Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-05-01@17:32:32 GMT

پروازهای ایران به عراق از سرگرفته شد

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۶۳۷۰۲

خرداد: مدیرکل روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: پروازهای ایران به بغداد و نجف از سر گرفته شده است.
 
به گزارش خرداد رضا جعفرزاده در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با بهبود نسبی شرایط جوی در فرودگاه‌های کشور عراق بار دیگر امکان برقراری پروازهای ایران به سمت این کشور فراهم شده است.
 
به گفته وی، در حال حاضر سطح دید افقی مورد نیاز برای خلبانان در این فرودگاه‌ها به حدی رسیده که امکان برقراری پروازها وجود خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
مدیرکل روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری از مسافران پروازهای بغداد و نجف خواست با هماهنگی با شرکت‌های هواپیمایی و آژانس‌های مربوطه شرایط را برای حضور در فرودگاه و انجام پرواز نهایی کرده و سپس به سمت مقصد حرکت کنند.
 
به گزارش ایسنا، به دلیل افزایش گرد و غبار و کاهش قابل توجه دید افقی در فرودگاه‌های بغداد و نجف پروازهای شرکت‌های هواپیمایی ایرانی از صبح امروز متوقف شده بود.
 
پروازهای شرکت‌های ایرانی در حالی به مقصد نجف ادامه دارد که در طول روزهای گذشته با توجه به افزایش هزینه سوخت گیری در این فرودگاه شرکت‌های ایرانی مکاتباتی را با فرودگاه نجف آغاز کردند و حتی اعلام شده در صورت مقاومت مقامات عراقی در برابر اصلاحات مورد نیاز امکان آن وجود دارد که پروازها به مقصد نجف لغو شود.
 
سازمان هواپیمایی کشوری ۱۳ تا ۲۳ آبان ماه را به عنوان ایام مدیریت پروازهای اربعین زائران ایرانی در نظر گرفته است و بلیت این پروازها به شکل مصوب فروخته خواهد شد. برچسب ها: پروازهای ایران ، عراق ، بغداد ، نجف

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۶۳۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

برنامه پروازهای امروز فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اطلاعات پروازهای داخلی و خارجی فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ به شرح زیر است:

جهت اطلاع از تأخیرها و تغییر برنامه پروازی با تلفن ۱۹۹ از اصفهان و شماره ۳۵۲۷۵۲۰۰ از شهرستان‌ها تماس بگیرید یا به تارنمای فرودگاه به نشانی https://isfahan.airport.ir مراجعه کنید.

کد خبر 748238

دیگر خبرها

  • بهره برداری از محل جدید اعزام و آماده سازی پروازهای هواپیمایی کیش
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌ های هوایی
  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌های هوایی
  • انجام تنها ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط یک شرکت هوایی
  • انجام تنها ۱۷ هزار پرواز نوروزی توسط یک شرکت هوایی
  • فرودگاه کرمانشاه تعطیل نیست
  • هواپیمایی لوفت‌ هانزا لغو پروازهای خود به تهران را تا ۲۰ اردیبهشت تمدید کرد
  • هواپیمایی لوفت‌هانزا لغو پروازهای خود به تهران را تا ۲۰ اردیبهشت تمدید کرد
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول