Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین نقاش در حاشیه بازدید از نمایشگاه مطبوعات در نشستی صمیمی با تنی چند از خبرنگاران بر عدم تبعیض روابط عمومی دوره پنجم شورای شهر تهران در برخورد با رسانه ها تاکید کرد

 

مدیر روابط عمومی شورای شهر تهران با اشاره به اینکه در ساختار جدید روابط عمومی این شورا هیچ گونه تبعیضی بین رسانه ها قائل نیستیم گفت: بر خلاف روند غلطی که در چندین دوره قبل شورای شهر حاکم بوده است و رسانه ها را به هم سو و غیر همسو تقسیم می کردند در این دوره تلاش شده است که از ابتدا چنین تبعیض هایی در اطلاع رسانی شورا از بین برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین نقاش در نشست صمیمی که با حضور تنی چند از خبرنگاران حوزه شهری در غرفه خبرگزاری ایسنا مستقر بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری هادر برگزار شد با بیان اینکه روابط عمومی شورای شهر تهران سعی کرده است در این مدت کوتاه به دور از جناح بندی های معمول رسانه ای با خبرنگاران برخورد کند تصریح کرد:همان گونه که شفافیت و مبارزه با فساد مهم ترین محور شعارهای انتخاباتی اعضای لیست امید بوده است ما نیز سعی کرده ایم تا این شعار زیبا را در روابط عمومی جدید جامه عمل بپوشانیم.

وی با تاکید بر اینکه هر جا که شفافیت نباشد فسادخیز است افزود:به همین خاطر است که شورا و پیرو آن روابط عمومی نیز شفافیت را سرلوحه عمل خود قرار داده است و در این زمینه با برگزاری نشست های هفتگی سخنگو با شرکت بیشترین تعداد خبرنگاران از رسانه های مختلف یکی از اقدامات در جهت شفاف سازی بیشتر این شورای مردمی است.

 

مدیر روابط عمومی شورای شهر تهران به انتخاب سخنگو و برگزاری نشست های خبری هفتگی اشاره کرد و گفت:سعی داریم ارتباط با رسانه ها را افزایش داده و ابا تمامی رسانه ها بدون سوگیری سیاسی رفتار کنیم و رویکرد اصلی ما ارتباط با همه رسانه ها به دور از تقسیم بندی آن ها به همسو و غیر همسو بوده است و همین امر باعث شده است تا تعاملات ما با رسانه ها افزایش محسوسی داشته باشد.

نقاشی در مورد سوگیری هایی که معمولا در رسانه ملی در تقابل با شورای شهر جدید توسط صئدا و سیما صورت می گیرد نیز گفت:معتقدیم همانگونه که صداوسیما در دوره چهارم شورای شهر همراهی و همدلی خوبی داشته این رویکرد ادامه داشته باشد چرا که این شورا نیز به مانند شورای قبل برآمده از رای مردم  است.

وی  با تاکید بر اینکه در برخی از موارد شاهد عدم همدلی مناسب صدا و سیما با شورای جدید هستیم خاطر نشان کرد:در پوشش دهی اخبار هیچ محدودیتی برای رسانه ها بخصوص رسانه ملی قائل نبودیم و این نشان دهنده حسن نیت ما است و انتظار داریم صداوسیما رویکردی به مانند شورای شهر چهارم با اعضای شورای پنجم داشته باشد.

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۴۰۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) عضو شورای شهر تهران: با شهرداری نظارت‌ناپذیر رو‌به‌رو هستیم

وی ادامه داد: تذکر شماره ۷۱ بنده به سه ماه پیش برمی گردد و بنده به شهردار تهران اعلام کردم که مشکل شما در معاونتی است که به شورا ارتباط دارد و مدیرکل این بخش مدتی است که در شورا حضور ندارد و نمی‌دانیم استعفا داده یا خیر؟

به گزارش شرق، اقراریان تصریح کرد: ما مجوز قرارداد بیش از دو میلیارد یورویی را برای واردات تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری و ارائه گزارش آن به شهردار داده ایم. ممکن است قرارداد در اختیار شما و عضو دیگر باشد، اما در اختیار بنده نیست با اینکه سه ماه است تذکر داده ام.

وی ضمن تذکر به صدا و سیما برای دعوت از شهردار تهران به برنامه تلویزیونی، یادآور شد: باید منتقدین نیز به صدا و سیما دعوت شوند و بتوانند صحبت کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • استوری تند و تیز مدیر روابط عمومی سپاهان علیه رسانه فارسی‌زبان خارج از کشور + عکس
  • مصوبات شورای شهر تهران قابل ردیابی شد
  • (ویدیو) عضو شورای شهر تهران: با شهرداری نظارت‌ناپذیر رو‌به‌رو هستیم
  • قراردادهای سفر زاکانی به چین محرمانه است
  • دخل و خرج شهرداری تهران زیر ذره بین شورا
  • احضار مدیر روابط عمومی پرسپولیس و مدیر رسانه سپاهان به کمیته انضباطی
  • تداوم جنجال‌های دیدار پرسپولیس و سپاهان؛ احضار ۲ نفر به کمیته انضباطی
  • یک پرسپولیسی و یک سپاهانی به کمیته انضباطی احضار شدند
  • احضار ۲ مدیر پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • دو مدیر سپاهان و پرسپولیس در کمیته انضباطی