Web Analytics Made Easy - Statcounter

ظغظغبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، سید کاظم دلخوش، نماینده مردم صومعه سرا و نایب رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با حضور در غرفه ایسکانیوز واقع در نمایشگاه مطبوعات، درباره وعده وزیر ورزش و جوانان مبنی بر خصوصی سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: ابتدا جا دارد اربعین حسینی را خدمت مردم ایران تسلیت بگویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از ایسکانیوز هم که متعلق به دانشگاه آزاد اسلامی است، تشکر می کنم. خوشحالم که همراه با برادر خوبم، سید هادی طباطبایی که افتخار ما در ورزش کشور است، اینجا حضور دارم.

وی ادامه داد: ما در بعد ورزشی در مجلس شورای اسلامی، یک فراکسیون تحت عنوان فراکسیون ورزش داریم و بنده هم نایب رئیس اول این فراکسیون هستم. ما تمام تلاش خود را انجام دادیم تا به ورزش کشور مخصوصا در بعد مالی کمک کنیم. در سال های گذشته بودجه وزارت ورزش 70، 80 میلیارد تومان بود اما امسال 27 صدم درصد مالیات بر ارزش افزوده بالای هزار و 400 میلیارد تومان است. اگر تیم های ورزشی ما مشکل مالی دارند، وزارت ورزش می تواند از این منبع مشکلات را حل کند.

نایب رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در خصوص منع قانونی ورود دولت به بحث ورزش حرفه ای گفت: به هر حال دولت منابع و ردیف هایی در اختیار دارد که می تواند کمک بلاعوض انجام دهد. ما در ردیف های بودجه ای، ردیف های خاصی داری که منابعی را در اختیار دولت قرار می دهیم و دولت کمک می کند. فکر می کنم دولت می تواند کمک کند.

دلخوش خاطرنشان کرد: ضمن این که ما فقط نباید به ورزش فوتبال بپردازیم. علیرغم اینکه خودم به فوتبال علاقه مندم اما باید به دیگر ورزش ها هم توجه کرد. فکر می کنم از منابع 25 درصد هزینه قطعی اشخاص حقیقی و حقوقی که در مورد مالیات مشخص کرده ایم، می توانند به ورزش کمک کنند و پول خوبی هم درمی آید. از 27 صدم درصد مالیات بر ارزش افزوده هم پول خوبی نصیب ورزش می شود.

وی افزود: در فراکسیون ورزش هر کاری از دست ما بربیاید انجام می دهیم و آماده کمک هستیم. بارها گفته ام ما آمادگی داریم به ورزش کشور کمک کنیم و درب مجلس و فراکسیون ورزش به روی ورزشی ها باز است. بیایند پیشنهادات خود را ارائه دهند و نظرات کارشناسی را به ما بگویند. در شرایط فعلی دولت در حال نوشتن لایحه بودجه سال آینده است؛ بهترین زمان است که کارشناسان بخش های مختلف ورزشی ورود کنند تا ما هم پیگیری کنیم.

نایب رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در خصوص تغییر و تحولات رخ داده در دانشگاه آزاد اسلامی و حضور دکتر ولایتی و دکتر رهبر خاطرنشان کرد: بعد از دکتر جاسبی که به نظرم دانشگاه آزاد اسلامی را احیا کرد، من دانشگاه آزاد را ضعیف دیدم و میل و رغبتی هم برای همکاری در مجلس وجود نداشت چون احساس می کردیم کسانی که در رأس کار قرار دارند، به اصطلاح «این کاره نیستند.» قبل از دکتر رهبر، هر کسی که بود نمی توانست کار را جمع کند و خود آقایان نیز به این موضوع رسیدند.

دلخوش در پایان گفت: دکتر ولایتی و دکتر رهبر در حال انجام کارهای خوبی هستند و باید مقداری ارتباط خود را با مجلس بیشتر کنند و نقاط ضعف را بیابند. دکتر جاسبی یک کار خوب انجام می داد و هر از گاهی با نمایندگان مجلس، جلسات مشورتی برگزار می کرد. این جلسات نه غرور کسی را می شکست و نه جایگاه کسی پایین می آمد، بلکه جایگاه را بالا می برد چون 290 نماینده ملت در مجلس هستند و قطعا جلسات و همایش ها می تواند دانشگاه آزاد را تقویت کند. من در حال حاضر از روند مدیریتی دانشگاه آزاد راضی هستم و امیدوارم بهتر هم شود.

604

کاظم دلخوش نماینده صومعه سرا نایب رئیس فراکسیون ورزش خصوصی سازی سرخابی ها دانشگاه آزاد اسلامی

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۵۸۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشدید مجازات قاچاق اسلحه و مهمات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خانه ملت، سید کاظم دلخوش اباتری در مورد طرح اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات و دارندگان سلاح و مهمات غیرمجاز، گفت: در حال حاضر قانون مجازات قاچاق اسلحه را داریم، اما پاسخگوی مشکلاتی که مردم و کشور را تهدید می‌کند نیست بنابراین بررسی و تعیین تکلیف این طرح در دستور کار مجلس قرار گرفت.   وی با یادآوری اینکه طرح مذکور دارای ۱۱ ماده است، افزود: مجریان به دلیل خلاء‌های موجود امکان برخورد با دارندگان اسلحه و مهمات را نداشتند، اما در قانون جدید قاچاق اسلحه در فضای مجازی جرم انگاری شده و نوآوری‌هایی در آن ایجاد و مجازات‌ها تشدید شده است.   نماینده صومعه سرا در مجلسگفت: در قانون جدید مجازت قاچاق سلاح‌های سرد، گرم، سنگین و نیمه سنگین، انفرادی و مهمات پیش بینی شده همچنین توزیع، فروش قطعات و تبدیل و حمل سلاح ممنوع و ضبط سلاح و مهمات در آن دیده شده است.   دلخوش یادآور شد: از سویی مکان‌ها و خودرو‌هایی که برای خرید و فروش سلاح استفاده شده به نفع دولت مصادره می‌شود و مبادرت شرکت‌ها به حمل، توزیع و قاچاق سلاح هم مدنظر قرار گرفته و در واقع مجلس در تمامی موارد در جا‌هایی که لازم بود مجازات‌ها تشدید و اصلاحاتی انجام شود ورود کرده است.

دیگر خبرها

  • طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • دکتر طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • اولین گام نبویان برای ناک اوت کردن قالیباف /اعلان جنگ علنی با تشکیل یک فراکسیون
  • تحول بی‌واسطه با مردم
  • «برنامه بی‌واسطه» دستاوردهای محققان دانشگاه آزاد اسلامی را به تصویر کشید
  • ضرورت تعامل دولت و مجلس برای رونق تولید و اشتغال
  • تحصیل در دانشگاه آزاد ممسنی با کمترین هزینه/ تعامل با شهرداری نورآباد براساس رویکرد فناوری
  • باهنر: مجلس باید حداقل دو فراکسیون اقلیت و اکثریت داشته باشد /ضرورت ندارد تمام تصمیمات مجلس جناحی باشد
  • تشدید مجازات قاچاق اسلحه و مهمات
  • حسینی: گرایش سیاسی اکثر نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم مشخص است / امیدواریم در مجلس دوازدهم تعامل سازنده بین نمایندگان و دولت بیشتر باشد + فیلم