Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه خبری سبزالبرز، قاسم روحانی فر در جمع خبرنگاران با اشاره به اتمام اعتبار کارت های ملی قدیمی تا پایان سال جاری، اظهار کرد:شهروندان هرچه سریعتر برای دریافت کارت های ملی هوشمند اقدام کنند.

وی افزود: ۲۳ اداره ثبت احوال، ۲۵ دفتر پستی و ۴۲ دفتر پیشخوان دولت در استان گیلان برای ارائه خدمات در زمینه کارت ملی هوشمند فعال هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ثبت احوال گیلان خاطرنشان کرد : از دو میلیون و ۵۳۰ هزار نفر گیلانی دو میلیون و ۸۰ هزار نفر از این افراد واجد شرایط دریافت کارت ملی هوشمند هستند.

وی ادامه داد: از این تعداد تاکنون ۵۲ درصد معادل یک میلیون و ۷۵ هزار نفر از واجدان شرایط  کارت ملی هوشمند در گیلان کارت ملی خود را گرفته اند.

روحانی فر با بیان اینکه  ۴۸درصد باقی مانده واجدان شرایط دریافت کارت ملی هوشمند فقط تا پایان امسال مهلت دارند تا کارت های جدید ملی را دریافت کنند ، تصریح کرد: هزینه صدور هر کارت ملی هوشمند ۳۱۰ هزار ریال است.

منبع: سبز البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sabzalborz.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «سبز البرز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۵۷۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشای ۵۴ هزار هکتار از اراضی شالیزاری گیلان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با بیان اینکه شالیکاران گیلانی تاکنون ۱۸۸ هزار هکتار از شالیزار‌های خوددمعادل ۷۹ درصد را شخم زده‌اند، گفت: کشاورزان با استفاده از بارش‌ها ۵۴ هزار هکتار از مزارع خود را نشا کردند.

محمدی رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان پیش از ظهر امروز در گفت و گو با سیمای مرکز گیلان با بیان اینکه شالیکاران گیلانی تاکنون ۱۸۸ هزار هکتار از شالیزار‌های خوددمعادل ۷۹ درصد را شخم زده‌اند، اظهار کرد: کشاورزان با استفاده از بارش‌ها ۵۴ هزار هکتار از مزارع خود را نشا کردند.وی با اشاره به رهاسازی آب پشت سد سپیدرود از روز گذشته در کانال‌های و نهر‌های کشاورزی گفت: شالیکاران باید بر اساس تقویم زراعی اقدام کنند و به کشت و کار خود سرعت دهند.رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با بیان اینکه تاکنون ۲۰۵ هزار هکتار از شالیزار‌ها استان خزانه گیری شده است، افزود: گیلان ۳۰۰ هزار شالیکار دارد و سالانه حدود ۷۰۰ هزار تن برنج سفید تولید می‌کنند.

دیگر خبرها

  • نشای ۵۴ هزار هکتار از اراضی شالیزاری گیلان
  • ثبت‌نام یک کارت جدید بانکی با امکان سرمایه‌گذاری هوشمند
  • مهمان داریم/ تشییع یک شهید تازه تفحص شده گیلانی در روز‌های آینده
  • ماجرای فروش گواهینامه‌های رانندگی و دردسر‌های بعدش!
  • هشدار به دارندگان گواهینامه رانندگی؛ خرید و فروش نکنید!
  • ماجرای فروش گواهینامه‌های رانندگی؛ جرم قتل عمد در کمین متخلفان
  • ماجرای فروش گواهینامه‌؛ جرم قتل عمد در کمین متخلفان
  • تصادف منجر به فوت با گواهینامه جعلی قتل عمد محسوب می‌شود؟
  • ماجرای فروش گواهینامه‌های رانندگی/ جرم قتل عمد در کمین متخلفان
  • سازمان ملی مهاجرت اعلام کرد؛ تمدید زمان ارسال کد استعلام حضور اتباع و مهاجران خارجی