Web Analytics Made Easy - Statcounter

رژیم بحرین در روزهای اخیر تدابیر امنیتی را در اطراف خانه آیت‌الله شیخ عیسی قاسم از پیشروترین مخالفان حکومت آل‌ خلیفه تشدید کرده‌ است.

پیش از این نیز رسانه‎های محلی بحرین گزارش دادند که نیروهای امنیتی رژیم آل خلیفه دیواره‎های بتنی جدیدی را در مقابل منزل آیت الله عیسی قاسم کار گذاشته‎اند.

بنابر گزارش‎ها نیروهای امنیتی بحرین فضای امنیتی را در اطراف منزل آیت الله عیسی قاسم تشدید کرده‎اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از خرداد 1395 منطقه الدراز محل سکونت آیت الله عیسی قاسم با آغاز محاکمه وی و اقدام رژیم آل خلیفه به سلب تابعیت از این رهبر انقلاب بحرین به محاصره نیروهای امنیتی در آمد.

پس از هجوم به تحصن کنندگان در اطراف منزل این روحانی برجسته در 2 خرداد ماه 1396 بیت وی نیز مشخصا محاصره شده و آیت الله عیسی قاسم ماه‌هاست ا که در اقامت اجباری قرار گرفته است.

در چهارمین ماه از اقامت اجباری آیت الله عیسی قاسم و با گذشت 1سال و 3 ماه از محاصره منطقه الدراز،نیروهای امنیتی آل‌خلیفه منطقه را ممنوعه کرده، ورودی اصلی منطقه سکونت ایشان را با موانع سیمانی مسدود کردند.

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۵۷۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید بن سلمان بر مخالفت عربستان با کوچ اجباری مردم فلسطین

ولی‌عهد عربستان در دیدار با رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین بر مخالفت «قاطعانه» کشورش با کوچ اجبار مردم فلسطین تأکید کرد.

به گزارش ایسنا، «محمد بن سلمان» ولی‌عهد سعودی روز دوشنبه در حاشیه نشست ویژه مجمع جهانی اقتصادی ریاض میزبان «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین بود.

بن سلمان ضمن تأکید بر مخالفت کشورش با کوچ اجباری فلسطینیان تصریح کرد: «عربستان تمام تلاش خود را برای برقراری ارتباط با همه طرف‌های بین‌المللی و منطقه‌ای به کار می‌گیرد تا مانع از تشدید تنش‌ها و جلوگیری از گسترش آن در منطقه شود.»

به گزارش خبرگزاری دولتی عربستان «واس»، ولیعهد سعودی همچنین بر «ایستادگی همیشگی عربستان در کنار مردم فلسطین برای دستیابی به حقوق مشروع‌اش و دستیابی به صلح عادلانه و پایدار» تأکید کرد.

در این نشست همچنین «وضعیت تشدید حملات نظامی در غزه و حومه و بدتر شدن وضعیتی که جان غیرنظامیان و امنیت و ثبات منطقه را تهدید می کند» مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تشدید اختلاف میان انگلیس و امارات بر سر سودان
  • ژنرال صهیونیست: حزب‌الله منطقه امنیتی حائل در داخل اسرائیل ایجاد کرده است
  • تأکید بن سلمان بر مخالفت عربستان با کوچ اجباری مردم فلسطین
  • وضعیت متشنج در خیابان‌های تل آویو + فیلم
  • دستگیری اعضای یک باند وابسته به داعش در ترکیه
  • دانشگاه‌های ایران اجازه ورود نیروهای امنیتی به دانشگاه را نمی‌دهد
  • نیروهای امنیتی ما در بدترین شرایط اجازه ورود به دانشگاه‌ها را ندارند
  • تشدید تدابیر امنیتی در اطراف سازمان‌های صهیونیستی در جهان
  • اسد خطاب به وزیر بحرینی: همبستگی کشورهای عربی به ثبات در منطقه می‌انجامد
  • تشکیلات خودگردان؛ از مهار اعتراضات ضد صهیونیستی تا سرکوب آن