Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ حمیدرضا گلپایگانی (مدیرعامل شرکت حفاری شمال)  در پی حادثه آتش سوزی دستگاه حفاری خشکی 95 شرکت ملی حفاری ایران واقع در منطقه عملیاتی رگ سفید و جان باختن تعدادی از خدمتگزاران صنعت نفت  که عصر روز یکشنبه مورخ 07/08/96 رخ داد، درپیامی این ضایعه را به خانواده محترم ایشان، مدیرعامل و همکاران خدوم شرکت ملی حفاری ایران تسلیت گفت و خاطرنشان ساخت با توجه به ابعاد حادثه، مدیریت،‌ کارکنان و تمام تجهیزات و ادوات تخصصی و عمومی موجود در شرکت حفاری شمال آمادگی کامل دارند تا در راستای کمک و همیاری به این مهم در خدمت شرکت ملی حفاری ایران قرار گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

حادثه تلخ و ناگوار انفجار و آتش سوزی دستگاه حفاری خشکی 95 شرکت ملی حفاری ایران  و جان باختن تعدادی از خدمتگزاران صنعت نفت کشور را به خانواده های داغدار و محترم ایشان، مدیرعامل و همکاران عزیزمان در شرکت ملی حفاری ایران تسلیت عرض نموده و برای آمرزش ایشان از خداوند متعال طلب مغفرت و رحمت می نمایم.

حمیدرضا گلپایگانی

 مدیرعامل شرکت حفاری شمال

 

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۵۸۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهاسازی ۳۰ خودرو گرفتار در آب بعد بارندگی امروز

مدیرعامل جمعیت هلال احمر دزفول گفت: در پی بارندگی اخیر و آب‌گرفتگی معابر، حدود به ۳۰ دستگاه خودرو گرفتار در آب رهاسازی شدند.

مصطفی طحان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از خوزستان اظهار کرد: در پی بارندگی شدید بیشتر از یکصد میلیمتر و آب‌گرفتگی خیابان‌ها که منجر به گرفتار شدن تعداد زیادی از خودروها و شهروندان شد بلافاصله اکیپ‌های عملیاتی هلال احمر به صورت هماهنگ با ساز دستگاه‌های امدادی و عملیاتی شهرستان اقدام به امدادرسانی نموده و قریب به ۳۰ دستگاه خودرو رهاسازی شدند

وی افزود؛ کلیه نیروهای امدادی و عملیاتی و همچنین امکانات لجستیکی هلال احمر شهرستان کماکان در حالت آماده‌باش قرار داشته تا در صورت نیاز در اولین فرصت اقدامات لازم انجام پذیرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر دزفول ادامه داد: از همشهریان محترم خواهشمندیم به هشدارهای هواشناسی و دستگاه‌های امدادی توجه نموده و از قرار گرفتن در نقاط پر خطر، حاشیه رودخانه‌ها، مسیل‌ها، نقاط آبگیر و ارتفاعات تا زمان خروج سامانه بارشی از منطقه اجتناب نمایند

کد خبر 750151

دیگر خبرها

  • مدیرعامل شرکت پتروایران منصوب شد
  • سد مخزنی دویرج سرریز شد
  • تکذیب خبر اخراج کارگران شرکت حریر خوزستان
  • رهاسازی ۳۰ خودرو گرفتار در آب بعد بارندگی امروز
  • کارگران ستون‌های استوار جامعه
  • برنامه قطعی تاپیکو، بازگشت مجدد نفت ایرانول به جایگاه صدر در روان‌کاران است/ تولید و صادرات محصولات دانش بنیان باید در اولویت باشد
  • نشست خبری مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران
  • یک روز با «کارگران» شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه تهران
  • پیام تبریک مدیرعامل کروز به مناسبت روز کارگر
  • هشدار وقوع سیلاب در رودخانه‌های کردستان