Web Analytics Made Easy - Statcounter

بوشهر - مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: توسعه فعالیت‌های دینی در فضای مجازی از ضرورت‌های جامعه امروز است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی ظهر سه‌شنبه در نشست کارگروه تولید محتوای رسانه در بوشهر اظهار داشت: توسعه فعالیت‌های دینی در فضای مجازی جزء ضرورت های جامعه امروزی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر ادامه داد: فضای مجازی مسئله حائز اهمیتی است و در بیان اهمیت این مقوله همین بس که مقام معظم رهبری فرمودند اگر من امروز رهبر انقلاب نبودم حتماً رئیس فضای مجازی کشور می‌شدم که این اهمیت فضای مجازی را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به رسالت کارگروه تولید محتوای رسانه‌ای افزود: فضای مجازی امر بسیار مهمی است که باید در راستای وظایف دینی خود از این فرصت استفاده کنیم و برگزاری منظم جلسات کارگروه باعث برنامه ریزی بهتر مسیر آینده می‌شود.

حجت‌الاسلام سروستانی با اشاره به ظرفیت سامانه پیامکی موسسه تبیان تصریح کرد: سامانه پیامکی موسسه تبیان باید محور کار قرار بگیرد و مورد استفاده مجموعه اداره کل و تشکل های جامعه هدف قرار بگیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر با تاکید بر لزوم تولید محتوا در فضای مجازی با استفاده از ظرفیت تبیان اضافه کرد: در حوزه های مختلف مذهبی، علمی، پژوهشی، فرهنگی و سایر حوزه های ظرفیت انتقال محتوا به جامعه هدف از طریق سایت تبیان وجود دارد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۶۲۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیپ خاص ناصر حجازی در فضای مجازی داغ شد!

تیپ خاص ناصر حجازی در فضای مجازی داغ شد!

دیگر خبرها

  • بوشهر همه ظرفیت‌های آمایشی توسعه و پیشرفت دانش نوپایه را دارد
  • تیپ خاص ناصر حجازی در فضای مجازی داغ شد!
  • تشدید فعالیت سامانه بارشی از امروز تا فردا
  • تمدید فرصت ارسال آثار به جشنواره «آسمون»/ هنوز برای ستاره شدن وقت هست
  • تمدید فرصت ارسال آثار به جشنواره «آسمون»
  • پدر، مادر، ما متهمیم ...
  • فرصت ارسال آثار به جشنواره «آسمون» تمدید شد
  • لزوم بهره‌مندی از ظرفیت‌های گیلان برای توسعه صنایع دریا محور
  • تاکید پلیس بر‎اخلاق‎ ‎مداری‎کاربران‎ ‎مجازی‎ در‎انتخابات‎
  • دشمن برای جوانان فضای مجازی آلوده را تدارک دیده است