Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-27@07:05:14 GMT

مقام وزارت برای یک جوان ۳۰ ساله، آرزو است

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۵۸۰۷۵

مقام وزارت برای یک جوان ۳۰ ساله، آرزو است

رویداد۲۴ - اسماعیل جبارزاده، معاون سیاسی وزیر کشور درباره انتخاب یک جوان ۳۰ ساله برای مقام وزارت، اظهار داشت: این مسائل طرح آرزو است و آرزو بر جوانان عیب نیست؛ اما در کل مجموعه استانداری از مدیریت‌های بسیار متنوع برخوردار است که از جوانان استفاده می‌شود.
اسماعیل جبار زاده، معاون سیاسی وزیر کشور در رابطه با گرایش رئیس‌جمهور به جناح راست با حضور در غرفه رویداد۲۴ در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات گفت: بر اساس شناختی که از آقای روحانی از زمان مجلس دارم، وعده‌ای را مطرح نمی‌کند و اگر بر زبان آورد به آن پایبند خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه اضافه کرد: در دولت یازدهم بسیاری از صاحب‌نظران بر این باور نبودند که بحث برجام و تحریم‌ها خاتمه یابد ولی آقای روحانی مطرح کرد که این کار را انجام می‌دهد و همان‌گونه هم شد، در حال حاضر به سرانجام رسیدن پرونده هسته‌ای می‌تواند به الگویی مبدل شود.
جبار زاده در این رابطه اظهار داشت: در دولت دوازدهم آقای روحانی هر آنچه به مردم گفتند، انجام می‌دهند. البته قدری هم باید مدیران رئیس‌جمهور در به سرانجام رسیدن وعده‌ها تلاش کنند و به سهم خود آنچه در انتخابات وعده داده‌اند را عملی سازند.
معاون سیاسی وزیر کشور در رابطه با عدم تحقق انتخاب استانداران جوان علیرغم آنکه وزیر کشور مطرح کرده بود مایل بوده تا یک وزیر 30 ساله انتخاب شود، توضیح داد: در حال حاضر استاندار جوان داریم، اما استانداری جایگاهی است که فرد 30 ساله تجارب مورد نیاز آن را ندارد.
وی دراین‌باره که با توجه به این مسئله چرا آقای وزیر چنین مسئله‌ای را مطرح کرد، اظهار داشت: این مسائل طرح آرزو است و آرزو بر جوانان عیب نیست؛ اما در کل مجموعه استانداری از مدیریت‌های بسیار متنوع برخوردار است که از جوانان استفاده می‌شود

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۵۸۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماز جمعه پایگاه مردمی است

حجت السلام والمسلمین محمدعلی نکونام امام جمعه شهرکرد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: مسئله شعار سال نشان از حضور مردم در عرصه‌های مختلف دارد، اما گاهی گلایه‌هایی در مورد مطرح نکردن مطالبات مردم مطرح می‌شود که باید شورا‌ها واقعیات را مطرح کنند، همچنین مسئولان نسبت به شورا‌ها عنایت لازم را داشته باشند تا با همدلی و همکاری مشکلات مردم رفع شود.

وی با اشاره به روز معلم و شهادت شهید مطهری، افزود: شهید مطهری الگوی تمام عیار، شخصیتی جامع، موثر و مفید برای جامعه به ویژه فرهنگیان است، امروز فرهنگیان با انگیزه در صحنه حاضرند، اما ضرورت‌ها بیش از پیش است.

بیشتر بخوانید

مطالبات مردمی روی میز بررسی

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: تربیت نسل جوان و نوجوان، جهت‌دهی فکری، اخلاقی، علمی و ایمانی آن‌ها کاری است که عمده آن در آموزش و پرورش و به دست معلمان شکل می‌گیرد که باید انگیزه لازم در معلمان ایجاد شود کما اینکه خلاء‌هایی وجود دارد که باید رفع شوند، بنابراین معلمان باید با انگیزه کافی تربیت نسل جوان و نوجوان را مفید و کارا انجام دهند.

نکونام با بیان اینکه نماز جمعه پایگاه مردمی است، ادامه داد: سخن اصلی در این پایگاه‌ها سخن مردم است، مواضع امام جمعه از مواضع رهبری اخذ می‌شود و باید خط مشی رهبری دنبال شود، در مواضع مقام معظم رهبری مطالبات مردم بیان می‌شود به گونه‌ای که ائمه جمعه باید حرف دل مردم را بیان کنند و باید اجازه دهند با رعایت موازین، اخلاق و حفظ حریم و حرمت مسئولان مطالبات بیان شود و با سعه صدر پیگیر و شنوای مطالبات مردم باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • سفر معاون وزیر خارجه آمریکا برای بررسی تحولات افغانستان
  • نماز جمعه پایگاه مردمی است
  • تجلیل از مادر ۲۷‌ ساله اناری با پنج فرزند
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج پارسال در کشور
  • وزیر ورزش: دخالتی در امور اجرایی سرخابی ها نداریم
  • کسب مقام قهرمانی و سومی تیم گیلان در رقابت‌های آب‌های آرام کشور
  • ۵ سند همکاری میان مقام‌های ایران و سریلانکا امضا شد
  • مدال طلا و برنز چانگ جوان به کیانی و جلیلی رسید
  • وزیر ورزش: امروز بهترین روز تاریخ ورزش ایران است
  • هاشمی: امروز بهترین روز تاریخ ورزش ایران است