Web Analytics Made Easy - Statcounter

رشت - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: با آغاز به کار پویش کشوری قند پارسی این جمعیت در استان تاکنون، 32 میلیون تومان کمک های مردمی برای پناهجویان میانمار جمع آوری شده است.

مهدی ولی پور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پویش کشوری قند پارسی با هدف جمع آوری کمک های مردمی برای پناهجویان میانمار در بنگلادش از جمعه گذشته در استان گیلان آغاز شده و ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان این که قند پارسی عنوان پویشی است که کمک های مردمی برای مردم آواره میانمار را جمع آوری می کند، اظهار کرد: در راستای رسیدگی هر چه سریعتر به نیازهای این پناهجویان، ضروریست تا هموطنان نوع دوست با مشارکت در پویش قند پارسی، کمک های خود را از طریق شماره گیری # 724* اهدا کنند.
قند پارسی عنوان پویشی است که کمک های مردمی برای مردم آواره میانمار را جمع آوری می کند، عنوان این پویش اشاره به این شعر معروف حافظ است که : شکرشکن شوند همه طوطیان هند/ زین قند پارسی که به بنگاله می رود.
با این مضمون که اگر در روزگاران بسیار دور زبان شیرین پارسی هدیه ای بود از طرف فرهنگ والای ایران زمین به مردمان آن دیار، اکنون مردم شریف ایران برای دستگیری از مردم رنجور، مظلوم و پناهجوی آن دیار کمک های خود را راهی این منطقه دور در مرزهای بنگلادش و میانمار می کنند.
خبرنگار: شادی خورشیدی سدهی ** انتشاردهنده:کبیری
7286

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۶۳۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پویش «پای کار ایرانیم»در پایتخت

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علبم و فناوری آنا، سازمان زیباسازی شهر تهران برای گرامیداشت هفته کار و کارگر پویشی تحت عنوان «پای کار ایرانیم» را اجرا کرده است. این پویش برای بزرگداشت کارگران در همه موقعیت‌های شغلی رقم خورده و سوژه فضاسازی شهری شد.

پویش «پای کار ایرانیم» در  سازه‌های تبلیغات شهری پایتخت اکران شده است. در این پویش از مضامینی همچون: «به خاطر شهدامون»، «با همه سختی‌هاش»، «با افتخار»، «به خاطر کشورمون»، «به خاطر خانوادمون» استفاده شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گرامیداشت مقام معلمان در پویش #معلم_من
  • بازداشت پناهجویان در انگلیس برای اخراج به روندا
  • اعتراض پناهجویان افغانستانی در اندونزی
  • اعتراض پناهجویان افغان به سرگردانی چندین ساله در اندونزی
  • تمدید ۲ ماهه کارت «پی‌.او‌.آر» پناهجویان افغان در پاکستان
  • اجرای پویش «پای کار ایرانیم»در پایتخت
  • دومین پویش مردمی پاکسازی جنگل های هیرکانی در گرگان برگزار شد
  • شعر و ادب پارسی دومین زبان جهان اسلام است
  • مشارکت مردمی در بهزیستی خراسان جنوبی ۱۱۶ درصد افزایش یافت
  • آزادی ۶۳ پناهجوی افغان از بازداشت پلیس در پاکستان