Web Analytics Made Easy - Statcounter

قائم مقام استاندار هرمزگان در اجلاس سراسری نماز گفت: بیش از ۷۰۰ نفر از فعالان حوزه نماز کشور در اجلاس سراسری نماز با محوریت فضای مجازی به میزبانی هرمزگان در شهر بندرعباس شرکت می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، علی رئوفی ظهر امروز در جلسه هماهنگی برپایی نمایشگاه اجلاس سراسری نماز با عنوان نماز و فضای مجازی در هرمزگان، با تسلیت ایام اسارت‌آل‌الله و اربعین سید سالار و شهیدان امام حسین(ع) اظهار داشت: نماز و امام حسین(ع) از یکدیگر جدا نیستند و مصداق آن اقامه نماز ظهر عاشورا و درخواست فرصت حضرت برای اقامه نماز و قرائت قرآن در عصر تاسوعا از محاصره کنندگان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به برگزاری اجلاس سراسری نماز در استان، تصریح کرد: بیش از 700 نفر از فعالان حوزه نماز کشور در اجلاس سراسری نماز با محوریت فضای مجازی به میزبانی هرمزگان در شهر بندرعباس شرکت می‌کنند.

رئوفی خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت این اجلاس یکی از سران سه قوه کشور در اجلاس سراسری به میزبانی استان شرکت و به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

قائم مقام استاندار هرمزگان در اجلاس سراسری نماز با اشاره به برگزاری نمایشگاه آثار فضای مجازی در خصوص نماز همزمان با اجلاس سراسری نماز در هرمزگان، بیان داشت: نمایشگاه آثار نمازی درحوزه‌های مختلف با محوریت فضای مجازی همزمان با برگزاری اجلاس سراسری نماز به مدت یک هفته در استان برپا خواهد بود.

وی گفت: در نمایشگاه آثار نمازی، آثار تولیدی و ارسالی از سراسر کشور با محوریت فضای مجازی به دبیرخانه اجلاس در تهران به نمایش عموم گذاشته خواهد شد و این نمایشگاه، نمایشگاهی کشوری از آثار فضای مجازی در ارتباط با نماز است و به عملکرد دستگاه‌های اجرایی و ستاد اقامه نمازهرمزگان مربوط نمی‌شود و فعالان هرمزگانی نیز در حوزه نمازآثار خود را به دبیرخانه اجلاس ارسال کنند.

رئوفی با تاکید بر لزوم پررنگ‌تر شدن تبلیغات و اطلاع‌رسانی اجلاس نماز در فضای عمومی استان هرمزگان، اضافه کرد: با توجه به نزدیک شدن به زمان برگزاری اجلاس سراسری نماز، ضروری است که تبلیغات و اطلاع‌رسانی پررنگ‌تری در این خصوص در فضای عمومی استان توسط مدیران دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران صورت گیرد.

معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی استان امکانات خود را برای برگزاری هرچه بهتری اجلاس بسیج کنند و همکاری مستمر و نزدیکی با ستاد برگزاری اجلاس داشته باشند.

انتهای پیام/

R7720/P1486/S6,58/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۶۳۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیپ خاص ناصر حجازی در فضای مجازی داغ شد!

تیپ خاص ناصر حجازی در فضای مجازی داغ شد!

دیگر خبرها

  • برگزاری رویداد ملی مسئله محور «شروع» در دانشگاه کردستان
  • تیپ خاص ناصر حجازی در فضای مجازی داغ شد!
  • بازار مکاره سلامت در شبکه‌های اجتماعی/ عدم بازدارندگی قوانین
  • تمدید فرصت ارسال آثار به جشنواره «آسمون»
  • از پاسداشت زبان فارسی تا تجلیل از فعالان و کنشگران حوزه میراث‌ فرهنگی
  • کشور‌های مختلف برای محافظت از کودکان چه کردند؟
  • عضو مجلس خبرگان: دشمن از فضای مجازی به عنوان قتلگاه جوانان استفاده می‌کند
  • مساجد پنهان در کوچه‌پس‌کوچه‌های توکیو
  • گرایش کودکان به فضای مجازی نتیجه نبود امکانات در جنوب کشور+فیلم
  • گرایش کودکان به فضای مجازی نتیجه نبود امکانت در جنوب کشور+فیلم