسازی محور کرج - چالوس اشاره کرد و یادآور شد: شناسایی نقاط حادثه‌خیز این محور انجام‌شده است.

وی بابیان اینکه یکی از این نقاط تونل شماره پنج بود که پوشش، مهاربندی و ایمن‌سازی آن در حال انجام است، افزود: بدین منظور مسیر کرج - چالوس از ساعت ۲۲ لغایت پنج صبح تا اطلاع ثانوی مسدود است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۵۶۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد محور کرج – چالوس

به گزارش خبرگزاری مهر، محور کرج - چالوس از کیلومتر ۱ تا ۶ (محدوده کندر) به دلیل ادامه عملیات عمرانی (فنس کشی سنگ) از تاریخ ۹ اردیبهشت تا ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ از ساعت ۰۹:۰۰ الی ۱۵:۰۰ مسدود است.

لذا تردد از ابتدای محور فوق (ابتدای میدان امیرکبیر) تا کندر در زمان اجرای عملیات ممنوع است و تردد از محور فرعی آتشگاه - نوجان و آزادراه تهران - شمال انجام می‌شود.

کد خبر 6090652

دیگر خبرها

  • پخش و توزیع ۱۱۰ تن آسفالت درمنطقه۲ اراک
  • ساخت هر کیلومتر مربع آسفالت چقدر هزینه دارد؟
  • ۲۵۰۰میلیارد تومان روکش آسفالت اصفهان در ۱۴۰۲
  • انجام عملیات راه‌سازی محورهای مختلف استان/۲۵۰۰میلیارد تومان روکش آسفالت اصفهان در ۱۴۰۲
  • ایمن سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • اجرای ایمن سازی و اصلاح شیب شیروانی ۱۴۰ کیلومتر از حاشیه راه‌های مازندران
  • محور کرج -چالوس مسدود شد
  • اجرای پروژه «نصب توری» جاده کرج_چالوس را مسدود کرد
  • یک میلیون و ۹۰۰ هزار نوبت سر دام در اراک ایمن سازی سازی شد
  • انسداد محور کرج – چالوس