Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@20:03:18 GMT

قرعه‌کشی «وام ضروری» بازنشستگان تا پایان آبان

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۶۰۶۹۲

قرعه‌کشی «وام ضروری» بازنشستگان تا پایان آبان

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به اینکه ثبت‌نام «وام ضروری» بازنشستگان کشوری از 22 مهرماه آغاز و تا 22 آبان ادامه خواهد داشت، گفت: پس از پایان این مهلت و تا پایان آبان قرعه‌کشی برای اعطای 300 هزار وام انجام می‌شود.

محمود اسلامیان با حضور در غرفه ایسنا در بیست‌وسومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها در گفت‌وگو با این رسانه، اظهار کرد: ثبت‌نام وام ضروری بازنشستگان تا 22 آبان‌ماه ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تا آخر آبان‌ماه قرعه‌کشی وام ضروری بازنشستگان انجام می‌شود و 300 هزار وام به برندگان قرعه‌کشی به تدریج پرداخت می‌شود.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با بیان اینکه در سال 92 ، 42 هزار وام دو میلیون تومانی به بازنشستگان اعطاء شد، اظهار کرد: طی سه سال این میزان افزایش یافته و اکنون به 300 هزار وام 4 میلیون تومانی رسیده است.

اسلامیان ادامه داد: کارمزد وام ضروری بازنشستگان 4 درصد است و مجموع اعتباری که برای این امر صرف شده حدود 1200 میلیارد تومان است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۶۰۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام زمان قرعه‌کشی مرحله بعدی جام حذفی

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته دور یک هشتم نهایی پیکارهای جام حذفی به اتمام رسید که شکست پرسپولیس برابر آلومینیوم اراک، مهمترین اتفاق این دور از پیکارها بود تا سرخ پوشان نیز به مانند رقیب دیرینه خود، از دور مسابقات کنار بروند.

با برگزاری این پیکارها، حالا تیم های راه یافته به دور بعدی مسابقات، در انتظار مشخص شدن حریفانشان هستند. طبق اعلام کمیته برگزاری مسابقات، قرعه‌کشی مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات جام‌ حذفی روز دوشنبه هفته جاری برگزار خواهد شد.

آنگونه که از قبل و توسط سازمان لیگ و کمیته برگزاری مسابقات جام حذفی اعلام شده بود، مرحله یک‌چهارم نهایی این مسابقات روزهای ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد.

پیش از این نیز مهدی تاج اعلام کرده بود که فدراسیون فوتبال قصد دارد تا بازی فینال را در کرمان برگزار کند.

دیگر خبرها

  • اعلام زمان قرعه کشی یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال
  • زمان قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مشخص شد
  • زمان قرعه کشی مرحله ۱/۴ نهایی جام حذفی مشخص شد
  • پخش گفتگوی اختصاصی با همسر شهید طهرانی مقدم از شبکه خبر
  • نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم دینی رضوان آبان ماه برگزار می‌شود
  • اعلام زمان قرعه‌کشی مرحله بعدی جام حذفی
  • تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • امام جمعه اهواز به مسئولان: تنها تا مهر و آبان ماه جاری برای کار کردن وقت دارید
  • جام کشتی تختی اهواز؛ قرعه کشی پنج وزن دوم انجام شد
  • مراسم قرعه کشی پخش مناظرات نامزد‌های انتخاباتی در صدا و سیمای لرستان