Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقات اسکیس معماری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری آنا، این دوره از مسابقات به همراه کارگاه آموزشی اسکیس و راندو با تدریس مرتضی صدیق و با استقبال بیش از هفتاد نفر از دانشجویان در دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین برگزار شد.

هدف از برگزاری این مسابقات پیشرفت دانشجویان در زمینه اسکیس معماری و آمادگی برای آزمون کارشناسی ارشد و دکتری است که هر ترم در دانشکده معماری و شهرسازی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مسابقات که حسین سلطان‌زاده رئیس دانشکده معماری و شهرسازی، مریم ارمغان معاون پژوهشی، محمدرضا خطیبی معاون آموزشی، فریبا البرزی مدیر گروه معماری، مرتضی صدیق(مدرس کارگاه)، شیدا خوانساری و خداوردی به عنوان داور حضور داشتند، مرتضی صدیق با شرح تکنیک‌ها و ویژگی‌های پرزانته، چند راندو و طراحی را به عنوان نمونه انجام داد.

در این مسابقات آثار شکیبا خالقی، علی سیاهکالی، عاطفه کریمایی، حمیدرضا رحمانی و سحر رضایی از دانشجویان رشته معماری و شهرسازی به عنوان آثار برتر اول تا پنجم انتخاب شد. ثمین ترکمن، زینب زیارتی، فاطمه قربانی، پویا عمادزاده و عرفان لشگری سایر نفرات برگزیده این مسابقات بودند.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۵۹۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت سالروز استاد مرتضی مطهری و روز معلم در دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه

مراسم گرامیداشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری، روز معلم و پاسداشت مقام استاد به همت معاونت آموزشی و مهارتی واحد ارومیه، با حضور و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین دکتر سیدمهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه، دکتر داریوش جاوید معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمدرضا ولیلو سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان‌غربی و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه برگزار شد.

در این مراسم دکتر داریوش جاوید، معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی ضمن تبریک روز معلم گفت: زمانی که دکتر طهرانچی ریاست دانشگاه های آزاد را عهده دار شد دانشجویان ما به ۸۳۰ هزار نفر کاهش پیدا کردند و ما سالانه ۱۵۰ هزار نفر از دانشجویانمان را بخاطر افزایش مراکز اموزش عالی و کاهش هرم جمعیتی جوانان از دست می‌دادیم، اگر دانشگاه آزاد یک سال دیگر ۱۵۰ هزار نفر از دانشجویانش کم میشد امکان بازگرداندن این تعداد دانشجو به دانشگاه امکان پذیر نمیشد، ریاست دانشگاه با ایده های نابی که دادند توانستیم اعتماد مردم به دانشگاه را برگردانیم و کاری کنیم که انتخاب جوانان و خانواده ها دانشگاه آزاد باشد و بنده افتخار میکنم در دانشگاه آزاد استاد، مدیر گروه، رئیس دانشکده و معاون دانشگاه بودم تحول در دانشگاه آزاد اختیاری نیست بلکه الزامی است .


وی در رابطه با رشته های پرتقاضا مانند پزشکی و پیراپزشکی گفت: کسی که پزشک است برای فارغ التحصیلی بخشی از درس هایش سر کلاس درس و بخشی از آن هارا به صورت عملی یاد میگیرد ولی چون در رشته های غیر پزشکی بین کارهای عملی و تئوری فاصله وجود دارد این اتفاق نیفتاده است اما با الگوی جدیدی که در این دانشگاه اتفاق افتاده یعنی طرح پویش دانشجویانی که رشته های آنها مثلا روانشناسی است بتوانند در عرصه مد نظر خود فعالیت داشته باشند و به صورت عملی ان درس را فرا گیرند.

جاوید در ارتباط با چالش های پیش آمده برای دانشگاه توضیحاتی ارائه داد و گفت: به علت ریزش دانشجویان و بازنشستگی همکاران در سال های اخیر که بیش از ۲ هزار میلیارد تومان در ۳ سال متوالی بابت خستگی همکاران سنواتی پرداخت کرده‌ایم که از قبل ذخیره ای برایش در نظر گرفته نشده بود و از طرفی پیشامد غیرمنتظره‌ای همچون کرونا مشکلات و چالش هایی برای دانشگاه پیش آورد اما با تلاش های بسیار هیچ کدام از نیروهای ما تعدیل نشدند، گاهی اوقات همکاران ما دغدغه های به حقی دارند اما احساس می‌شود که دغدغه های آن ها در سازمان مرکزی نادیده گرفته می‌شود، اما مدیریت مالی یعنی تعادل بین دریافت ها و پرداخت ها.

وی افزود : شما در کسب ارزش و ارزش افزوده به دانشگاه کمک کنید، اگر دانشگاه در بازگرداندن این ثروت کوتاهی کرد، گلایه‌مند باشید.


او در پایان، در ارتباط با صحبت های اخیر دکتر طهرانچی در دانشگاه آزاد اصفهان بیان داشت: اقتصاد دانشگاه آزاد اسلامی تا به اینجا ایجاب میکند که شما کمک کنید تا چرخ های حرکتی به حرکت دربیایند، الحمدالله رشد دانشگاه آزاد اسلامی در چند سال گذشته رشد بسیار مطلوبی داشته است. ما در دانشگاه آزاد اصفهان واحدی داریم به نام واحد مجلسی که آن را باید الگوی خود قرار دهیم، در این بین اگر کسی طرح دانش بنیان اقتصادی داشته باشد و بتواند گره از مشکلات این کشور و دانشگاه باز کند ما به وی صندوق تسهیلاتی با نرخ کارمزد ۴ تا ۱۵ درصد اعطا میکنیم. ما در ۵ ، ۶ نقطه کشور در مازندران در بحث خاویار در ورامین در بحث گاوداری در آذربایجان شرقی در بحث کامپوزیت صندوق ورود کرد منابع مورد نیاز تامین شد مثلا در محصولات باغی و بحث گردشگری حرف زیادی برای گفتن داریم و انشاالله بتوانیم به کمک شما دغدغه های همکاران عزیز و اعضای محترم هیات علمی را انشالله یکی یکی برآورده کنیم.

انتهای خبر/

کد خبر: 1229131 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی داریوش جاوید آذربایجان شرقی

دیگر خبرها

  • گرامیداشت سالروز استاد مرتضی مطهری و روز معلم در دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه
  • برگزاری رویداد صدرا با حضور ۲۵ شرکت صنعتی در دانشگاه آزاد همدان
  • دانشکده هوش مصنوعی در دانشگاه آزاد تبریز راه‌اندازی می‌شود
  • رویداد علمی «خشتانه» چه هدفی دارد؟/از ساخت عناصر معماری در قالب کوچک تا ورکشاپ‌های تخصصی
  • برگزاری رویداد خشتانه در دانشکده هنر و معماری یزد
  • برگزاری آزمون غربالگری شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی
  • ایجاد دانشکده‌ ویژه مادران در واحدهای دانشگاه‌ آزاد
  • ایجاد دانشکده‌های ویژه مادران در همه واحدهای دانشگاه‌ آزاد
  • آئین گرامیداشت روز جهانی روانشناس و مشاور برگزار شد
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد