Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو تیم ملی کامپوند گفت: حذف رشته‌ی کامپوند از بازی‌های آسیایی اندونزی حتمی نیست و فدراسیون ایران و چند کشور دیگر هم تلاش می‌کنند تا از این مسئله جلوگیری کنند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اسماعیل عبادی ، در مورد کنار گذاشتن رشته‌ کامپوند از بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا، اظهار داشت:

از شنیدن این خبر ناراحت هستیم اما حذف کامپوند از این بازی‌ها هنوز قطعی نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر کنگره انتخاباتی کنفدراسیون تیراندازی با کمان آسیا به میزبانی کشور بنگلادش برگزار می‌شود که فدراسیون ایران و چند فدراسیون دیگر آسیایی پیگیر هستند که این اتفاق رخ ندهد. امیدواریم در این بازی‌ها حاضر شویم و نتیجه خوبی بگیریم.

اسماعیل عبادی ادامه داد:

من با چند تن از ورزشکاران اندونزی که صحبت کرده‌ام می‌گفتند رشته‌ی کامپوند در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ حضور دارد. این صحبتی که در این یکی دو روز شنیده‌ایم طی جلسه‌ای در مکزیک پیشنهاد شده است اما تا آنجا که من شنیده‌ام و می‌دانم اندونزی این پیشنهاد را نداده است. همچنین از ورزشکارای هند و مالزی هم پرسیده‌ام که آنها هم گفتند حذف کامپوند از بازی‌های آسیایی فعلا قطعی نیست.

اسماعیل عبادی با اشاره به سطح بالای تیم ملی کامپوند ایران گفت:

ایران یکی از تیم‌های قوی در بخش کامپوند است و دور قبل هم توانستیم طلای مسابقه‌ها را بگیریم. در این دوره هم سعی داریم مدال طلای دور قبل را تکرار و حتی تعداد مدال‌هایمان را بیشتر کنیم. امیدواریم که در این بازی‌ها باشیم و نتایج خوبی بگیریم.

او درباره‌ شرایط فعلی تیم ملی کامپوند نیز گفت:

الان در ادرو هستیم و برای رقابت‌های قهرمانی آسیا که به میزبانی بنگلادش برگزار می‌شود آماده می‌شویم. برای این مسابقات در هر گروه سه نفر اعزام می‌شوند و خوشبختانه ما هم تیم خوبی داریم و سعی می‌کنیم بهترین نتیجه را کسب کنیم

اسماعیل عبادی در پایان خاطرنشان کرد:

امکانات خوبی داریم و نسبت به دوره‌های قبل شرایط قابل قبولی از نظر امکانات داریم. سعی می‌کنیم بهترین نتایج را کسب کنیم تا با دیگر نام ایران را زنده کنیم.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۵۷۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزیزی: برای مسابقات آسیایی تنیس برنامه داریم

سرمربی تیم تنیس زیر ۱۲ سال ایران بانوان در غرب آسیا گفت: تیم ایران پتانسیل قهرمانی آسیا را دارد. - اخبار ورزشی -

هنگامه عزیزی پس از قهرمانی شاگردانش در مسابقات غرب آسیا به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: تیم دختران تنیس ایران با سه ورزشکار در مسابقات غرب آسیا شرکت کرد و حضور موفقی داشت.

وی افزود: تیم زیر 12 سال کشورمان حریفان خود را شکست داد و عنوان قهرمانی را به دست آورد و سهمیه مسابقات آسیایی را کسب کرد.

سرمربی تیم ملی تنیس نوجوانان درخصوص برنامه ریزی برای حضور موفق در مسابقات قهرمانی آسیا خاطرنشان کرد: اردوهای تدارکاتی برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا درنظر گرفته‌ایم همچنین تیم ملی در مسابقات تور جهانی ایران و کشورهای دیگر شرکت می‌کند.

عزیزی یادآور شد: تنیسورهای ایران در بخش تیمی سهمیه مسابقات قهرمانی آسیا را کسب کرده‌اند و پتانسیل کسب مقام را دارند اما باید روی آنها سرمایه گذاری شود.

قهرمانی دختران تنیس در رقابت‌های کمتر از 12 سال غرب آسیا

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرستاری یک شغل سخت و دشوار است/ ۷۵ درصد پرستاران ایران زن هستند
  • گام بزرگ مدعی لیگ برتر فوتسال با حفظ ستاره
  • تست فنی ۲۵ بازیکن مطرح برای بازی در لیگ کره جنوبی
  • درخشش بوکسور مراغه‌ای در مسابقات آسیایی
  • عزیزی: برای مسابقات آسیایی تنیس برنامه داریم
  • دقیقی: شمس آذر می‌توانست آسیایی شود
  • دقیقی: دورنمای شمس‌آذر در این فصل گرفتن سهمیه آسیایی بود
  • دعوت ۱۸ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال/ عبادی پور در لیست جایی ندارد
  • ۱۸ بازیکن از فیلتر پائز رد شدند/ عبادی‌پور و سعادت غایبان مطرح تیم ملی والیبال
  • ۱۸ بازیکن از فیلتر پائز رد شدند/ عبادی‌پور و سعادت غایبان مطرح سرمربی تیم ملی والیبال