Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سرلشکر جعفری در پیامی درگذشت پدر گرانقدر فرمانده نیروی قدس سپاه را تسلیت گفت.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان به نقل از سپاه نیوز، سردار سرلشکر پاسدار محمد علی جعفری فرمانده کل سپاه در پیامی درگذشت ابوالشهید حاج حسن سلیمانی، پدر بزرگوار سردار سرلشکر پاسدار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه را تسلیت گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام سرلشکر جعفری به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

برادر گرامی سردار سرلشکر پاسدار قاسم سلیمانی
فرمانده محترم نیروی قدس سپاه

خبر درگذشت پدر بزرگوارتان "مرحوم حاج حسن سلیمانی" موجب غم و اندوه گردید.

بی تردید صدق، صفای معنوی و همت والای آن پدر مؤمن و پارسا در تربیت و پرورش فرزندی مؤمن، انقلابی و ولایت مدار که در قامت یک فرمانده خردمند، هوشمند و مجاهدی شجاع با نقش آفرینی های برجسته و الهام بخش در عرصه های صیانت از آرمان ها و ارزش های انقلاب و نظام اسلامی و در جبهه مقاومت و دفاع از مسلمانان مظلوم منطقه و جهان آوازه جهانی یافته است، ذخیره‌ای ارزشمند است که بی شک در سرای باقی با پاداش گرانقدر الهی همراه خواهد بود.
خداوند بزرگ او را در نعیم مقیم و از خوان رحمت واسعه اش بهره مند گرداند.

اینجانب فقدان آن فقید سعید را به جنابعالی و بیت مصاب تسلیت عرض نموده و از قادر متعال برای آن مرحوم علو درجات و برای شما و بستگان سوگوار پاداش صابرین توأم با سلامت، عزت و سعادت مسئلت می نمایم.

سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۶۱۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی

مراسم سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی عصر امروز با حضور سردار فدوی جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،سردار سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از مسئولین کشوری و لشگری در مسجد پیامبر اعظم(ص) شهرک شهید محلاتی برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074996 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • پیام تقدیر دبیرکل دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد از رسانه ها
  • سردار فدوی: شهید حجازی در توانمندسازی جبهه مقاومت نقش موثری ایفا کرد
  • توئیت جدید عضو دفتر رهبری درباره سردار بلندپایه سپاه
  • سردار فدوی: نقش شهید حجازی در توانمندسازی مقاومت موثر است
  • سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی
  • فرمانده کل ارتش: عملیات وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • پیام تسلیت فرمانده سپاه الغدیر در پی درگذشت مادر شهیدان نیرنگ
  • اظهارات سردار جعفری در مورد طرح نور، ماجرای تذکر رهبر انقلاب و لایحه حجاب/ فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه الله (عج) سپاه: همه باید از طرح نور حمایت کنند
  • حمایت سرلشگر سپاه از طرح حجاب و تذکر رهبری: اصل ماموریت که زیر سوال نمی‌رود | با مامور خاطی برخورد شد | صوت