Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-03@14:45:03 GMT

برگزاری سومین جشنواره شتاب ملی در آذربایجان غربی

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۶۲۶۳۴

برگزاری سومین جشنواره شتاب ملی در آذربایجان غربی

رئیس پارک علم وفناوری آذربایجان غربی از برگزاری سومین جشنواره ملی شناسایی و توانمندسازی ایده های برگزیده(شتاب) در استان آذربایج ا ن غربی خبر داد.

حسن حیدری در گفتگو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی با اشاره به برگزاری سومین جشنواره ملی شناسایی و توانمندسازی ایده های برگزیده (شتاب) در آبانماه سالجاری افزود:  این جشنواره با هدف شناسایی و توانمندسازی ایده های برگزیده در استان برگزار می شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه برگزاری چنین جشنواره هایی در دوره‌های مختلف خود توانسته پایه‌گذار ایجاد و راه‌اندازی شرکت های فناور و  دانش‌‌بنیان و تجاری سازی ایده ها در استان ها شود، افزود: امیدواریم در جشنواره‌های آتی نیز این روند ادامه پیدا کند .

حیدری با بیان اینکه پارک علم و فناوری آذربایجان غربی به عنوان دبیرخانه استانی این جشنواره انتخاب شده است، عنوان کرد: این جشنواره در سال‌های گذشته با موفقیت و در سطح خوبی برگزار شده و قرار است امسال نیز به مناسبت هفته پژوهش و فناوری در  آذربایجان غربی برگزار شود .

رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان غربی اظهار داشت: علاقمندان می توانند جهت ثبت نام تا 10 آبان ماه امسال از طریق وبسایت پارک علم  و فناوری استان به آدرس www.wastp.ir     اقدام نمایند.


انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۶۲۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانش آموز خوزستانی، برگزیده جشنواره افتخار من+فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: رضوان مرادی فرزند جانباز ارتش مصطفی مرادی از اهواز توانست تندیس سومین جشنواره افتخار من در بخش خاطره صوتی و مکتوب را کسب نماید. 

سردار عبدالرضا میرحاجتی افزود: در سومین جشنواره افتخار من مجموعا شش هزار اثر شامل فیلم، دست‌نوشته، داستان و فایل صوتی به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود. 

وی ادامه داد: استان خوزستان نیز در مجموع ۳۷۶ اثر را به این جشنواره ارسال کرده بود که در نهایت تندیس جشنواره در بخش خاطره صوتی و مکتوب به رضوان مرادی فرزند جانباز ارتش مصطفی مرادی رسید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فراخوان سومین جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی در لرستان
  • سومین ناو هواپیما‌بر چین با آخرین فناوری راهی دریا شد
  • برگزاری سومین جشنواره ملی پرچمداران انقلاب اسلامی در استان
  • برگزاری آزمون‌ اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن آذربایجان غربی
  • برگزاری آزمون‌ ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم
  • راهیابی دو اثر از رادیو کیش به مرحله نهایی سومین جشنواره ملی پژواک
  • لزوم تلفیق نظام‌های تربیتی و فناوری در دانشگاه‌ها
  • دانش آموز خوزستانی، برگزیده جشنواره افتخار من+فیلم
  • معلم گناوه ای رتبه برتر جشنواره ایده های نو را کسب کرد
  • برگزاری جلسه کارگروه ایمنی و بهداشت آب و فاضلاب در ماکو