Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- کمیته ویژه پرونده ترامپ-روسیه که به ریاست رئیس سابق اف‌بی‌آی تشکیل شده و به پرونده ارتباط احتمالی اعضای ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ با روسیه می‌پردازد، علیه نخستین متهم خود اقامه دعوا کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، رسانه‌ها در فضای خبری روزانه خود اخبار اختصاصی و عمومی مختلفی را منتشر می‌کنند که این اخبار بعضا فقط در یک رسانه منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان در نظر دارد هر روز اخبار منتخب فضای مجازی را از سایت‌ها و خبرگزاری‌ها و حتی کانال‌های تلگرامی مختلف جمع‌آوری کرده و در قالب یک بسته خبری منتشر کند. در این بسته همه خبر‌ها و آیتم‌ها با ذکر منبع منتشر می‌شوند و انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست.

آغاز رسیدگی به تخلفات انتخاباتی!

عباسعلی کدخدایی عضو شورای نگهبان: به گزارش رسانه‌های خارجی کمیته ویژه پرونده ترامپ روسیه که به ریاست رابرت مولر، رئیس سابق اف‌بی‌آی تشکیل شده و به پرونده ارتباط احتمالی اعضای ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ با روسیه می‌پردازد، علیه نخستین متهم خود اقامه دعوا کرده است. بنابر این گزارش‌ها، متهم که هنوز هویت او رسما اعلام نشده ممکن است در ساعات آینده توسط مقام‌های قضایی احضار و یا بازداشت شود. این کمیته که بعد از اخراج جیمز کومی، رئیس سابق اف‌بی‌آی و به دستور معاون دادستان آمریکا تشکیل شد در چند ماه گذشته با احضار اشخاص مختلف از جمله پل منافارت، رئیس سابق ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ، تلاش کرده درباره اتهام رابطه حلقه یاران آقای ترامپ و دولت روسیه تحقیق کند. همزمان چند کمیته متشکل از نمایندگان و سناتورهای کنگره آمریکا هم در تحقیقاتی مشابه به دنبال کشف حقیقت در این باره هستند.

اقتصاد امن يعنی قطع دست ويژه خواران بی‌خاصيت

محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام: اقتصاد امن يعنی قطعِ دست ويژه خواران بی‌خاصيت و ورود مردم و نیروهای خلاق به اقتصاد.


بستن مرز خسروی، مانع تراشی بعدی لیبرال ها

محمد عبداللهی: اکثر ویزاهای زائران اربعین را از مرز خسروی صادر کرده اند و الان سه روز است که مرز خسروی بسته شده و اعلام کرده اند تا اطلاع ثانوی مرز خسروی بسته است. بدتر آنکه بستن مرز را تقصیر دولت عراق انداخته اند. فرض کنیم تقصیر دولت عراق، اما چرا ستاد اربعین قبل از صدور روادید پیش بینی نکرده بود؟ به علاوه با مبلغ بالای ویزا و کرایه که به مردم تحمیل کرده اید، اکنون باید پاسخگوی خدمات باشید و رایگان زائران را تا مرزهای دیگر جابجا کنید. بستن مرز خسروی هیچ معنایی جز پشیمان کردن مردم و به سختی انداختن آنان برای زیارت امام حسین(ع) ندارد.

به یاد نمازگزار مسجد کوفه که متهم به بی نمازی شد

عبدالله گنجی: اینجا محراب مسجد امام زمان (ع) کابل است که به معنی حقیقی کلمه رنگ خون گرفته است. نماز گزارانی که در حین نماز مشرک شمرده شدند و تکه، تکه شدند. به یاد نمازگزار مسجد کوفه که متهم به بی نمازی شد.

 

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۱۹۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ضبط مناظره‌های تبلیغاتی ۴ نامزد دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی

سید صداقت الله موسوی مدیرکل صداوسیما استان کرمانشاه در سالن برگزاری مناظرات انتخاباتی نامزد‌های دور دوم حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه گفت : درحرکتی نو و تحول محور در خصوص ایجاد فرصت برابر برای نمایندگان مجلس شورای اسلامی با توجه به رفتن انتخابات به دور دوم در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه، صداوسیمای کرمانشاه ضبط دور جدید مناظرات انتخاباتی را آغاز کرد.

وی افزود: در حوزه انتخابیه استان کرمانشاه که چهار نامزد به دوره دوم راه پیداکرده بودند، امروز نامزد‌ها در محل ضبط برنامه‌ها حاضر شدند و همکاران در صداوسیما امروز اقدام به ضبط مناظره‌ها کردند.

مدیرکل صداوسیما استان کرمانشاه بابیان این‌که در دور دوم هیچ‌گونه هزینه‌ای از نامزد‌ها اخذ نشده است، تصریح کرد: ان‌شاءالله در روز‌های آتی ویدیو‌های تبلیغاتی نامزد‌های محترم، تولید خواهد شد و طبق برنامه‌ای که سازمان صداوسیما ابلاغ کردند، این دوره تولید ویدیو‌های تبلیغاتی هم به عهده صداوسیما گذاشته‌شده و هیچ‌گونه هزینه‌ای در این دوره از نامزد‌ها اخذ نشد.

وی ادامه داد: امروز ما ضبط مناظره‌ها را به اتمام خواهیم رساند و در موعد مقرر و بازه زمانی متعلق به تبلیغات نامزد‌ها هرروز شاهد مناظره‌های انتخاباتی و ویدیو‌های تبلیغاتی این نامزد‌ها خواهیم بود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • مرقد هانی بن عروه از یاران خاص امام علی(ع) مسجد کوفه
  • مقبره مسلم ابن عقیل و مختار ثقفی در مسجد کوفه
  • حال و هوای مسجد کوفه- محراب شهادت مولا امیرالمومنین(ع)
  • زمان اعلام لیست انتخاباتی شانا برای دور دوم انتخابات مجلس
  • تصویب ایجاد شعبه ویژه برای پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران
  • ◄ روش ابطال کارت هوشمند رانندگان کامیون اعلام شد+ سند
  • آغاز عملیات ویژه پلیس علیه فروشندگان سلاح در فضای مجازی
  • استقرار شعب ویژه برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • آغاز ضبط مناظره‌های تبلیغاتی ۴ نامزد دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • روز حسابرسی نزدیک است: ترس و لرز در منچسترسیتی!‏