Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-01@13:54:39 GMT

از سرگیری پروازهای ایران به عراق

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۶۲۷۷۱

مدیرکل روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: پروازهای ایران به بغداد و نجف از سر گرفته شده است. ناطقان: رضا جعفرزاده، اظهار کرد: با بهبود نسبی شرایط جوی در فرودگاه‌های کشور عراق بار دیگر امکان برقراری پروازهای ایران به سمت این کشور فراهم شده است.
به گفته وی، در حال حاضر سطح دید افقی مورد نیاز برای خلبانان در این فرودگاه‌ها به حدی رسیده که امکان برقراری پروازها وجود خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری از مسافران پروازهای بغداد و نجف خواست با هماهنگی با شرکت‌های هواپیمایی و آژانس‌های مربوطه شرایط را برای حضور در فرودگاه و انجام پرواز نهایی کرده و سپس به سمت مقصد حرکت کنند.
به گزارش ایسنا، به دلیل افزایش گرد و غبار و کاهش قابل توجه دید افقی در فرودگاه‌های بغداد و نجف پروازهای شرکت‌های هواپیمایی ایرانی از صبح امروز متوقف شده بود.
پروازهای شرکت‌های ایرانی در حالی به مقصد نجف ادامه دارد که در طول روزهای گذشته با توجه به افزایش هزینه سوخت گیری در این فرودگاه شرکت‌های ایرانی مکاتباتی را با فرودگاه نجف آغاز کردند و حتی اعلام شده در صورت مقاومت مقامات عراقی در برابر اصلاحات مورد نیاز امکان آن وجود دارد که پروازها به مقصد نجف لغو شود.
سازمان هواپیمایی کشوری ۱۳ تا ۲۳ آبان ماه را به عنوان ایام مدیریت پروازهای اربعین زائران ایرانی در نظر گرفته است و بلیت این پروازها به شکل مصوب فروخته خواهد شد.
منبع: ایسنا برچسب ها: سازمان هواپیمایی کشوری ، پروازهای عراق ، پروازهای بغداد

منبع: ناطقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۶۲۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌ های هوایی

تین نیوز

بر اساس آمار سازمان هواپیمایی کشوری، در بازه زمانی نوروز، نزدیک به ۲۷ هزار پرواز در ۵۶ فرودگاه مختلف کشور انجام شده که در مقایسه با سال گذشته رشد قابل توجه ۷ درصدی داشته است.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، بر اساس آمار منتشر شده از سوی سازمان هواپیمایی کشوری، در بازه زمانی ۲۴ اسفند تا ۱۷ فروردین ماه سال جاری، نزدیک به ۲۷ هزار پرواز در ۵۶ فرودگاه مختلف کشور انجام شده که در مقایسه با سال گذشته رشد قابل توجه ۷ درصدی داشته است.

همچنین پنج فرودگاه پرتردد در این ایام به ترتیب فرودگاه های مهرآباد، مشهد، تبریز، شیراز و اصفهان بوده و شهرهای مشهد و کیش بعنوان محبوب ترین مقاصد در نوروز ۱۴۰۳ معرفی شدند.

در بین شرکت های هواپیمایی نیز آتا ایر با جابجایی ۱۸۷۹۴۸ مسافر در مسیرهای پروازی داخلی و خارجی، مقام اول کشور در پروازهای نوروزی را به خود اختصاص داد همچنین این ایرلاین با اختصاص ۲۳۷۶۳۲ صندلی در فروردین ماه ۱۴۰۳ سهم قابل توجهی را در جابه جایی مسافر به خود در ماه اول سال جاری اختصاص داده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • بهره برداری از محل جدید اعزام و آماده سازی پروازهای هواپیمایی کیش
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌ های هوایی
  • از سرگیری پروازهای ترکیش ایرلاین به افغانستان
  • فرودگاه کرمانشاه تعطیل نیست
  • هواپیمایی لوفت‌ هانزا لغو پروازهای خود به تهران را تا ۲۰ اردیبهشت تمدید کرد
  • هواپیمایی لوفت‌هانزا لغو پروازهای خود به تهران را تا ۲۰ اردیبهشت تمدید کرد
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • از سرگیری فعالیت‌های «آشپزخانه مرکزی جهانی» در غزه