Web Analytics Made Easy - Statcounter

۳۰۰ مگابیت پهنای باند اینترنت آسیاتک به ۱۵۰ غرفه به صورت کابلی و ۲۰۰۰ اکانت کاربری برای ۵۰۰ غرفه دار بروی بستر WiFi، از جمله خدمات این آسیاتک به شرکت¬کنندگان در بیست و سومین نمایشگاه است.
تاکنون مطبوعات و خبرگزاری¬ها از اینترنت ارایه شده آسیاتک در بیست و سومین "نمایشگاه مطبوعات" رضایت کامل داشته¬اند و این مهم را از طریق مجاری رسمی و غیر رسمی اعلام کرده¬اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین این شرکت در خدماتی دیگر وای فای همگانی (Public wifi) برای عموم بازدیدکنندگان ارایه می¬کند. در نمایشگاه مطبوعات به هر کاربر یک اکانت تعلق می‌گیرد که می¬تواند به مدت ۶۰ دقیقه و حجم ۱۰۰ مگابایت از  اینترنت رایگان آسیاتک بهره¬مند شوند. بازدیدکنندگان بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات می‌توانند از طریق شرکت آسیاتک، اکانت خود را شارژ کرده و به میزان مورد نیاز از اینترنت بهره‌برداری کنند.نکته دیگر آن¬که بیش از یک¬میلیون نفر کاربرشرکت آسیاتک می¬توانند با شناسه کاربری و کلمه¬ عبور خود  با همان سرعت و حجمی که انتخاب کرده اند با اتصال به پابلیک وای¬فای نمایشگاه مطبوعات از اینترنت بهره¬مند شوند.
شرکت آسیاتک اکنون در فضایی بیش از ۱.۲۰۰.۰۰۰ متر مربع اقدام به ارایه خدمات وای فای همگانی (Public wifi) در اماکنی مانند فرودگاه¬های بین المللی و داخلی، ایستگاه¬های راه¬آهن سراسری و مراکز تفریحی-تجاری (از قبیل مگامال،کوروش،مرکز تجارت جهانی فردوسی) می¬کند.
 شرکت آسیاتک در ارزیابی سازمان تنظیم ارتباطات و مقررات رادیویی در سال ۱۳۹۵ موفق به کسب رتبه اپراتور برتر ارتباطات ثابت کشور شده است.
بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری¬ها از جمعه ۵ آبان در مصلی تهران آغاز شده است و  تا روز ۱۲ آبان ماه ادامه دارد.     



منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۵۷۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور گیلان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ تهران

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ، حسین محمدیان گفت: این نمایشگاه با هدف ارایه‌ی فرصت‌های سرمایه گذاری استان‌های مختلف از روز شنبه، هشتم تا چهارشنبه، دوازدهم اردیبهشت ماه درتهران دایر است و گیلان نیز دراین نمایشگاه یک غرفه‌ی ۵۰ متری در اختیار دارد تا فرصت‌های سرمایه گذاری استان را معرفی و ارایه کند.
 معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان با بیان اینکه در نمایشگاه امسال سه زنجیره‌ی ارزش از گیلان را رونمایی خواهیم کرد، افزود: نوغان، نساجی و پوشاک – محصولات کشاورزی – گردشگری سه زنجیره ایی هستند که در نمایشگاه اکسپوی امسال در تهران معرفی میشود.
وی افزود: علاوه بر این سیمای اقتصادی گیلان در این نمایشگاه به تصویر کشیده می‌شود وفرصت‌های سرمایه گذاری استان در قالب ۲۰ فرصت بزرگ با بیش از ۹۰ همت (۹۰ هزار میلیارد تومان) به معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.
محمدیان همچنین تصریح کرد: علاوه بر این ۲۰ سرمایه گذاری بزرگ، صد فرصت سرمایه گذاری دیگر استان نیز برای جذب بخش خصوصی به گیلان معرفی خواهد شد.
بیش از ۱۸۰ مجموعه‌ی اقتصادی از کشور‌های مختلف در نمایشگاه فرصت‌های سرمایه گذاری کشور موسوم به اکسپو ۲۰۲۴ درتهران شرکت خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • «گزیده نفایس مطبوعات ایران»، پیش روی مخاطبان در کتابخانه مرکزی رضوی
  • حضور گیلان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ تهران
  • ۲۳۲ روستای بالای بیست خانوار لرستان به اینترنت پر سرعت دسترسی پیدا کردند
  • حضور همراه اول در بزرگترین نمایشگاه فناوری ترکیه
  • تمدید خودکار بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • تمدید اعتبار سیستمی بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • تمدید سیستمی بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • ۹۵ درصد روستاهای خوزستان از اینترنت بهره‌مند هستند
  • هدف گذاری برای پوشش دو برابری اتصال به فیبر نوری
  • قیمت فیلترشکن گران‌تر از اینترنت! گردش مالی فیلترشکن‌ها برابر با یک اپراتور ایرانی است!